مقایسه و انتخاب بین انواع رادیاتور

مقایسه و انتخاب بین انواع رادیاتور

مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار به دلیل استقبال خریداران موضوع مهمی است که می‌تواند به عنوان راهنمای خوبی برای افراد مختلف در جهت خرید رادیاتور مناسب در بین برندهای مختلف باشد. باید توجه داشته باشید که رادیاتور انتخابی شما علاوه بر برخورداری از کیفیتی رضایت بخش، دارای طول عمر مفیدی هم باشد. اگرچه اعتبار برند و سابقه آن می‌تواند این فاکتورها را تا حدودی تایید و تضمین کند. از این رو، برای آشنایی با رادیاتورهای مختلف در بازار و مقایسه محبوب‌ترین آنها، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب انواع رادیاتور

قبل از اینکه به مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار بپردازیم، بد نیست با انواع این محصول نیز آشنا شویم. بهتر است بدانید که رادیاتور جزو محصولاتی است که این روزها در اکثر منازل و ساختمان‌ها یافت شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. رادیاتورها در انواع رادیاتور پنلی و رادیاتور پره‌ای در حال تولید هستند که جنس بدنه آنها از فولاد و آلومینیوم می‌باشد. در ادامه هر یک از رادیاتورهای نام برده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رادیاتور پره‌ای

رادیاتور پره‌ای بعد از دریافت آب یا بخار، آن را تبدیل به حرارت می‌کند. توجه داشته باشید که تولید کنندگان کشور ما در ساخت رادیاتور پره‌ای بسیار توانا هستند و این محصول را در تنوع بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

یکی از مزایای رادیاتور پره‌ای مربوط به این مسئله می‌باشد که در صورت سوراخ شدن و یا زنگ زدگی پره‌های رادیاتور، می‌توان پره‌ها را به راحتی تعویض کرد. علاوه بر این، رادیاتور پره‌ای دارای توان حرارتی، باز مناسب و قابل قبولی هستند که البته این مورد وابسته به تعداد پره‌ها می‌باشد.

ادامه مطلب  ​​آب زلال، زندگی سالم: نقش کلیدی کدورت سنج‌ها در تصفیه آب

رادیاتور پنلی

رادیاتور پنلی ساخته شده از ورقه‌هدی فولادی است که سطحی صاف و مسطح دارد و این ویژگی کمک می‌کند تا گرما به طور یکنواخت در فضا منتشر شود. شایان ذکر است که رادیاتور پنلی به شکلی عمودی به دیوار نصب می‌شوند و به راحتی در دسترس هستند.

مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار

مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار

با رشد روزافزون تکنولوژی، تولید کنندگان رادیاتور در جهت ارتقا ویژگی محصولات خود، افزایش آسایش و آرامش مشتریان خود و پیشروی از رقبا از آن استقبال و استفاده می‌کنند. از این رو برخی از رادیاتورها دارای محبوبیت خاصی در بین عموم مردم هستند که در این قسمت قصد داریم به مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار و پرفروش‌ترین آنها بپردازیم.

توجه داشته باشید که این مقایسه بر اساس ویژگی‌ها و مشخصات فنی رادیاتورها انجام شده و نتیجه گیرنده شما عزیزان هستید که با توجه به شرایط و خواسته خود بهترین آنها را برای خرید رادیاتور انتخاب کنید. بهتر است در این بین نیز در نظر داشته باشید که با توجه به مواد اولیه استفاده شده برای تولید، سیاست‌های کارخانه تولید کننده و… موجب شده است که تفاوت قیمت رادیاتور را در بین برندها و انوع مختلف این محصول مشاهده کنید.

رادیاتور ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور از جمله برندهایی است که مشتریان از نام آن به خوبی یاد می‌کنند. این برند و رادیاتورهای آن یکی از مواردی است که در مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رادیاتور ایران رادیاتور در مدل‌های متنوعی در حال تولید است که در اندازه‌های ۱۶۰ تا ۱۸۰ سانتی متر ساخته می‌شود‌. برخی از مهم‌ترین مزایای این برند موجب شده است تا افراد زیادی به سراغ رادیاتورهای آن بروند‌ و نام ایران رادیاتور نیز در مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار قید شود. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تعمیر راحت
  • حمل و نقل آسان
  • بازده حرارتی بالا
  • داشتن ۱۰ سال گارانتی
ادامه مطلب  چطور مترجم زبان ترکی استانبولی شویم؟ مهارت های لازم و دوره های آموزشی

رادیاتور بوتان

برند بوتان رادیاتورهای خود را در دو نوع پنلی و پره‌ای تولید می‌کند. رادیاتور پنلی بوتان از ۶۰ تا ۱۶۰ سانتی متر تولید شده و دارای توان حرارتی ۱۱۳۴ تا ۳۰۲۴ کیلوکالری می‌باشد. همچنین، رادیاتور پره‌ای بوتان از جنس آلومینیوم است و به همین دلیل، در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

رادیاتور بوتان

رادیاتور لورچ

برند لورچ فقط نوع پنلی رادیاتور را تولید می‌کند. توجه داشته باشید که این برند از بهترین متریال برای تولید محصولات خود به خصوص رادیاتور استفاده می‌کند و به همین دلیل رادیاتورهای آن دارای کیفیت بالایی هستند. رادیاتور پنلی برند لورچ در اندازه‌های ۶۰ تا ۱۶۰ سانتی متر تولید شده و بازدهی حرارتی بالایی دارند.

همچنین، ظرفیت حرارتی رادیاتور لورچ در محدوده ۱۱۲۸ تا ۳۰۰۸ کیلوکالری است. در نهایت، بهتر است بدانید که رادیاتورهای تولید شده این برند قابلیت اتصال به دیوار را دارند. این خصوصیات موجب شده است تا رادیاتور لورچ جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین رادیاتورهای بازار باشد و نام این برند هم در مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار نیز جای بگیرد.

ادیاتور ایساتیس

رادیاتور ایساتیس نیز یکی دیگر از نام‌هایی است که در بحث مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار مورد بررسی قرار گرفته است. این برند رادیاتورهای خود را با سایزهای مختلف ۴۰ تا ۲۰۰ سانتی متر تولید می‌کند که دارای توان حرارتی ۷۳۳ تا ۳۶۶۴ کیلوکالری می‌باشند. رادیاتور ایساتیس مدل نصب آسان و راحتی داشته و کم مصرف نیز  هستند. عدم ایجاد رسوب درون آن به دلیل خاصیت رسوب زدایی، بدنه‌ای با پوشش اپوکسی و ضدخوردگی و سازگاری با انواع موتورخانه و سیستم های گرمایشی از مزیت‌هایی است که این رادیاتور ایجاد کرده است.

ادامه مطلب  تهیه فیلم شکل جیوه قرمز

رادیاتور آنیت

یکی دیگر از تولید کنندگان خوب رادیاتور در ایران شرکت آنیت است. از نظر زیبایی، طرح محصولات این سرکت منحصر به فرد می‌باشد. جالب است بدانید که تولید بسیار خوب و استاندارد شرکت آنیت منجر به کسب ۱۰ استاندارد سخت دنیا شده است.

جمع بندی

مقایسه بین رادیاتور های محبوب بازار می‌تواندر در انتخاب و خرید رادیاتور مناسب خود بسیار کمک کننده باشد. با مطالعه مشخصات و ویژگی‌های تولیدات برترین و پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده می‌توانید تصمیم نهایی را اتخاذ کنید.لازم به ذکر است که فروشگاه ایران بوتان همراه شما است تا با عرضه رادیاتور ایران رادیاتور و دیگر محصولات برندهای برتر و ثابت شده، در جهت افزایش آسایش و آرامش شما در مراحل انتخاب، خرید و استفاده قدم بردارد.

از این رو، کافی است به فروشگاه ایران بوتان مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را پس از مطالعه مشخصات کامل آن انتخاب و خریداری نمایید و تجربه خریدی ایده آل و ضمانت شده را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *