خرید پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت

امروزه در بیشتر خانه ها و محیط های اداری از پارکت لمینت برای پوشش کف استفاده میشود. این کفپوش علاوه بر زیبایی باعث صرفه جویی در انرژی نیز میشود. یکی از انرژی های بسیار مهم در محیط های بسته، انرژی گرمایی می باشد. گرما و حرارت از طریق دیوار ها و کف هدر میرود. پارکت لمینت عایق حرارت می باشد که مانع هدر رفتن انرژی گرمایی میشود و در فصل زمستان محیط گرمی ایجاد میکند. کفپوش های سنگ و سرامیک در فصل زمستان بسیار سرد می باشد و سرمای آن به خصوص در منازل مسکونی آزار دهنده است.

پارکت لمینت علاوه بر عایق حرارت، عایق صدا نیز می باشد. از آنجایی که قبل از نصب زیر پارکت لمینت از فوم استفاده میشود، از انتقال صدا به شدت جلوگیری میکند. برای محیط های آپارتمانی بسیار مناسب است و صدای راه رفتن و دویدن در طبقات بالایی به پایین نمیرسد.

بهترین پارکت لمینت

پارکت لمینت های موجود در بازار تنوع بسیار بالایی دارند و ممکن است هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. در اینجا شما را با یکی از بهترین برند های پارکت لمینت آشنا میکنیم که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. پارکت امیران با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین دستگاه ها تولید میشود. این پارکت از لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع می باشد که میتوانید با هر دکوراسیونی آن را ست کنید. این پارکت از لایه ی محافظ اورلی تشکیل شده است و در نتیجه ضد خش و ضد آب می باشد. دوام پارکت امیران بسیار بالا می باشد و اگر به درستی از آن نگهداری شود، ۲۰ الی ۲۵ سال عمر میکند.

ادامه مطلب  راهنمای مطمئن خرید میز ناهار خوری، کمک به زیبایی خانه شما

از دیگر ویژگی های آن میتوانیم به نصب راحت و بدون دردسر این کفپوش اشاره کنیم. با سیستم کلیک نصب میشود و نیاز به هیچ به ماده ی چسبنده ای مانند چسب ندارد. اگر مستاجر هستید و نگران بازسازی می باشید، از این پارکت ها برای کف استفاده کنید زیرا قابل حمل می باشند و به راحتی جا به جا میشوند.

نظافت پارکت لمینت

لایه ی پلیمری و نازکی که در سطح پارکت قرار دارد، مانع جذب مواد روغنی و آلودگی ها میشود. این ویژگی پارکت لمینت باعث نظافت آسان آن میشود و فقط کافی است با یک دستمال مرطوب روی آن بکشید. به هیچ عنوان برای نظافت پارکت به شستشو و آب گرفتن روی آن نپردازید زیرا دوام کار را کم میکند و به مرور پارکت شما از بین میرود.

نکات مهم نصب پارکت لمینت

قبل از اجرای پارکت لمینت باید به تراز بودن سطح کف توجه کنید. اگر کف محیط شما تراز نباشد و دارای خوردگی و انحنا باشد، هنگام نصب پارکت دچار مشکل خواهید شد. این ناهمواری ها باعث ایجاد سرو صدا و شکستن تایل های پارکت لمینت میشود. پارکت را روی هر سطحی مانند سرامیک، بتن و… میتوانید اجرا کنید و هنگام اجرای آن باید دقت بالایی داشته باشید. اجرای پارکت لمینت معمولاً بهتر است توسط مجری با تجربه انجام شود که نتیجه ی کار فوق العاده عالی باشد. شرکت امیران برای نصب پارکت از نیروی حرفه ای استفاده میکند و در سراسر کشور آماده ی انجام خدمات برای شما عزیزان می باشد.

از دیگر موارد مهمی که هنگام نصب پارکت لمینت باید به آن توجه کنید، موضوع انقباض و انبساط پارکت است. مجری های حرفه ای حتما ۸ میلیمتر الی یک سانتی متر فاصله را تا دیوار رعایت میکنند. اگر این فاصله رعایت نشود هنگام انقباض پارکت فشاری به دیوار وارد میکند و جایی برای حرکت ندارد در نتیجه پارکت لمینت باد میکند و بعضاٌ دچار شکستگی نیز میشود.

ادامه مطلب  فرش 9 متری پرفروش­ترین متراژ فرش ماشینی

قیمت پارکت لمینت

عوامل متعددی بر قیمت پارکت لمینت تاثیر میگذارد که به تعدادی از آن اشاره میکنیم. کیفیت مواد اولیه، برند، مقاومت و… بر قیمت آن موثر می باشد. سعی کنید قبل از توجه به قیمت پارکت از کیفیت آن مطمئن شوید زیرا پارکت بی کیفیت در مدت زمان کوتاهی از بین میرود و شما مجبور را مجبور به بازسازی مجدد میکند.

انتخاب رنگ پارکت

شما میتوانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، رنگ پارکت لمینت را انتخاب کنید. اگر دکوراسیون شما مدرن است میتوانید از رنگ های طوسی و کرمی استفاده کنید. در صورتی که سبک دکوراسیون شما کلاسیک است بهتر است از رنگ های قهوه ای و رنگ طبیعی چوب برای کفپوش استفاده کنید.

اگر محیط شما نور کمی دارد حتما از پارکت لمینت رنگ روشن استفاده کنید و بلعکس اگر نور محیط زیاد است از پارکت رنگ تیره استفاده کنید. حتما به هماهنگی رنگ پارکت با سایر وسایل خانه دقت داشته باشید. اگر از فرش و قالیچه برای کف استفاده میکنید، به رنگ آن نیز دقت کنید که در کنار هم تناسب خوبی داشته باشند. قبل از انتخاب رنگ حتما از یک کارشناس راهنمایی بگیرید که بهترین انتخاب را داشته باشید.

کارشناسان مجموعه ی ما قبل از خرید پارکت شما را راهنمایی میکنند و متناسب با فضایی که دارید، پارکت مناسب را به شما پیشنهاد میکنند.

حتما ببینید

خرید و سفارش کمد دیواری شیک و جدید از «کمد پازلی»

خرید و سفارش کمد دیواری شیک و جدید از «کمد پازلی»

شاید سن ما آنقدری نباشد که چند ده سال پیش را به یاد داشته باشیم؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *