ایده جدید برای معامله های فصلی با پوشال درتابستان

ایده جدید برای معامله های فصلی با پوشال درتابستان

در تابستان مردم همگی نیازمند پوشال برای کولر های خود هستند و واضح است بازار پوشال گرم میشود و میتوان بهترین درآمد را داشت از پوشال های کولر که انواع مختلفی دارد و درآمد ها متنوع میشود.

پوشال کولر انرژی

مناسب برای خرید پدهای سلولزی وابسته به ابعاد و حجم کولر شما دارد و یا به عبارت دیگر این کولر است که تعیین کننده ابعاد و نوع پد شما می باشد، مثلا برای یک کولر ۴۰۰۰ می بایست از پد سلولزی مخصوص ۴۰۰۰ استفاده کرد که در ابعاد ۸۰*۷۵*۷۵ ساخته می شود ولی سایزهای دیگری هم می توان به نسبت مدل ساخت کولر استفاده کرد و این یعنی برای یک حجم موتور می توان از مدلهای متفاوتی استفاده کرد. همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید نوع پوشال کولر انرژی در مصرف انرژی آن بسیار مهم و تاثیر گذار است و می تواند در مصرف آن موثر باشد پس خیلی اهمیت دارد که در انتخاب آن دقت کنیم و برای تجارت این محصول به مصرف آن در بازار هدف خود دقت کنیم تا بتوانیم حجم بیشتری را به فروش برسانیم.

پوشال کولر انرژی

پوشال کولر ۷۰۰۰

در کارخانه های تولید پوشال کولر۷۰۰۰  در کشور برای خرید دستگاه تولید پوشال کولر هزینه زیادی صرف می شود تا بهترین نوع آن وارد کشور شده و محصولی با کیفیت را عرضه کند. پوشال کولر آبی نیز همانند دیگر وسایلی که استفاده می‌ کنید عمر مفیدی دارد و د رصورتی‌ که مدت زمان زیادی از آن استفاده شود کارایی مطلوب خود را از دست می ‌دهد و به‌ همین دلیل باید پس ‌از مدتی که از آن استفاده شد تعویض شود. مهم ‌ترین ویژگی پخش پوشال کولر حفظ رطوبت آب است و زمانی‌ که برای مدت طولانی استفاده شود نمی ‌تواند رطوبت آب را به مقدار لازم در خود جذب کرده و هوای خنک را وارد محیط کند به‌ همین دلیل توصیه می ‌شود هر سال پوشال کولرهای آبی خود را عوض کنید.

ادامه مطلب  شناخت صنایع دستی اصفهان

پوشال کولر 7000

پوشال کولر الماس

پوشال کولر الماس با این که از چوب درختان تشکیل شده اند اما سنگین نیستند و کاربر می تواند به راحتی آن را حمل کند. در سال یک بار یا دو بار باید پوشالهای چوبی تعویض شوند کچرا در اثر برخورد با آب خاصیت خود را از دست می دهند و هوای نامطبوع را وارد فضا می نمایند. این پوشالها در سایزهای مختلفی در بازار موجود می باشند که شما باید میزا هواد دهی و سایز کولر خود را به درستی بشناسید و سپس برای خرید آن اقدام کنید. روش آبدهی کولرهای مختلف با هم متفاوت می باشد برخی از آنها به صورت اتواتیک کار می کند و برخی دارای محفظه هایی هستند که آب را از لوله وارد پوشال می کنند. افراد باید توجه کنند که پوشال را با آب خیس کنند و انهایی که عملکرشان کاهش پیدا کرده است از این طریق به خوبی هوا را خنک می کنند. یکی از اصول ضروری برای خوب کار کردن کولرهای آبی و افزایش عملکرد پوشالها این است که باید محفظه های کولر را به خوبی مورد شستشو قرار داد.

پوشال کولر الماس

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *