سامانه پیامکی راستین چیست ؟ و چه قابلیت هایی دارد ؟

سامانه پیامکی راستین چیست ؟ و چه قابلیت هایی دارد ؟

تبلیغات یکی از مهم ترین روش ها برای معرفی برند و محصولات به جامعه هدف است. در دنیای امروز شما با استفاده از سامانه پیامکی، در زمان کوتاه و با صرف هزینه کمتر به نتایج مطلوبی در زمینه تبلیغات خواهید رسید. برای ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس، کافی است شما یک سامانه پیامک خوب را پیدا و سپس تبلیغات پیامکی (بازاریابی پیامکی) را استارت بزنید.

با ما در این مقاله همراه باشید تا با هم به بررسی ویژگی های یک پنل اس ام اس خوب برای رسیدن به اهدافتان و اینکه چگونه می توانید پنل اس ام اس خودتان را شارژ کنید می پردازیم.

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

سامانه ارسال پیامک یک نرم افزار تحت وب است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پیامک براساس ویژگی های تعیین شده را می دهد. مهم ترین هدف سامانه ارسال پیامک، ارسال پیام تبلیغات می باشد. شما برای ارسال پیام تبلیغاتی نمی توانید گوشی همراه خودتان را بدست بگیرید و برای همه پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس این امکان را به شما می دهد تا شما با انتخاب جامعه هدف و متن تبلیغاتی، پیام تبلیغاتی خود را در کمترین زمان و با صرف هزینه کم به دست آن ها برسانید.

قابلیت پنل ارسال اس ام اس چیست؟

برای انتخاب یک پنل اس ام اس خوب باید موارد زیر را در نظر گرفت. این موارد به شما در رسیدن به اهداف تبلیغاتی کمک می کند.

۱-قابلیت ارسال اس ام اس به جامعه هدف

این قابلیت پنل ارسال پیامک، این امکان را به شما می دهد تا به یک بانک اطلاعاتی از کاربران براساس ویژگی آن ها دسترسی پیدا کنید.

ادامه مطلب  تأثیر هوش مصنوعی بر شبکه‌های اجتماعی

۲-امکان دریافت پیامک

این ویژگی پنل ارسال اس ام اس، امکان تعامل میان شما و مشتریان را برقرار می کند. شما می توانید از مشتریان نظر سنجی کنید، مسابقه پیامکی برگزار کنید و موارد دیگری که برای فعالیت شما مهم است.

۳-قابلیت گزارش گیری از پنل پیامکی

از آنجا که پیامک ارسال می شود، ممکن است سه حالت در ادامه اتفاق بیافتد.

حالت اول  –   ۱️⃣ پیامک ارسالی به گوشی برسد
حالت دوم  –   ۲️⃣ پیام ارسالی به مخابرات برسد
حالت سوم   –   ۳️⃣ پیامک ارسالی به گوشی نرسد. در این حالت هزینه پیامک به پنل پیامک مخابراتی شما برگشت داده می شود.

 

 

۴- قابلیت ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای و ارسال BTS

این قابلیت پنل ارسال اس ام اس این امکان را به شما می دهد که پیام تبلیغاتی خود را براساس سکونت افراد در منطقه یا شهر و استان ارسال کنید.

۵- قابلیت ارسال از طریق دکل bts

بر اساس این امکان شما می توانید به شماره های یک دکل مخابراتی که طی ۲ هفته از آن خدمات گرفتند پیامک ارسال کنید.

۶-قابلیت ارسال پیامک براساس سن و جنسیت

این ویژگی شما را قادر می سازد تا پیامک تبلیغاتی خود را براساس سن و جنسیت طبقه بندی کنید و نیاز نباشد به کلیه سن و سال و با هر جنسیتی پیام تبلیغاتی ارسال کنید.

۷-قابلیت ارسال پیامک بر اساس شغل

یکی از ویژگی ها خوب پنل اس ام اس ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف است. این قابلیت را به مشتریان بخش صنف و مشاغل خاص می دهد تا در کوتاه ترین زمان و صرف هزینه کم تبلیغ بهتری انجام دهید در نتیجه فروش و معرفی محصولات خودتان را افزایش دهید.

راستین اس ام اس ؛ پنل پیامکی با قابلیت های فراوان تبلیغاتی و تعاملی

راستین اس ام اس ؛ پنل پیامکی با قابلیت های فراوان تبلیغاتی و تعاملی

ما خواستیم مطالبی که در این مقاله ارائه شده است، بتواند به شما برای انتخاب یک سامانه پیامکی رایگان مناسب کمک کند. بهترین سامانه ارسال اس ام اس، سامانه ای است که ثبت نام و امحیط کاربری آسانی بریا استفاده داشته باشد و همچینن از مواردی مانند چگونگی نحوه پرداخت، انتخاب جامعه هدف و پشتیبانی قوی برخوردار باشد.

اگر شما هم قصد خرید یک پنل پیامکی معتبر با محیط کاربری با استفاده آسان و راحت هستید ما سامانه پیامکی راستین اس ام اس را با تمام این قابلیت ها و پشتیبانی قوی به شما معرفی میکنیم.

ادامه مطلب  کاربردهای جت پرینتر در صنایع مختلف

حتما ببینید

چت روم نازی چت و همه چیز در مورد چتروم ها

چت روم نازی چت و همه چیز در مورد چتروم ها

چت روم نازی چت یک ابزار آنلاین است که امکان مکالمه و گفتگو با افراد دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *