تب عمل بینی در مشهد به آقایان رسید

تب عمل بینی در مشهد به آقایان رسید

آمار و بررسی های انجام شده نشان می دهند که آمار جراحی های زیبایی به ویژه عمل بینی در سال های اخیر در میان مردان ۱۰ برابر شده است و در حال حاضر حدود ۲۰ درصد جراحی بینی در ایران به مردها مربوط است. که در همین بررسی ها شاهد افزایش آمار عمل بینی در مشهد در میان آقایان نیز هستیم. به گزارش از یک رسانه معتبر تقریبا از هر ۵ نفر که برای انجام این فرآیند زیبایی به مطب بهترین جراح بینی مشهد ، مراجعه می کند ، ۲ نفر آقا هستند. اگر امروزه در مجامع عمومی نیز به آقایان نگاه کنید ، مردان جوان زیر ۴۰ سال زیادی را مشاهده خواهید کرد که آثار عمل زیبایی بینی در چهره آن ها نمایان است. البته امروزه موضوع زیبایی فقط به جراحی بینی باز نمی گردد و شاهد سایر فرآیندهای زیبایی مثل لیزر ، تزریق بوتاکس و ژل ، برجسته سازی گونه ، زاویه سازی فک ، کاشت ابرو و غیره در چهره آقایان هستیم.

 

 

انتظارات مردان از انجام عمل بینی 

انگیزه آقایان برای انجام عمل رینوپلاستی می تواند سوال جالبی برای تفکر باشد اما در نهایت هر فردی که تصمیم به این پروسه زیبایی می گیرد ، دلایل خاص خود را دارد. در صورتی که هدف شما از انجام این جراحی منطقی و واقع گرایانه باشد و از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید ، کاندید مناسبی برای عمل بینی به شمار می آیید. اما اگر هنوز نوجوان هستید و سن کمی دارید ، لازم است تا پایان رشد استخوانی صورت و بلوغ صبر کرده و سپس برای انجام این فرآیند اقدام نمایید. دقت داشته باشید که موارد مهمی در میزان موفقیت عمل های زیبایی تاثیر دارد و مهم ترین نکته مراجعه به یک جراح بینی متخصص با تجربه و سابقه کاری بالا در مشهد است.

ادامه مطلب  تاثیر اصلاح طرح لبخند در افزایش زیبایی

زمانی که یک فرد از ظاهر بینی خود ناراضی باشد ، برای انجام عمل بینی شک و تردیدی ندارد. اما این روزها به دلیل فضای رقابتی که در ارتباط اجتماعی و کار وجود دارد ، افراد سعی می کنند با دارا بودن ویژگی های مناسب و متعادلی در چهره و استایل ؛ به اعتماد به نفس و قدرت خود بیفزایند. دکتر زرین قلم ، جراح بینی مشهد با تخصص و تجربه فراوانی که در زمینه جراحی زیبایی بینی دارد ، می تواند مشاور و راهنمای خوبی برای شما باشد. برای گرفتن وقت مشاوره و رزرو نوبت می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام نمایید و یا روی لینک زیر کلیک نمایید :

https://drzaringhalam.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

نتایج سریع از جراحی بینی آقایان !

در مراحل اولیه پس از پایان دوره نقاهت و برداشتن گچ بینی می توانید به خوبی شاهد شکل کلی بینی باشید. بعد از عمل نیز به حدود ۲ هفته زمان نیاز دارید تا کبودی و تورم بینی فروکش نماید. هر چند که حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد ورم بینی تا یک سال باقی می ماند ولی شما بعد از گذشت چند ماه می توانید به خوبی شاهد تغییرات ایجاد شده در فرم بینی باشید و این تورم کاملا جزئی است و به مرور از بین خواهد رفت. بعد از گذشت ۴ الی ۵ روز از انجام جراحی می توانید به کارهای روزانه مشغول شوید و پس از یک الی دو ماه انجام فعالیت های ورزشی نیز مانعی ندارد.

اهداف منحصر به فرد جراحی بینی در مردان !

آقایان اغلب به دنبال بینی های طبیعی و بزرگتر از خانم ها هستند و دوست دارند برجستگی بینی در چهره آن ها نمایان باشد. مردان تمایلی به بینی هایی با نوک سربالا و قوس بسیار شدید ندارند. از طرفی قوانین زیبایی شناسی نیز به ایجاد یک فرم طبیعی کاملا متناسب با اجزای چهره تاکید دارد ؛ از این رو یک جراح بینی متخصص  تلاش می کند تا بینی را به شکل کاملا طبیعی جراحی نماید تا یک هماهنگی زیبا بین اجزای چهره نمایان شود. در طی این پروسه نقص های بینی برطرف می شوند و عملکرد تنفسی نیز بهبود پیدا می کند. پیشنهاد می شود حتما تصاویر قبل و بعد از جراحی بینی مردان را مشاهده کنید و نمونه کارهای جراحان بینی مختلف را به خوبی ارزیابی نمایید ، سپس بعد از تحقیق و بررسی لازم در خصوص میزان تجربه کاری و مدارک و سوابق جراح بینی ، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و جهت انجام این پروسه اقدام نمایید.

ادامه مطلب  تزریقات در منزل شرق تهران

سایر اهداف آقایان از انجام عمل بینی

گاهی اوقات این احتمال وجود دارد که مردان تنها به دلیل وجود مشکلات تنفسی تصمیم به انجام این جراحی می گیرند. همچنین عامل مهم دیگر که آمار جراحی بینی در آقایان را بالا می برد به موضوع شکستگی بینی ارتباط دارد که در اثر حوادثی مثل تصادف ، ورزش های رزمی ، نزاع و درگیری اتفاق می افتد. خوشبختانه هر دو این موضوع ها به راحتی به کمک پروسه جراحی بینی قابل برطرف شدن هستند. دقت داشته باشید که به کمک غضروف های گوش و دنده می توان ترمیم و اصلاح بینی را انجام داد و نتیجه رضایت بخش و موفقیت آمیزی را رقم زد.

حتما ببینید

درمان زردی نوزاد با طب سنتی بهتر است یا دستگاه فتوتراپی؟

درمان زردی نوزاد با طب سنتی بهتر است یا دستگاه فتوتراپی؟

بچه داری و مراقبت از نوزاد، شیرین‌ترین دردسری است که هر فردی می‌تواند در طول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *