بهبود نعوظ و آشنایی با علت ها و درمان زود انزالی

بهبود نعوظ و آشنایی با علت ها و درمان زود انزالی

شاید بعضی از افراد تصور کنند که زود انزالی یا اختلال در نعوظ، یک بیماری بدون درمان است. شاید این تصور نیز وجود داشته باشد که برخی مردان، به صورت ژنتیکی، در کنترل خود، بهتر از دیگران عمل می کنند. باید بگوییم که هر دو این تصورات اشتباه است. در همین راستا، مجموعه زوجیم در کنار شما خواهد بود تا به درمان و رفع مشکلات جنسی شما کمک کند.

اختلال نعوظ و زود انزالی، از مشکلاتی به شمار می روند که احتمال درگیری با آن ها برای هر مردی وجود دارد. دلایل زود انزالی و اختلال در نعوظ، می تواند برای هر فرد، متفاوت باشد. به طور معمول، راه های درمان این مشکلات، در سه دسته تقسیم بندی می شوند. این راه های درمانی شامل: مشاوره جنسی، بهبود رفتاری فرد و استفاده از دارو است.

در بیشتر موارد، اخلال نعوظ و زود انزالی، با اصلاح رفتار جنسی و مصرف دارو، امکان دارد و نیازی به دریافت مشاوره جنسی نخواهد بود. البته در برخی موارد، ادامه دار شدن این مشکلات در صورت رعایت همه توصیه ها، نیازمند درمان های ریشه‌ای تر است.

زود انزالی چیست و چه پیامدهایی دارد؟

در یک تعریف ساده، زود انزالی زمانی اتفاق می افتد که مرد در هنگام نزدیکی جنسی، زودتر از زمانی که می خواهد، ارضا می شود. زود انزالی می تواند در یک دوره زمانی کوتاه رخ دهد یا طولانی مدت و مزمن باشد.

رسیدن به اوج لذت زودتر از موعد، می تواند نتایج متعددی را به دنبال داشته باشد. زود انزالی، میزان استرس را در مردان بالا می برد. احساس خجالت یا ناراحتی از برقراری رابطه جنسی، از دیگر پیامدهای زود انزالی برای مردان و شریک جنسی آن ها محسوب می شود.

ارضا نشدن شریک جنسی در طولانی مدت، ممکن است باعث افزایش تنش یا عامل جدایی باشد. به همین علت، رفع مشکل زود انزالی ضرورت دارد و نباید آن را نادیده گرفت. یکی از روش های درمانی زود انزالی در مردان، مصرف قرص های تاخیری است. قرص تاخیری کینگ دل ، از جمله بهترین قرص های تاخیری قوی محسوب می شود که از زود انزالی جلوگیری می کند.

ادامه مطلب  لیست جراحان برتر اسلیو معده

قرص تاخیری کینگ دول، قوی، سریع و بدون عوارض

اختلال نعوظ چه زمانی اتفاق می افتد و چه نتایجی در بر دارد؟

اختلال نعوظ، به ناتوانی در نعوظ یا حفظ آن به مدت کافی گفته می شود. این اختلال، به مشکلات رابطه جنسی دامن می زند و می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و افزایش استرس در مردان باشد. همچنین، ناتوانی در باردار کردن شریک جنسی را به دنبال خواهد داشت. اختلال نعوظ در آقایان قابل درمان بوده و جای نگرانی نیست. با این حال ادامه یافتن این مشکل، ممکن است دلایل زمینه‌ای داشته باشد که در این صورت مشاوره با پزشک ضرورت دارد.

از علائم اختلال در نعوظ، می توان به مشکل در نعوظ، عدم توانایی حفظ نعوظ و کاهش میل جنسی اشاره کرد. در صورت وجود علائم دیگر، علاوه بر موارد گفته شده، با پزشک خود مشورت کنید. از روش های درمان اختلالت نعوظ می توان به داروهای خوراکی (قرص) و ژل های حجم دهنده اشاره کرد. البته راه های دیگری نیز برای درمان مشکل نعوظ وجود دارد. برخی از این راه ها موارد زیر را شامل می شوند:

  • روش های خود تزریقی: ازجمله روش هایی که ممکن است باعث خونریزی خفیف در محل تزریق و نعوظ طولانی مدت شود.
  • استفاده از شیاف: شیاف، با استفاده از ابزار خاص، داخل مجاری ادراری آلت تناسلی قرار می گیرد.

بدون شک، استفاده از داروهای خوراکی و ژل های توسعه دهنده آلت تناسلی، آسان تر بوده و عوارض کمتری دارد. البته توجه داشته باشید که استفاده از داروها و ژل های قابل اعتماد، برای رفع مشکلات نعوظ و زود انزالی ضروری است. در همین راستا، ژل شارک پاور آبی، یکی از بهترین ژل های حجم دهنده آلت تناسلی محسوب می شود.

ادامه مطلب  کدام بیمه ‌ها ایمپلنت را تحت پوشش قرار می‌ دهند؟

کرم تاخیری و حجم دهنده شارک پاور آبی، بدون عوارض

ژل تاخیری و حجم دهنده شارک پاور آبی، علاوه بر افزایش طول و قطر آلت تناسلی، یک ژل تاخیری نیز به شمار می رود. به این معنا که به صورت همزمان اختلال نعوظ و زود انزالی را درمان می کند. این ژل حجم دهنده، انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که هر دو مشکل نعوظ و زود انزالی را تجربه می کنند.

بررسی علل اختلالات نعوظ و زود انزالی

زود انزالی و اختلال نعوظ، می توانند دلایل مختلفی داشته باشند. دلایل بروز این مشکلات در هر شخص، با شخص دیگر تفاوت دارد. در ادامه به دلایل زود انزالی و مشکلات نعوظ می پردازیم:

  • زود انزالی: زود انزالی می تواند به دلایل جسمی، هورمونی و روحی اتفاق بیفتد. برای مثال: افزایش سن از علت های زود انزالی محسوب می شود.

علاوه بر دلایل جسمی و هورمونی، علت های روحی، از شایع ترین علت های زود انزالی هستند. دلایل عاطفی مانند: فشار، افسردگی، اضطراب، احساس گناه، اعتماد به نفس پایین، مشکلات رابطه و احساسات منفی درباره رابطه می توانند دلیل زود انزالی باشند.

  • اختلال نعوظ: مشکلات نعوظ، دلایل جسمی یا عاطفی دارند. از دلایل جسمی آن می توان به: وزن بالا، مشکلات قلبی، فشار خون بالا، دیابت و کلسترول بالا اشاره کرد. علاوه بر این علت مصرف داروهای خاص و اعتیاد به مواد مخدر یا الکل، می توانند در اختلالات نعوظ نقش داشته باشند.

علل روحی اختلال در نعوظ، ممکن است افسردگی، مشکلات روانی، فشار، وجود نگرانی، استرس و سایر دلایل عاطفی باشد.

آشنایی با روش های درمانی زود انزالی و مشکل نعوظ

زود انزالی و اختلال نعوظ، از مهم ترین عوامل عدم موفقیت در رابطه جنسی به شمار می روند. برای بالا بردن کیفیت رابطه زوجین و در نتیجه آن، بهبود روابط زناشویی، درمان اختلالات نعوظ و زود انزالی اهمیت بالایی دارد. درمان این دو مشکل رضایت و موفقیت در رابطه جنسی را به دنبال خواهد داشت. از تاثیرگذارترین روش های رفع زود انزالی و اختلال نعوظ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح رفتار: یکی از بهترین رفتارهایی که رفع زود انزالی را به دنبال دارد، انجام منظم فعالیت های ورزشی است. در برخی موارد، ورزش های خاصی برای درمان زود انزالی توصیه می شود. برای آشنایی با این ورزش ها می توانید با پزشک خود مشورت کنید.
ادامه مطلب  تزریقات در منزل شرق تهران

علاوه بر این، برای درمان زود انزالی، برخی رفتارهای جنسی شما و شریک جنسی قبل از برقراری رابطه می تواند تاثیر بسیاری داشته باشد.

  • استفاده از دارو: همان طور که اشاره شد، مصرف برخی قرص ها و استفاده از ژل های توسعه دهنده، در درمان زود انزالی و اختلال نعوظ، موثر هستند. برای مثال: از دیگر قرص ها تاثیر گذار در درمان زود انزالی، می توان به قرص تاخیری وگادول اشاره کرد.

قرص تاخیری وگادول، فوری و قدرتمند

در مصرف دارو برای رفع هر یک از مشکلات نعوظ یا زود انزالی، حتما توجه داشته باشید که به مواد موجود در دارو حساسیت نداشته باشید.

به طور کلی، مشکل زود انزالی و اختلالات نعوظ، آسیب های جدی در روابط زناشویی را به دنبال دارد. علاوه بر این، باعث بروز استرس و کاهش اعتماد به نفس در آقایان خواهد شد. مجموعه زوجیم، با ارائه انواع داروها و ژل های تاخیری و حجم دهنده، در جهت رفع مشکلات شما تلاش می کند. تمام محصولات این مجموعه، تضمین شده هستند و به صورت محرمانه و بدون درج نام محصول روی بسته بندی ارسال می شوند.

حتما ببینید

۳ راهکار شگفت‌انگیز برای جلوگیری از ریزش مو در خانم‌ها

۳ راهکار شگفت‌انگیز برای جلوگیری از ریزش مو در خانم‌ها

جلوگیری از ریزش مو در خانم‌ها ریزش مو یکی از مشکلات رایج در میان خانم‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *