ساخت [پروتز دست متحرک در ایران] دیگر نگران نباشید به زندگی عادی باز می گردید!

ساخت [پروتز دست متحرک در ایران] دیگر نگران نباشید به زندگی عادی باز می گردید!

پروتزها با تغییرات و تحولات زیادی رو به رو شده اند. یکی از جدیدترین انواع دست های مصنوعی، پروتز دست متحرک است که در این مقاله می خواهیم در مورد آن، قیمت و برخی مسائل دیگر نکاتی را بیان کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

پروتز دست مصنوعی هوشمند یا متحرک چیست؟

جدیدترین پروتز در ایران، پروتز دست مصنوعی هوشمند یا متحرک است. این نوع پروتز به دلیل ویژگی ها و مزیت های بی شماری که دارد با استقبال زیادی از سوی مخاطبان و افراد درگیر با قطع دست مواجه شده است. مهم ترین خصوصیتی که می توان در مورد این نوع پروتز بیان کرد، دریافت سیگنال عضلات توسط سنسورهایی است که در آن قرار داده شده است. سنسورهای این پروتز، سیگنال ها را دریافت کرده و سپس با توجه به آنها، پروتز حرکت داده می شود.

لازم است بدانید که این نوع پروتزها نه تنها برای اندام فوقانی مناسب هستند، بلکه کسانی که در اندام تحتانی خود دچار قطع عضو شده اند نیز می توانند برای ساخت پاهای مصنوعی متحرک اقدام کنند. با وجود این نوع پروتز، بسیاری از مشکلات کسانی که پا و دستشان قطع شده، حل می شود.

خاطر نشان می کنیم، اگر می خواهید پروتز دست متحرک که برای شما ساخته می شود با بیشترین مزیت ها و عملکرد همراه باشد، مطابق با گزارش های به دست آمده از فارس، ایلنا و مشرق، پایار را برگزیده و برای ساخت این دست مصنوعی مدرن و پیشرفته به آنجا مراجعه کنید. کارشناسانی که در این مجموعه در حال فعالیت هستند از تجربه، دانش و تخصص کافی برای ساخت کاربردی ترین انواع پروتز برخوردارند.

ادامه مطلب  آشنایی با انواع سمعک و کاربردهای آن

 

 

ساخت دست مصنوعی هوشمند در ایران ( دست متحرک) برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از سوالات مهمی که برای متقاضیان نصب دست های مصنوعی متحرک ممکن است به وجود آید این است که آیا همه افراد می توانند برای ساخت پروتز دست متحرک، این دست مصنوعی هوشمند در ایران اقدام کنند یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در واقع، همه افراد مناسب ساخت این دست مصنوعی نیستند و باید شرایط خاصی برای نصب آن وجود داشته باشد؛ این شرایط به شرح زیر است:

۱- طول استامپ؛

یکی از شرایط مهم برای نصب دست های مصنوعی متحرک، طول استامپ است. استامپ، همان قسمت باقی مانده از عضو است و کسانی که دست های مصنوعی را نصب می کنند باید از نظر طول استامپ در شرایط خوبی باشند. خوب است بدانید، کسانی که طول استامپ آنها بیشتر است، توانایی بیشتری برای راه اندازی و کنترل پروتز دارند. کسانی که قطع عضو در آنها در یک سوم انتهایی دست صورت گرفته است، نمی توانند این پروتز را نصب کنند؛ زیرا با محدودیت های زیادی مواجه خواهند شد و در واقع کارایی و عملکرد پروتز به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. کسانی که دست آنها از ناحیه زیر آرنج قطع شده است، مناسب ترین افراد برای ساخت این نوع پروتز به شمار می روند.

۲- سیگنال عضلات باقی مانده فرد؛

دیگر موردی که باعث می شود دست های مصنوعی متحرک را نتوان برای همه افراد نصب کرد، سیگنالی است که در عضلات عضو باقی مانده وجود دارد. در صورتی که دو گروه مخالف عضلات سیگنال مناسبی داشته باشند، این پروتز بیشترین کارایی و عملکرد از خود نشان خواهد داد. برای آنکه بدانید آیا صلاحیت لازم برای نصب این پروتز را دارید یا خیر خوب است به کلینیک های ارتوپدی فنی معتبر و مطرح در کشور، همچون پایار مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه می توانند کاربردی ترین نوع پروتز را ساخته و در اختیار شما قرار دهند.

ادامه مطلب  نشانگاه مورفان چیست؟ چه چیز هایی از آن باید بدانیم؟

قیمت پروتز دست متحرک چند است؟

قیمت پروتز مچ دست تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار دارد که از جمله آنها می توانیم به نوع پروتز، گستردگی و حجم عضو قطع شده، جنس پروتز، تکنولوژی که در ساخت آن به کار برده شده و سن بیمار اشاره کنیم. موضوع مهمی که بیشترین تاثیر را روی ساخت پروتز ها دارد، نوع آنهاست. پروتزهایی که به عنوان یک پروتز زیبایی ساخته شده، غیر متحرک هستند و به هیچ وجه امکان حرکت ندارند، با قیمت پایین تری ساخته می شود. در حالی که پروتزهای کاربردی، همچون پروتز دست متحرک که فرد می تواند به کمک آن، به کارهای روزمره خود رسیدگی کرده و استقلال از دست رفته اش را دو مرتبه به دست آورد، با قیمت بالایی ساخته می شوند. پس به خاطر داشته باشید که دست های مصنوعی متحرک یکی از گران قیمت ترین پروتزهایی هستند که در حال حاضر ساخته شده و افراد می توانند نصب کنند.

دیگر پارامتری که روی قیمت تاثیر مستقیم دارد، کلینیکی است که برای ساخت پروتز به آنجا مراجعه می کنید. کلینیک ارتوپدی فنی های زیادی در کشور ما مشغول به فعالیت بوده و در حال ساخت اندام های مصنوعی هستند، و شما با هر یک از آنها که تماس بگیرید قیمت متفاوتی را برای ساخت دست مصنوعی عنوان می کنند. توصیه می کنیم، کلینیکی را برای ساخت پروتز انتخاب کنید که هم کار خود را به نحو احسن انجام داده و یک پروتز کاربردی می سازد و هم، به قیمت توجه کرده و سعی می کند اندام های مصنوعی را با قیمتی منصفانه و عادلانه بسازد.

ادامه مطلب  تزریقات در منزل شرق تهران

 

 

برای دریافت قیمت پروتز دست متحرک (جدیدترین پروتز دست در ایران) چه باید کرد؟

بهترین راهی که می توانیم برای دریافت قیمت پروتز دست متحرک این جدیدترین پروتز دست در ایران، معرفی کنیم مراجعه کردن به کلینیک هایی است اندام های مصنوعی می سازند. این کلینیک ها با توجه به شرایطی که فرد در آن قرار دارد، مناسب ترین نوع پروتز را ساخته و در اختیار او قرار می دهند.

کلینیک هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، هم دستگاه و تجهیزات لازم برای ساخت انواع پروتز را دارند و هم می توانند با مهارت و تجربه ای که طی سال های فعالیت خود به دست آورده اند، بهترین و مناسب ترین نوع پروتز را بسازند و در اختیار متقاضیان نصب پروتز قرار دهند. پایار، یکی از همین مجموعه هاست که در کار خود خوش درخشیده و توانسته نظر مثبت بسیاری کسانی را که دستشان قطع شده است، به دست آورد.

حتما ببینید

نکاتی که باید قبل از درمان زگیل تناسلی در تهران بدانید

نکاتی که باید قبل از درمان زگیل تناسلی در تهران بدانید

زگیل‌های تناسلی یکی از مشکلات شایع پوستی هستند که می‌توانند زندگی فرد را تحت تأثیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *