جدید ترین کابینت آشپزخانه سال 1403 با ارزان ترین قیمت

جدید ترین کابینت آشپزخانه سال ۱۴۰۳ با ارزان ترین قیمت

آشنایی با جدید ترین کابینت آشپزخانه سال ۱۴۰۳ با قیمت به صرفه

در حال حاضر یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای، آشپزخانه است. در نتیجه لازم است تا برای ایجاد یک  جای مناسب برای ظرف ها و وسایل مورد نیاز آشپزخانه مکانی خاص ایجاد شود.
بهترین گزینه ای که در این زمینه به افراد پیشنهاد می شود استفاده از کابینت است. کابینت ها، قفسه هایی هستند که برای استفاده مفید از فضای موجود ایجاد می گردند. البته باید این را ذکر کرد که علاوه بر آشپزخانه، در مغازه ها، ادارات و فضای داخل خانه هم مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو ما قصد داریم اطلاعات مفیدی را در زمینه ۵ مدل از جدیدترین کابینت آشپزخانه با قیمت به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

از شما دعوت می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با بهترین کابینت سازی در تهران ، ۳ دقیقه ای از وقت خود را به ما اختصاص دهید.

کابینت چیست؟

این کلمه یک واژه فرانسوی می باشد که در واقع باکس و قفسه هایی هستند که برای نگهداری لوازم و وسایل آشپزخانه یا دیگر فضا ها استفاده می شوند.
جنس این قفسه ها می توانند از انواع متفاوتی مانند ام دی اف، چوبی، هایگلاس، فلز یا ممبران باشد. در نتیجه افراد می توانند با هر نوع سلیقه ای و با توجه به بودجه خود و چیدمان فضای محیط مورد نظر، یکی از انواع آن ها را انتخاب کنند. از کابینت در مغازه ها برای نگهداری مواد غذایی و لوازم استفاده می شود و می توانند به طور بهینه از فضا استفاده کنند.
علاوه بر تمام ویژگی ها، کابینت ها با طراحی و نمای خاص خود، محیط مورد نظر را زیبا و لوکس تر جلوه می دهند. معمولا کابینت هایی که در آشپزخانه هستند بیشتر برای پر کردن فضای بین یخچال، سینک ظرفشویی و یا اجاق گاز به کار می روند.
علاوه بر این کابینت هایی که در آشپزخانه هستند دو نوع دارند. یکی از آن ها هوایی است که در یک ارتفاع مشخص از کف خانه بر روی دیوار نصب می شود و نوع دیگر هم زمینی است که به طور ایستاده روی زمین نصب می گردد.

ادامه مطلب  کدام میز و صندلی ناهار خوری برای آشپزخانه مناسب تر است؟

 بهترین طراحی کابینت با قیمت مناسب

نصب کابینت در محل مورد نظر دارای مزایای بسیاری است. به همین دلیل بسیاری از افراد طرفدار این نوع قفسه بندی هستند. زیرا می تواند علاوه بر زیبا سازی فضا، از سطح مورد نظر بهترین استفاده را ببرد.
همچنین اگر برای آشپزخانه استفاده شود، می تواند به عنوان تفکیک کننده و پارتیشن محسوب گردد. با نصب کابینت چیدمان وسایل و ابزار بسیار راحت تر خواهد بود و همیشه برای وسایل و اثاثیه جای مناسبی پیدا خواهد شد.

انواع کابینت

این نوع قفسه بندی ها دارای انواع متفاوتی هستند که با توجه به جنس و متریاال استفاده شده، دارای قیمت های متفاوتی هم هستند. در نتیجه افراد می توانند با توجه به نیاز خود، یکی از آن ها را انتخاب و در محل مورد نظر نصب کنند. از این رو قصد داریم تا در  این قسمت بعضی از انواع کابینت ها را با هم بررسی کنیم.

کابینت ممبران یا وکیوم

این کابینت از متریال ممبران تولیدد می شود و در واقع می توان گفت نوعی روکش PVC می باشد. این نوع روکش می تواند روی مغزی هایی با جنس چوب، نئوپان یا ام دی اف کشیده شود.

کابینت ملامینه

یکی از ارزان ترین نوع کابینت، ملامینه است که توسط ورق های ملامینه تولید می شود. این نوع ورق ها دارای مغز نئوپان هستند که توسط یک روکش نازک به نام ملامینه پوشیده می شوند.
این روکش ضد آب و ضد خش است ولی در برابر رطوبت مقاوم نمی باشد.

کابینت ام دی اف

ورق هایی که برای این نوع کابیت استفاده می شوند شبیه ملامینه هستند ولی مغزی آن ها متفاوت می باشند. مغزی آن ها متریالی  به نام ام دی اف است که فشردگی بیشتری نسبت به ملامینه دارد. البته این نوع از متریال هم در برابر رطوبت ضعیف است.

ادامه مطلب  مشکلات رایج یخچال های دونار

کابینت های گلاس

اسکلت این نوع از کابینت ها اغلب از ام دی اف سفید رنگ و قسمت های قابل دیدن آن مانند درب ها از جنس ورقی به نام های گلاس می باشد. این نوع از وررق ها در مقایسه با ام دی اف، ضخیم تر هستند و از براقیت زیبایی برخوردار است. علاوه بر این کابینت های گلاس از تنوع طرح بیشتری بهره می برد در نتیجه طرفداران آن بیشتر است.

کابینت با روکش چوب

در این نوع از کابینت برای بخش هایی که در معرض دید هستند از ورق های ام دی اف با روکش چوب بهره می برند. در نتیجه دارای قیمت بالاتری است اما می توان گفت که نسبت به کابینت تمام چوب، ارزان تر هستند.

۵ مدل جدید کابینت آشپزخانه با قیمت به صرفه

این قفسه بندی های مدرن با توجه به متریال و نوع ساخت، دارای قیمت های متفاوتی است. از این رو کابینت های آماده و پیش ساخته دارای قیمت مناسبی هستند.
همچنین کابینت ساده ملامینه و ام دی اف هم از قیمت مناسبی برخوردار هستند. کابینت های کلاسیک مانند ممبران و حتی های گلاس هم قیمت مناسبی دارند که افراد می توانند برای داشتن بهترین کابینت با مناسب ترین قیمت، یکی از گزینه  های بالا را انتخاب و خریدارری کنند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان

امروزه کابینت ها  می توانند فضایی جذاب و شیک را برای محیط از جمله آشپزخانه به وجود بیاورند. در نتیجه باید در هنگام خرید آن ها بسیار دقت کرد. از این رو سعی کردیم تا شما را با ۵ مدل جدید کابینت آشپزخانه با قیمت به صرفه بیشتر آشنا کنیم.
همچنین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله ایده های خلاقانه طراحی کابینت مراجعه کنید.

ادامه مطلب  بهترین مدل فر توکار اخوان [15+ مدل محبوب حرفه ای]

منبع: https://sakhtemuninews.com/the-best-cabinet-making-in-tehran

حتما ببینید

تعمیر انواع تلویزیون هوشمند سامسونگ، سونی و الجی

تعمیر انواع تلویزیون هوشمند سامسونگ، سونی و الجی

با گسترش روزافزون تکنولوژی و پیشرفت دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلویزیون‌های هوشمند به عنوان یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *