بهترین سرامیک بدنه ماشین

بهترین سرامیک بدنه ماشین

بهترین سرامیک بدنه ماشین: اگر بخواهیم مواردی را نام ببریم که به رنگ بدنه خودرو آسیب می زند می توانیم به آفتاب سوختگی که ممکن است پیش بیاید اشاره کنیم زیرا همه مردم امکانات رفاهی کامل ندارند یعنی پارکینگ مسقف در منزل ندارند و ماشینشان دچار آفتاب سوختگی می شود از جمله موارد دیگری که به بدنه خودرو آسیب می زند برف، باران، گرد و خاک، سنگریزه هایی که در حین رانندگی به بدنه خودو پرتاب می شود همگی جزو مواردی هستند که به رنگ خودروی شما آسیب می زنند. برای محافظت از این موارد می توانیم از انواع واکس ها و محافظ های رنگ استفاده کنیم که بهترین موردی که در حال حاضر در بازار ایران وجود دارد پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو است.

خصوصیات بهترین سرامیک بدنه ماشین:

خصوصیاتی که بهترین سرامیک بدنه ماشین می تواند داشته باشد براقیت بسیار عالی، آب گریزی، تحمل ضربات و تحمل گرما است که این جریان در هر برندی متفاوت است. اگر بخواهیم بهترین سرامیک بدنه ماشین را به شما معرفی کنیم پیشنهاد می کنیم از سرامیک پوچمی استفاده کنید. سرامیک ۱۰H پوچمی (Pochchemie) جدا از اینکه کیفیت بسیار بالایی دارد صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارد و با توجه به درآمدهای کمی که در ایران وجود دارد بهترین و فوق العاده ترین گزینه برای استفاده است. شرکت پوچمی برندی معتبر است که کاملا ایرانی و با کیفیت است. پوچمی محصولات متنوعی دارد از جمله بهترین پولیش های سه مرحله و واکس، چربی بر، اسپری های براق کننده و محافظ لاستیک و … از آن جا که تمام محصولات پوچمی برای دفعات بسیار زیادی تست شده اند می توانید با خیال آسوده از آن ها استفاده کنید.

معرفی برند شرکت نانو پوچمی (nano pochchemie)

شرکت پوچمی اوایل سال ۱۴۰۰ تأسیس شد. این شرکت ایرانی توانست با فعالیت گسترده و حرفه‌ای محصولات  خود را به بهترین شکل و بسته بندی به بازار ایران عرضه کند. تمامی محصولات شرکت پوچمی از مواد درجه یک و کیفیت ساخت بالایی تولید می‌شوند. تمامی محصولات پوچمی کاملاً بر پایه آب و فاقد سیلیکون هستند. بنابراین می‌توان برای انتخاب بهترین پولیش ماشین می‌توان روی پوچمی حساب باز کرد. پوچمی توانسته با سابقه کوتاه خود مشتریان بالقوه و وفاداری با رضایتمندی بالا به مجموعه خود جذب کند و قطعاً  کیفیت محصولات پوچمی در این ثبات بی تاثیر نبوده است. این شرکت پشتیبانی بسیار عالی دارد و قیمت های آن شما را شوکه می‌کند زیرا بسیار ارزان و با کیفیت هستند. در ادامه مطلب با ۲ محصول پولیش پوچمی بیشتر آشنا می‌شوید.

ادامه مطلب  با مراجعه به پزشک ایده ای پولساز به ذهنم رسید

پولیش سخت پوچمی مدل H10:

پولیش سخت پوچمی مدل H10 به دلیل کات و برش بالا بهترین پولیش ماشین برای رفع خطوط عمیق و آفتاب سوختگی های شدید است. پولیش زبر پوچمی به راحتی قادر است تمامی آسیب های بدنه خودرو مانند، هولوگرام ،خراش‌، آفتاب سوختگی، لکه های شیمیایی، فضولات پرندگان و… را برطرف کند.

همچنین می تواند در حین انجام لایه برداری براقیت بسیار بالایی به بدنه خودرو ببخشد و ظاهر خودرو را صاف و یکدست کند. این محصول مناسب مرحله اول پولیش کاری است و بهتر است با دستگاه روتاری و با پد زبر مورد استفاده قرار بگیرد. آب گریزی بالا و فاقد سیلیکون بودن از ویژگی‌های مهم این پولیش است. همچنین تمامی محصولات پوچمی کاملاً بر پایه آب هستند.

مشخصات پولیش سخت پوچمی مدل H10:

  • قدرت لایه برداری بسیار بالا
  • براقیت بسیار بالا
  • ضد خراشیدگی
  • محافظ کننده بدنه خودرو
  • آب‌گریزی بالا
  • فاقد سیلیکون
  • ضد آفتاب سوختگی
  • شستشوی آسان
  • مخصوص مرحله اول پولیش کاری
  • پایه آب
  • اورجینال و درجه یک

پولیش سخت پوچمی مدل H10

پولیش نرم پوچمی مدل F10:

پولیش نرم پوچمی مدل F10 مخصوص مرحله دوم یا آخر پولیش کاری است. این پولیش از ترکیبات نرم تولید شده است خاصیت آب گریزی آن به مراتب بالاتر از h10 است. با توجه به نرم بودن پولیش F10 به سرعت می توانید بدنه ماشین را صاف و صیقلی کنید از آنجا که ساینده های این پولیش ظریف هستند اثری از خراش های جزئی و هولوگرام نمی گذارند. پس اگر به دنبال بهترین پولیش ماشین برای ایجاد براقیت و رفع هولوگرام یا خراش های جزئی هستید این محصول گزینه مناسبی برای شماست. طبق فرمولاسیونی که در پولیش نرم F10 پوچمی (pochchemie) به کار گرفته شده، موقع استفاده حتماً باید از پد نرم استفاده کنید. برای نتیجه گیری بهتر، از دستگاه روتاری استفاده کنید.

مشخصات پولیش نرم پوچمی مدل F10:

  • براقیت و درخشندگی بسیار بالا
  • لایه برداری جزئی
  • خاصیت آبگریزی بالا
  • فاقد سیلیکون
  • پایه آب
  • نحوه استفاده آسان
  • لایه محافظتی نانو
  • ماندگاری طولانی مدت

مهم ترین عامل برای نتیجه گیری بهتر از سرامیک:

برای اینکه از بهترین سرامیک بدنه ماشین نتیجه عالی بگیرید مهمترین عامل مواردی است که قبل از اجرای سرامیک باید انجام دهید. به عنوان مثال قبل از اینکه از بهترین سرامیک بدنه ماشین استفاده کنید بهتر است وضعیت بدنه ماشینتان را مورد ارزیابی قرار دهید اگر نیاز بود از خمیر کلی، پولیش با کیفیت و بدون هولوگرام و همچنین چربی بر و در موارد خاص تر از واکس هم قبل از سرامیک استفاده کنید. بنابراین قبل از اجرای سرامیک به هیچ عنوان نباید حتی ذره ای چربی روی بدنه ماشین باقی بماند همان قسمت سرامیک را پس می زند.

ادامه مطلب  ایده‌های بکر و خلاقانه برای ثروتمند شدن 

محتویات سرامیک پوچمی:

وسایلی که داخل پکیج سرامیک پوچمی وجود دارد، دو عدد دستمال میکروفایبر، دو عدد پد عینکی، پد مخصوص سرامیک، شیشه سرامیک با وزن ۵۰ میل، یک بطری شیشه ای کوچک برای کمک گرفتن از دیگران. برای استفاده از بهترین سرامیک بدنه ماشین پوچمی باید یک دستمال عینکی که داخل پک سرامیک است را دور پد بپیچیم این دستمال مانند دستمال عینک است و دلیل استفاده از این دستمال خط نیافتادن روی بدنه توسط پد است. بنابراین دستمال عینکی را که دور پد پیچیدیم چند قطره از مواد سرامیک روی پد میریزیم و عمل سرامیک کاری را ابتدا روی قسمت کوچکی از بدنه انجام می دهیم و پس از چند مرحله استفاده می توانیم وسعت کارمان را بیشتر کنیم.

روش سابیدن سرامیک به چه صورت است:

برخلاف پولیش زدن ماشین که باید به صورت دایره وار پولیش زده شود برای استفاده از سرامیک باید ابتدا عمودی و سپس به صورت افقی کار شود. برای حجم ۴۰*۴۰ می توانید از ۴ قطره پولیش استفاده کنید. سپس ۲-۳ دقیقه صبر می کنیم و با دستمال میکروفایبر پاکیزه ای قسمت سرامیک شده را پاک کنیم. این شرایط را روی تمام قسمت های خودرو اعمال می کنیم. پیشنهاد می شود پس از سرامیک زدن خودرو تا یک هفته ماشینتان را نشویید.

مزیت استفاده از سرامیک پوچمی:

سرامیک پوچمی براقیت فوق العاده بالا، آب گریزی بسیار بالا و تحمل گرمای بسیار بالایی دارد و بهترین گزینه برای استفاده روی ماشین شما می باشد. پس از اینکه از بهترین سرامیک ماشین پوچمی استفاده کنید متوجه خواهید شد که بهترین انتخاب را داشته اید. زیبایی خیره کننده ای که سرامیک پوچمی به خودرویتان هدیه می دهد قابل قیاس با هیچ سرامیک گران قیمتی نیست. سرامیک پوچمی جزو بهترین سرامیک بدنه ماشین است که حتی قابلیت استفاده هم روی بدنه خودرو و هم روی شیشه ماشین و چراغ ها و آینه های بغل دارد.

ادامه مطلب  حضور در بهترین آموزشگاه زبان و یادگیری زبان‌های خارجی در مدت کوتاه

نکته مهم برای انتخاب بهترین سرامیک بدنه ماشین:

اگر می خواهید انتخاب درستی داشته باشید به نکاتی که ذکر می کنیم دقت کنید. بیشتر از اینکه فکر کنید پولتان را صرف خرید سرامیک های گران قیمت کنید تا به گونه ای خیالتان بابت کیفیت محصول راحت باشد سعی کنید از سرامیک های با کیفیت که صرفه اقتصادی بیشتری برایتان دارد استفاده کنید. به عنوان مثال شاید نام برندی تازه به گوشتان رسیده باشد و تابحال از آن استفاده نکرده باشید بنابراین می توانید از نظرات مشتریان قبلی و مدل ماشین هایی که از آن سرامیک استفاده کرده اند کمک بگیرید تا انتخاب درست تری داشته باشید.

نکته مهم برای انتخاب بهترین سرامیک بدنه ماشین:

مهم ترین فاکتور قبل از خرید سرامیک:

برای اینکه مطمئن باشید سرامیک با کیفیتی خریداری می کنید باید به شیوه های مختلفی از اصل بودن آن آگاه شوید به عنوان مثال سعی کنید از جاهای معتبر خرید کنید در وب سایت Pochchemie.com براحتی می توانید محصولات با کیفیت و درجه یک را تهیه کنید همچنین وب سایت پولیش مارکت جزو یک از سایت های معتبری است که در پخش محصولات پوچمی همکاری لازم را دارد. میزان سخت ترین و بهترین سرامیک با عدد H نشان داده می شود و مقاوم ترین و بهترین سرامیک بدنه ماشین به صورت ۹H و ۱۰H می باشد. در واقع هر چقدر عدد سرامیک کمتر شود قدرت و سختی سرامیک کمتر می شود.

میزان ماندگاری سرامیک چقدر است:

میزان ماندگاری سرامیک از یک سال شروع می شود و تا ۶ الی ۷ سال می رسد که توسط شرکت مورد نظر روی بسته سرامیک ذکر می شود و به خاطر داشته باشید این ماندگاری در شرایط آب و هوایی ایران کمتر هم می شود. سرامیک پوچمی با توجه به شرایط آب و هوای ایران ۱٫۵ الی ۲ سال تضمینی ماندگاری دارد. در آخر مطلب توصیه می کنیم بجای اینکه پول خود را صرف محصولات گران قیمت خارجی کنید به کسب و کار ایرانی و هم نوعان خود کمک کنید. همانطور که خدمتتان گفتیم محصولات پوچمی کیفیت ساخت بالایی دارند و نیازتان را بیشتر از توقعتان برطرف می سازد. موفق و موید باشد.

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *