پیزوالکتریک : جدیدترین روش جراحی بینی

پیزوالکتریک : جدیدترین روش جراحی بینی

اگر به دنبال یک روش ایمن و کم تهاجم برای عمل کردن بینی تان هستید ، پیشنهاد می کنیم با تکنیک پیزوالکتریک که توسط دکتر امین آمالی از جراحان بینی حاذق و با تجربه در شهر تهران هستند ، آشنا شوید. کاملا طبیعی است که هر فردی بخواهد با کمترین مشکل و سختی ، بینی دفورمه خود را اصلاح کنند. برای این کار تکنیک و متد جراحی خیلی مهم است. در ادامه می توانید توضیحات کامل تری از این تکنیک را بخوانید و با مزایای آن آشنا شوید.

 

پیزوالکتریک رینوپلاستی چیست ؟

پیزوالکتریک رینوپلاستی یک روش جدید در جراحی زیبایی بینی است که با استفاده از دستگاه تخصصی پیزوتوم انجام می این دستگاه از امواج فراصوتی برای انجام برش دقیق و کنترل شده استفاده می‌کند و احتمال آسیب دیدن بافت ها را به حداقل می رساند.

در مقابل، در روش سنتی جراحی بینی، برای تغییر شکل استخوان بینی از چکش‌های مخصوصی استفاده می‌شود که منجر به شکستگی استخوان بینی می‌شود تا بتوان فرم آن را اصلاح کرد. اما با جراحی بینی به روش اولتراسونیک، نیازی به استفاده از چکش‌ها برای شکستن استخوان وجود ندارد.

چرا بهتر است جراحی بینی به روش پیزو انتخاب شود؟

مزایای جراحی بینی به روش پیزو به قدری چشم‌گیر هستند که می‌تواند به راحتی هر شخصی را متقاعد کند که این روش جراحی را جهت عمل بینی خود انتخاب کند. این تکنیک نسبت به روش‌های دیگر کم تهاجم تر است و این ویژگی به پزشک این امکان را می‌دهد که با دقت بیشتری جراحی را انجام دهد. همچنین در مقایسه با جراحی بینی سنتی که ممکن است با شکستن استخوان‌ها ریسک‌های را به همراه داشته باشد، استفاده از پیزوتوم این احتمال را به طور کامل از بین می‌برد.

ادامه مطلب  زندگی با یک بینی زیبا و خوش‌فرم با دکتر صوفی زاده

با استفاده از این دستگاه پزشک جراح می‌تواند به شکل هنری استخوان بینی شما را فرم دهد. به عبارت دیگر، این دستگاه به دلیل اینکه به طور مستقیم با استخوان بینی در تماس است، به بافت‌های نرم اطراف آن آسیبی نمی‌زند. این خاصیت باعث می‌شود که درد، کبودی و تورم پس از عمل به حداقل میزان ممکن برسد.

یکی از دیگر مزایای جراحی بینی به روش پیزو این است که احتمال دستیابی به نتیجه دلخواه شما افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه این دستگاه به شکل دقیق‌تری اقدام به اعمال تغییرات در استخوان بینی نسبت به روش سنتی می‌کند، پیش‌بینی تغییرات و نتایج مورد انتظار، از قبل جراحی ، ممکن است باشد. این ویژگی باعث از بین رفتن ترس از احتمال عدم تطابق شکل بینی با تصورات شما پس از جراحی می‌شود!

دیگر مزایای استفاده از پیزوالکتریک در رینوپلاستی از زبان دکتر آمالی عبارتند از:

  1. کاهش خونریزی: چون این دستگاه بافت‌ها را با دقت برش می‌زند و همزمان عمل انعقاد سازی را انجام می‌دهد، خونریزی پس از عمل به شدت کاهش می‌یابد.
  1. کاهش مدت زمان ریکاوری جراحی: پیزوالکتریک به جراح این امکان را می‌دهد که با دقت بیشتری برش‌های مورد نیاز را انجام دهد، که در پی آن زمان نقاهت را نیز کاهش میدهد.
  1. بهبود دقت جراحی: امواج فراصوتی دستگاه پیزوتوم به جراح این امکان را می‌دهد که با دقت بسیار بالاتری اصلاحات را پیاده سازی کند.
  1. حفظ بافت سالم: استفاده از این روش به جراح این امکان را می‌دهد که بافت‌های اطراف محل جراحی را حفظ کرده و به شکل طبیعی‌تری بافت‌های بینی را تغییر دهد.
ادامه مطلب  دندان مصنوعی فلیپر یا ایمپلنت دندان؟

الان که با مزایا روش پیزوالکتریک آشنا شدید ، حتما می خواهید بدانید که شما هم می توانید به این روش جراحی شوید یا خیر. البته که محدودیت خاصی وجود ندارد و به دلیل ایمن و بی خطر بودن امواج اولتراسوند عموما فردی از انجام این پروسه منع نمی شود. با این حال پیشنهاد می شود حتما با یک جراح بینی مسلط به این تکنیک همانند دکتر امین آمالی ، مشورت کرده تا در این خصوص بهترین تصمیم گیری به انجام برسد.

حتما ببینید

نکاتی که باید قبل از درمان زگیل تناسلی در تهران بدانید

نکاتی که باید قبل از درمان زگیل تناسلی در تهران بدانید

زگیل‌های تناسلی یکی از مشکلات شایع پوستی هستند که می‌توانند زندگی فرد را تحت تأثیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *