از تخمه شکستن پای فوتبال تا درآمدی میلیاردی من

از تخمه شکستن پای فوتبال تا درآمدی میلیاردی من

بازی ال کلاسیکو بود و با دوستانم تخمه می شکستیم و فوتبال می دیدیم که یکی از دوستانم گفت دقت کردید این دو ساعت چندکیلو تخمه شکستیم؟ جالب بود فوتبال را فراموش شد و به صحبت راجع به شروع یک همکاری پرداختیم و حالا با همان تخمه درآمدی میلیاردی بهم زدیم. چه نوع تخمه؟ در ادامه بخوانید.

تخمه

از مصرف تخمه آفتابگردان چینی هیچ فردی دچار حساسیت نشده است و به ندرت این اتفاق می افتد. باید به صورت منظم از آن در برنامه غذایی خود قرار دهید. زیرا خوردن تخمه آفتاب گردان باعث رشد مو ها می شود و از ابتلا به سرطان و عفونت جلوگیری می کند.

این دانه ها حاوی مواد مغذی زیادی هستند. رنگ گل تخمه آفتابگردان چینی، زرد رنگ است و وسط آن قهوه ای است. این گل برای رشد نیاز به نور آفتاب دارد. خیلی گیاه مقاومی است ولی اگر مراقبت نشود با توجه به حشرات، آفت زده می شود و فورا خراب می شود. اگر مراقبت خوبی داشته باشید و در جای مناسب رشد کند بهترین تخمه ها را خواهید داشت.

در کشور چین تعداد بسیار بالایی گل آفتابگردان کاشته می شود که در بهترین شرایط و با بهترین قیمت آن ها را به فروش می رساند. اگر تخمه آفتابگردان خوب باشد روغن های بسیار عالی از آن گرفته خواهد شد. روغن آفتاب گردان یکی از پر فروش ترین روغن ها در دنیا است.

تخمه

تخمه ژاپنی

یکی از بهترین تنقلات و آجیلی که می توانید به‌ طور روزمره آن را مورد استفاده قرار دهید تخمه ژاپنی است که سرشار از آنتی اکسیدانهای به خصوصی می باشد که می تواند به خوبی خطر ابتلا به سرطان را کاهش داده و از بروز این بیماری جلوگیری نماید.

ادامه مطلب  استرالیا چه رشته هایی را بورسیه می کند؟

از تخمه ژاپنی می توانید درون سالاد و غذاهای خود استفاده نمایید یا حتی از آن به عنوان یک دانه مغذی بر روی شیرینیها و دسرها برای تزیین استفاده نمایید.

مقادیر مفیدی از آهن درون این محصول وجود دارد که برای سلامت مو بسیار مفید بوده و می تواند موهای شما را به خوبی ترمیم نماید اگر دچار مشکل ریزش مو هستید استفاده از تخمه ژاپنی برای جلوگیری از ریزش بسیار مناسب بوده و با تقویت ریشه مو می تواند استحکام ساقه و مو را افزایش داده و به رشد مجدد مو کمک نماید.

تخمه ژاپنی

تخمه کدو تنبل

طبع تخم کدو تنبل در طب سنتی سرد و خشک می باشد که از جمله خواص آن می توان به مواردی مانند: درمان بی خوابی، بهبود عفونت مجاری اداری، درمان مشکلات پروستات و سلامت پوست و مو اشاره کرد.

افرادی که دچار مشکلات مثانه یا مجاری ادراری هستند تخمه کدو به بهبود مشکلات آنها کمک می کند چراکه عصاره این تخمه اثر آنابولیک روی ماهیچه های لگنی داشته و باعث مهار آنزیم آروماتاز می گردد و از این راه موجب تقویت عضلات لگنی می گردد و آنها را تقویت می کند، همچنین به کاهش عفونت مجاری ادارای نیز کمک می کند.

یکی از مشکلاتی که مردان با آن مواجه می شوند ابتلا به بیماری BPH است که در آن غده پروستات بزرگ شده و باعث به وجود آمدن اختلالاتی در دفع ادرار می گردد، بر اساس مطالعات انجام شده مصرف این تنقلات به مدت حدود یک سال می تواند علائم بیماری هایپرپلازی خوش خیم پروستات را کاهش دهد و موجب درمان آن گردد.

ادامه مطلب  قیمت کلمن پلاستیکی کوچک

ماده ای به نام تریپتوفان در تخمه کدو پوست نازک وجود دارد که در بدن به ملاتونین که یک هورمون خواب است تبدیل می شود و به درمان بی خوابی مزمن کمک شایانی می کند بنابراین کافی است قبل از اینکه به رختخواب بروید یک مشت تخمه کدو را میل کنید تا کیفیت خواب شما را بهبود ببخشید و به خوابی راحت کمک کند.

تخمه کدو تنبل

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *