آیا از کارمندی و حقوق ثابت خسته شده اید

آیا از کارمندی و حقوق ثابت خسته شده اید

خیلی از ماها از شغل کارمندی یا کارگری و حقوق ثابت آن خسته شده ایم و به دنبال تولید محصولی برای خود و فروش آن هستیم.

روغن موتور یکی از محصولات پرسود می باشد که با ورود به بازار آن سرمایه دار می شویم. در ادامه در این باره بیشتر می پردازیم.

روغن پایه sn500

روغنهای نوع بنزینی به سبب کار در اتومبیلهای سوخت بنزینی طرح ریزی شده که استفاده از این نوع روغن پایه sn500 به سبب کاستن استعمال سوخت اکسیداسیون و عاملی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور اتومبیل ساخته می شوند.

روغنهای نوع دیزلی به سبب کار در خودروهای نقلیه سنگین، وسایل ترابری، راه سازی، ساخت ساختمانها، کاوش معدن، صنعت کشاورزی، مورد مصرف قرار گرفته می شود. روغنهای نوع گازسوز بیشتر به سبب استفاده برای اتومبیلهای گازسوز شده مناسب و مطلوب است برای نمونه: از روغن پایه موتور ایرانول سی ان جی باس به سبب استفاده در نیروی محرکه گازسوز دیزلی استفاده شده که این مدل روغن را می توانید در کلیه فصلهای سال با همه شرایط آب و هوایی کشور مورد استفاده قرار دهید.

روغنهای موتورسیکلت کمپانی ایرانول به سبب اینکه در موقع استارت زدن روغن به راحتی و سریع به قطعات برسد تا از بالا رفتن دما در موتور جلوگیری نماید بیشتر استفاده می شود.

روغن پایه sn500

روغن پایه معدنی

روغن پایه معدنی تولید شده در شرکت با بهره گیری از تکنولوژی تقطیر در خلاء تولید شده چراکه سولفور تولیدی در این روش بسیار کمتر از روغن پایه های سایر تولید کنندگان می باشد.

به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژیهای روز در تولید حداقل نقطه اشتغال این نوع روغن ۲۴۰ درجه سانتیگراد می باشد. همچنین وقتی صحبت از این محصول می شود باید

ادامه مطلب  داستان کارمندی که با خلاقیت ذهنی خود پولدار شد

به دو نکته توجه کنید به نوع روغن و درجه ویسکوزیت بستگی دارد هر محصولی که در بازار موجود می باشد باید دقت کنید از نوع اصل باشد چراکه این محصول تقلبی فراوانی دارد برای خرید این محصول به صورت عمده می توانید با کیفیت بالا و مدلهای گوناگون دیدن کنید. برای نگهداری این محصول باید شرایط مناسبی محیا کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید، نکات مهم برای عمر و نگهداری این محصول در صنعت باید در جای خنک باشد و در انتخاب و خریداری روغن باید به هیدرولیک آن توجه نمایید و به پارامتهای که از آن روغن تولید می شود جزء استحکام لایه روغن و فشار در سیستم با حرارتهای متنوع می باشد.

روغن پایه معدنی

روغن موتور دو زمانه

در کنار تاثیراتی که روغن موتور دو زمانه برای عملکرد صحیح موتور باید داشته باشد روغن موتور تولید شده برای این گروه از موتورها باید آلودگی کمتری ایجاد کند.

این در گرو تولید خاکستر کمتر است پس نمی توان برای موتور دو زمانه از روغن موتور تولید شده برای موتور چهار زمانه استفاده کرد و توقع داشت که عملکرد مناسبی داشته باشد، به همین دلیل روغن موتور مناسب برای این گروه از موتورها تولید شده است که کمترین میزان آلودگی را دارد.

تا به این جا به بررسی روغن موتور دو زمانه پرداختیم و به اهمیت تولید آن با فرمولاسیون متفاوت برای این قبیل موتور پی بردیم، حال می خواهیم بگوییم که این روغن موتور برای چه دستگاه هایی کاربرد دارد همچنین موتور دو زمانه موتوری سبک، کوچک و سریع هستند که سبب شده تا بتوان از آن در دستگاه های مختلف استفاده کرد و نگران وزن آن نبود.

ادامه مطلب  چای لیمو عمانی برای معده + نمایندگی چای خارجی

روغن موتور دو زمانه

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *