اخبار شوکه کننده جواد عزتی روی ویلچر

اخبار شوکه کننده جواد عزتی روی ویلچر

آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید چرا باید فیلم ببینیم؟خیلی از ماها جمله دوست ندارم فیلم ببینم را به دفعات از دیگران شنیده‌ایم همچنین کم نیستند افرادی که معتقدند به جای تماشای فیلم زمان خود را صرف مطالعه یک کتاب کنند تا چیزی عایدشان شود.و مدام این پرسش را مطرح می کنند که اصلاً چرا باید فیلم ببینیم؟ یکی از راه‌های لذت بردن در زندگی می‌تواند همین کار بسیار ساده فیلم دیدن باشد اما این تنها دلیل برای فیلم دیدن نیست مطمئنا دلایل متعددی وجود دارند که ما را برآن بدارد که در شبانه روز زمانی را به دیدن یک فیلم سینمایی یا تماشای یک قسمت از یک سریال خوب اختصاص بدهیم. برخی از آن دلایل عبارت هستند از همزاد پنداری افراد با فیلم، سفر کردن با تماشای یک فیلم،آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، آموزش‌های متنوع بر اساس سبک‌های فیلم‌ها، خارج شدن از دنیای واقعی و وارد شدن به دنیای رویا و… یکی از گونه‌های فیلم، سریال است. سریال در تلویزیون و رادیو برنامه‌ای دنباله‌دار است که معمولاً حول یک داستان می ‌چرخد. برای دانلود سریال زخم کاری که یکی از سریال‌های جذاب و پربیننده این روزها است می توانید به برخی از سایت های معتبر مانند سایت همراه مووی می توانید مراجعه کنید.

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری در بستر نمایش خانگی و در ژانر درام جنایی به تولید رسیده است کارگردان این مجموعه جذاب و پرطرفدار محمد حسین مهدویان است. از جمله بازیگران این سریال پرطرفدارکه یکی از نقاط قوت این سریال به شمار میرود می‌توان به بازی فوق العاده جواد عزتی،رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین پرداز و… اشاره کرد. بیننده پس از دانلود سریال ، جذب فیلمنامه شده و با ماجراهای جالبی در فیلم روبرو خواهد شد. زخم کاری سریالی اجتماعی و نوآوراست که البته با اقتباس از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد و مکبث اثر ویلیام شکسپیرنوشته شده است. این اثر محصول کشور ایران در سال ۱۴۰۰ است. فصل دوم این سریال یعنی زخم کاری: بازگشت نیز از تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲ هر جمعه از ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. خلاصه‌ای از سریال که توسط عوامل این سریال منتشر شده است به صورت زیر است ،در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد. شما عزیزان می توانید برای دریافت این سریال جذاب و دیدنی به سایت همراه مووی مراجعه نمایید و به راحتی آن را دریافت نمایید. خواننده فصل دوم سریال زخم کاری محسن چاوشی می‌باشد. نوشتن فیلمنامه فصل دوم زخم کاری توسط نویسندگانی مطرحی همانند میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی صورت گرفته است که سرپرستی آن را محمدحسین مهدویان بر عهده دارد. خلاصه داستان این سریال ماجرای مردی به نام مالک را روایت می‌کند که دلال یک هلدینگ خانوادگی است اما از نظر سمیرا که همسر مالک است حقوقی که به مالک پرداخت می‌شود اصلا متناسب با میزان کاری که انجام می‌دهد نیست به همین خاطر آنها نقشه قتل حاج عمو مدیرعامل هلدینگ را می‌کشند و…

ادامه مطلب  اولین گام ثروتمند شدن انتخاب مسیر است

سریال هم گناه

همگناه سریالی است که به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود این سریال را در واقع می توان اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی دانست. فیلمنامه همگناه حاصل همکاری و نویسندگی خود محسن کیایی و همچنین علی کوچکی است. مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی چون مطرب، چهارراه استانبول، بارکد، عصر یخبندان خط ویژه و… را در کارنامه هنری خود دارد. یکی از وزنه های سنگین در این سریال حضور بازیگران نام آشنا و محبوب است. درهم گناه بازیگران مطرحی در کنار هم به ایفای نقش می پردازند که از جمله آنها می‌توان به پرویز پرستویی مهتاب کرامتی هدیه تهرانی محسن کیایی هنگام قاضیانی حبیب رضایی اشاره کرد. درست است که این اسامی و این هنرمندان محبوب به تنهایی هر مخاطبی را جذب سریال می‌کنند اما نباید ازکنار فیلمنامه و ماجراهای راز آلود فیلم به سادگی عبور کرد. برای دانلود بهترین سریال های ایرانی می توانید به سایت همراه مووی مراجعه کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

این سریال در سال ۱۳۹۸ در کشورعزیزمان ایران و در ژانر درام و راز آلود ساخته شده است. از دیگر بازیگران همگناه می‌توان به هنرنمایی مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل و احسان کرمی اشاره کرد. لازم به ذکر است که تیتراژ پایانی سریال توسط خواننده خوش صدا علیرضا قربانی اجرا شده است. خلاصه ماجرا در خصوص خانواده قدیمی در تهران به نام خانواده صبوری است که سال‌هاست در کار پرورش انواع گل های تزیینی و گل‌های مختلف دیگر هستند. خانواده آنها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است همه اعضای خانواده در شرکت کار می‌کنند و شغل موروثی خود را پی می‌گیرند به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است فریبرز در جوانی تصمیم می‌گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی خود به شهرستانی می‌رود و دستش به گناهی آلوده است که خودش هم به دنبال حل این معما و کشف گناهش است. خانواده صبوری همچنان در آرامش در خانه‌ای قدیمی با هم زندگی می‌کنند اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می کند که ادامه آن را در سریال خواهید دید.

ادامه مطلب  داستان کارمندی که با خلاقیت ذهنی خود پولدار شد

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *