ارز دیجیتال ترون چیست؟ معرفی بلاک چین ترون (Tron) و رمز ارز ترونیکس (TRX)

ارز دیجیتال ترون چیست؟ معرفی بلاک چین ترون (Tron) و رمز ارز ترونیکس (TRX)

در بازار ارز دیجیتال پیدا کردن رمز ارزهایی که کمتر به سود مالی تیم توسعه‌دهنده خود متمرکز بوده و بیشتر تمرکز آنها روی کاربردها و ویژگی‌های خاص است، به این راحتی‌ها نیست؛ اما در کنار شما هستیم تا یکی از بهترین‌های آنها یعنی ارز دیجیتال ترون را به شما معرفی کنیم. کاربردهای بسیار خاصی که بلاک چین ترون دارد، البته مزیت‌های مالی زیادی برای تیم توسعه‌دهنده آن به ارمغان آورده، اما این توکن را نمی‌توان در لیست توکن‌های مناسب برای سفته‌بازی قرار داد. بلاکچین ترون و رمز ارز بومی آن ترونیکس یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های تعریف شده در بازار ارز دیجیتال است که شناخت آن نه فقط برای کاربران حرفه‌ای در این بازار، بلکه برای سرمایه‌گذاران و تریدرهای کریپتوکارنسی اهمیت خواهد داشت.

پلتفرم و بلاکچین ترون را به راحتی می‌توان در لیست فناوری‌های نوآورانه قرار داد. شبکه‌ای که در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌تواند تحولی شگرف در حوزه مالی و اقتصادی باشد؛ هر چند در ابعاد کوچک هم این اتفاق رخ داده و جذابیت‌های بلاکچین ترون را می‌توانید در صنایع مختلف در حوزه مالی به کار بگیرید. خرید ترون را نیز می‌توانیم در لیست سرمایه‌گذاری‌های بسیار جذاب بازار ارز دیجیتال در نظر بگیریم. در حال حاضر در شرایطی هستیم که نزدیک به هاوینگ بیت کوین بوده و احتمال رشد قیمتی بالایی را برای آن متصور هستیم. از‌این‌رو سرمایه‌گذاری یکی دیگر از عوامل مهمی است که مطالعه این مقاله برای شناخت توکن ترون را جذاب‌تر می‌نماید.

معرفی شبکه بلاک چین ترون

قبل از هر چیزی و حتی مهم‌تر از بررسی ارز دیجیتال ترونیکس به عنوان توکن بومی شبکه بلاکچین ترون، باید به معرفی خود شبکه بلاکچین آن بپردازیم. شبکه‌ای که بیشتر برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز، خدمات دیجیتال و محتوا است که البته نسبت به تمام رقبای خود شرایط متفاوتی رقم زده است. البته شمردن قابلیت‌های شبکه ترون نیاز به محتوای بسیار طولانی‌تری دارد و می‌توانیم روزها درباره آن صحبت کنیم. قابلیت‌هایی که البته حتی می‌توانند زمینه‌ساز رشد‌ قیمت ترون نیز شده و انفجار قیمتی را نیز برای آن رقم بزند.

ادامه مطلب  پیش‌بینی قیمت تتر با تحلیل اخبار: گامی برای معاملات سودآور در بازار ارزهای دیجیتال

برخی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های شبکه بلاکچین ترون را در ادامه با هم مرور می‌کنیم تا بیشتر به قابلیت‌های آن پی ببرید.

  • ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه: یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که می‌تواند معرف شبکه بلاکچین ترون باشد، مقیاس‌پذیری بالای آن است. در شبکه ترون امکان انجام ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه وجود دارد تا خیال کاربران از بابت سرعت اجرای تراکنش‌ها راحت باشد.
  • ایجاد بستری برای محتوا: شبکه ترون بستری مناسب برای تولید محتوای دیجیتال مانند بازی‌های آنلاین است. همچنین این شبکه به نوعی طراحی شده تا امکان مدیریت ارتباطات اجتماعی نیز در آن وجود داشته باشد. این شبکه همچنین بستری مناسب برای تولید محتوای مستقل نیز است.
  • توسعه و حمایت از برنامه‌های غیرمتمرکز: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که با شبکه بلاکچین همراه است، پشتیبانی از آن برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز است. پیاده‌سازی برنامه‌های غیرمتمرکز موسوم به dApp یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها در بازار ارز دیجیتال است که هر شبکه‌ای بستر مناسبی برای توسعه آن نیست و ترون در این زمینه یکی از بهترین هاست.

شبکه بلاکچین یک شبکه متن‌باز است که سعی کرده تا بستری مناسب برای توسعه سایر قابلیت‌ها و پروژه‌ها در بازار ارز دیجیتال باشد که این روزها استفاده از مزیت‌های آن حتی در صنایع کاربردی نیز مطرح است.

سرمایه‌گذاری روی ارز ترونیکس

ارز دیجیتال ترونیکس چیست؟

ارز دیجیتال ترونیکس که به ترون معروف شده، یک دارایی دیجیتال و توکن بومی شبکه ترون است. ارز دیجیتالی که با استفاده از آن می‌توانید تمام کارمزدهای شبکه ترون را پرداخت کنید. مزیت‌ها و قابلیت‌های زیادی را برای شبکه بلاک چین ترون برشمردیم که استفاده از این مزیت‌ها و قابلیت‌ها نیاز به پرداخت کارمزدهایی خواهد داشت و این کارمزدها را می‌توان با ارز دیجیتال ترون پرداخت نمود. مکانیسم اجماع ترون، گواه اثبات سهام نمایندگی شده موسوم به DPoS وظیفه اصلی مدیریت این شبکه را به عهده دارد.

ادامه مطلب  آموزش هوشمند سازی ساختمان با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی

استفاده از اصطلاح نمایندگی شده به عنوان گواه اثبات سهام برای شبکه ترون به این معنی است که نمایندگانی در این شبکه وظیفه اثبات تراکنش‌ها را به عهده دارند. ۲۷ نماینده که می‌توانند روی امنیت شبکه تاثیر داشته باشند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال ترون

یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که می‌توانیم درباره ارز دیجیتال ترون به بررسی آن بپردازیم، تاریخچه و تیم توسعه‌دهنده آن است. این مهم بیشتر برای کسانی اهمیت خواهد داشت که به دنبال یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت روی آن هستند. البته در این زمینه فقط نمی‌توان به همین نکته اکتفا کرد و باید سایر نکات مربوط به این توکن را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. ارز دیجیتال ترون در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار توسعه پیدا کرده و وارد بازار شده است. بنیاد ترون که مدیریت آن به عهده جاستین سان است، مسئولیت توسعه این رمز ارز را داشته است.

جاستین سان در دانشگاه پنسیلوانیا و در رشته علوم کامپیوتر فارغ‌التحصیل شده و در ادامه از دانشگاه هاروارد نیز در رشته مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شده است. جاستین سان قبل از اقدام برای توسعه ترون در شبکه ریپل نیز فعالیت داشته و چندان هم با بازار ارز دیجیتال غریبه نبوده است.

ترونیکس برای اولین بار با استاندارد ERC20 و بر روی شبکه اتریوم توسعه پیدا کرد، اما در سال ۲۰۱۸ نیز شبکه بلاکچین اختصاصی خود را روانه بازار نمود که در حال حاضر قابلیت‌های ارزنده‌ای دارد. با این حساب ترونیکس یا ترون را باید به عنوان یکی از کوین‌های بازار معرفی کنیم که دارای شبکه بلاکچین اختصاصی است.

ارز دیجیتال ترون چیست؟

سرمایه‌گذاری روی ارز ترونیکس

یکی از سوالات بسیار مهمی که این روزها ذهن کاربران بازار ارز دیجیتال را به خود مشغول کرده خرید و سرمایه‌گذاری روی ترون است. شرایط این رمز ارز برای سرمایه‌گذاری خوب است و با خرید ترون از پلتفرم‌های داخلی معروف و معتبر می‌توانید یک سرمایه‌گذاری مطمئن را روی آن رقم بزنید. این سرمایه‌گذاری با توجه به شرایطی که بازار این روزها دارد، یک خرید مطمئن برای ماه‌های آینده خواهد شد.

ادامه مطلب  آشنایی با بهترین راه ساخت اپل آیدی

 

حتما ببینید

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

در دنیای پررقابت دیجیتال امروز، وب‌سایت‌ها به عنوان ویترین آنلاین کسب و کارها عمل می‌کنند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *