راهنمای خرید انواع پمپ آب لئو 13 معیار مهم خرید انواع پمپ آب

راهنمای خرید انواع پمپ آب لئو  | ۱۳ معیار مهم خرید انواع پمپ آب

انواع پمپ آب لئو یکی از گزینه‌های مناسب به‌منظور انتقال آب است. همان‌گونه که می‌دانید در بسیاری از مراکز صنعتی، ساختمان‌ها و مراکز اداری و ساختمانی و زمین‌های کشاورزی به دلیل افت فشار افراد نمی‌توانند آّب با هرگونه مایعی را به هر نقطه‌ای انتقال دهند. از همین رو نیاز به دستگاه‌هایی نظیر پمپ آب است تا افراد بتوانند آب را به ارتفاعات بالا یا پایین منتقل کنند. باید توجه داشت که این نوع دستگاه‌ها نه‌تنها مناسب مصارف خانگی است، بلکه می‌توان از انواع آن در مراکز دیگری نظیر انواع مراکز صنعتی، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، مزارع و….. بهره برد. کمپانی لئو نیز با تولید انواع پمپ آب لئو در این حوزه پیشتاز بوده و توانسته باتکیه‌بر دانش به‌روز و فناوری‌های پیشرفته در بین رقبا نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کند. در صورتی که به دنبال یک پمپ آب مناسب و باکیفیت هستید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با انواع پمپ آب لئو آشنا شوید و سپس به کمک راهنمای خرید انواع پمپ آب لئو با توجه با معیارها و نیازهای خود محصولی را انتخاب کنید. لطفاً تا پایان با ما همراه باشید.

تاریخچه کمپانی لئو

کمپانی لئو یک شرکت دولتی در کشور چین است. این برند در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است و فعالیت خود را با تولید پمپ و لوازم جانبی آن آغاز نموده است. این شرکت در شهر ژجیانگ واقع شده است. به دلیل موقعیت مناسب مکانی و جغرافیانی کارخانه، مواد اولیه در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به کارخانه فرستاده می‌شوند. ازهمین رو تمامی محصولات آن با بالاترین کیفیت و کم ترین آسیب رساندن به محیط زیست مطابق با تکنولوژی و فناوری روز دنیا با قیمت مناسب به بازار مصرف ارائه داده می­شود. محصولات این کارخانه با تنوع بالا به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر می­شود. از پرفروش­ترین محصولات این برند می­توان به موتور پمپ، پمپ کفکش و پمپ آب خانگی اشاره کرد.

پمپ آب لئو چیست؟

یکی از برندهای مطرح در حوزه تجهیزات آبرسانی پمپ آب لئو است. این محصول وظیفه انتقال آب و برخی از سیالات را با فشار مشخصی دارد. به‌طورکلی این دستگاه می‌تواند فشار آب در سیستم‌های آبرسانی را تقویت و آب یا هر ماده دیگری را با فشار بالایی از نقطه‌ای به نقطه دیگر ارسال کند. در ادامه به انواع، کاربرد و دیگر ویژگی این محصولات می‌پردازیم. اما بدانید که برای تصویه کامل آب از رزین هیدرولایت نیز استفاده میشود

ادامه مطلب  خرید سوربات پتاسیم

انواع پمپ آب لئو

شرکت لئو در زمینه‌های گوناگون اقدام به تولید انواع پمپ آب نموده است. ازجمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پمپ آب خانگی لئو
  • پمپ آب صنعتی لئو
  • پمپ آب باغبانی و کشاورزی لئو

نکته: باید توجه داشت برخی از محصولات این شرکت به‌صورت مشترک هم برای مصارف ساختمانی و هم برای مصارف صنعتی و هم برای مصارف کشاورزی کاربرد دارد.

انواع پمپ آب خانگی لئو

یکی از چالش‌های بزرگ برای ساختمان‌های بلند در کلان‌شهرها کاهش فشار آب است. از همین رو بسیاری از مجریان این پروژه‌ها به‌منظور حل این مشکل اقدام به نصب و راه‌اندازی سیستم پمپ آب خانگی نموده‌اند. از جمله این نوع پمپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پمپ محیطی لئو
  • پمپ بشقابی تک و دو پروانه لئو
  • پمپ جتی لئو
  • پمپ استخری لئو
  • موتورپمپ لئو
  • پمپ شناور

چنانچه مایل به خرید پمپ لئو هستید و نیاز به راهنمای خرید انواع پمپ آب لئو دارید، متخصصان و کارشناسان ما در گروه مهام پالایش می­توانند مشکل شما را برطرف کنند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

پمپ آب خانگی لئو

انواع پمپ لئو صنعتی

مراکز صنعتی جهان به دلیل انتقال آب و سایر سیالات با فشار بالا نیاز به دستگاه‌ها و سیستم‌هایی نظیر انواع پمپ آب لئو دارند. شرکت LEO   با تولید محصولات متنوع در این حوزه سعی در رفع نیاز صنایع گوناگون نموده‌است. ازجمله این پمپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پمپ عمودی طبقاتی لئو
  • بوستر پمپ لئو
  • پمپ دومکشه لئو
  • پمپ افقی طبقاتی لئو
  • پمپ کله استیل لئو
  • پمپ پروانه نیمه‌باز لئو
  • پمپ کف‌کش لئو
  • پمپ لجن‌کش لئو
  • پمپ سیرکولاتی خطی لئو

انواع پمپ لئو باغی و کشاورزی

صنعت کشاورزی و باغبانی نیز یکی از حوزه‌هایی است که برند لئو با تولید محصولات و پمپ‌های انتقال آب توانسته نیاز افراد در این حوزه را برآورده کند. ازجمله این پمپ‌ها می‌توان به پمپ‌های زیر اشاره کرد.

  • پمپ باغی قابل‌حمل لئو
  • پمپ آب شناور
  • پمپ آب‌گریز از مرکز لئو
  • پمپ آب جتی لئو
  • پمپ لئو بشقابی
ادامه مطلب  موانع را کنار زدم و یک کارآفرین میلیاردر شدم

 

اجزای تشکیل‌دهنده پمپ آب

پیش از آنکه به ادامه مطلب بپردازیم لازم است به اجزای تشکیل‌دهنده این دستگاه‌ها اشاره کرد. به‌طورکلی بخش‌های مهم یک پمپ آب لئو عبارت است از:

  • پوسته آب‌بند
  • الکتروموتور
  • شفت
  • پره
  • دریچه‌های ورودی
  • دریچه‌های خروجی
  • یاتاقان

 

 

 معیارهای مهم خرید پمپ آب در راهنمای خرید انواع پمپ آب لئو

معیارهای مهم خرید پمپ آب در راهنمای خرید انواع پمپ آب لئو

شما عزیزان می‌بایست در زمان خرید انواع پمپ آب لئو معیارها و ویژگی‌های بسیاری را در نظر بگیرید. چراکه توجه به این معیارها باعث می‌شود علاوه بر این که در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی شود، عملکرد سیستم آبرسانی شما نیز بهبود یابد. ازجمله این معیارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. توان انواع پمپ آب: باید توجه داشت که هر پمپی دارای قدرت و توان متفاوتی است. این قدرت وتوان توسط الکتروموتور واقع در پمپ مشخص می‌گردد. روش کار پمپ بر اساس دریافت انرژی الکتریکی آن به انرژی مکانیکی است. هرچه پمپ قدرت بیشتری داشته باشد، انرژی الکتریکی بیشتری دریافت کرده و کارایی بالاتری دارد. از همین رو باید در زمان خرید پمپ به توان و قدرت آن بسته به محل قرارگیری آن و کاربرد آن توجه کنیم.
  2. ظرفیت چاه یا مخزنی که می­خواهید از آن آب برداشت کنید: ظرفیت چاه برابر حجم آبی است که پمپ در هر دقیقه می‌تواند از چاه یا مخزن به بیرون بکشاند. شما می‌بایست در زمان خرید میزان آب موردنیاز، بافت و ویژگی‌های لوله‌های آب، فشار آب و فاصله افقی و عمودی بین چاه یا مخزن و محل نصب پمپ را نیز در نظر بگیرید.
  3. قطر لوله و اتصالات ورودی و خروجی: پیش از خرید می‌بایست به قطر لوله و اتصالات ورودی و خروجی به‌عنوان یکی از معیارهای مهم توجه کنید. شما باید در زمان خرید به همخوانی قطر ورودی و خروجی پمپ با قطر لوله‌های موجود در سیستم توجه کنید.
  4. عمق چاه: عمق چاه یا مخزن یکی از معیارهای مهم در خرید انواع پمپ آب لئو است. از همین رو شما می‌بایست در زمان خرید یک پمپ قابلیت جذب آب از عمق چاه و مخزن موردنظر خود را تهیه فرمایید.
  5. نوع و مدل موتور پمپ: موتور پمپ یکی از مهم‌ترین بخش‌های پمپ آب است. چراکه وظیفه تولید نیروی موردنیاز برای جابه‌جایی آب را بر عهده دارد. توجه به این نکته به شما کمک می‌کند تا از کیفیت و عملکرد پمپ آب موردنظر خود اطمینان حاصل کنید. باید توجه داشت که برخی از این موتورها دارای سیستم‌های حفاظتی مانند حفاظت از بار اضافی، حفاظت از تغییر جهت و حفاظت از سرریز هستند که باعث پایدارتر و طول عمر بیشتر پمپ آب لئو می‌شوند.
  6. میزان سر و صدا : باید توجه کرد که پمپ بی‌صدا نداریم. بلکه صدا و نویز پمپ‌ها با یکدیگر متفاوت است. از همین رو درصورتی‌که به دنبال پمپ بی‌صدا هستید می‌توانید از عایق صدا برای کاهش صدا و نویز پمپ استفاده نمایید.
  7. بازدهی پمپ آب (دبی): بازدهی یک پمپ به میزان حجم آبی که می‌تواند در واحد زمانی مشخص پمپاژ کند، گفته می­شود. بازدهی یک پمپ وابسته به عواملی نظیر توان پمپ، ظرفیت چاه، قطر لوله‌ها و اتصالات، نوع و مدل موتور پمپ، عمق چاه، وضعیت شبکه آبیاری و فشار آب در شبکه و… است. از همین رو شما می‌بایست در زمان خرید به‌تمامی این عوامل توجه کنید.
  8. دقت در امکانات ایمنی و محافظتی: توجه به امکانات ایمنی و محافظتی نظیر ترموستات و شیرهای ایمنی می‌تواند در افزایش طول عمر انواع پمپ آب لئو تأثیر بگذارد.
  9. توانایی نصب و نگهداری ساده و آسان: قابلیت نصب آسان این محصول بدون کمک افراد فنی یکی از معیارهایی است که می‌بایست به آن توجه کنید. همچنین قابلیت تعویض آسان قطعات و به‌روزرسانی آسان این دستگاه خود یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید به آن دقت شود.
  10. داشتن گواهینامه‌های استاندارد: درصورتی‌که محصولی که خریداری می‌کنید دارای استاندارد و تأییدیه‌های بین‌المللی نظیر CE ، ISO و UL باشد، به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول خریداری شده مطابق با استانداردهای ایمنی و با ضمانت کیفیت تولید شده است.
  11. توجه به قیمت: قیمت این محصول می‌تواند بسته به عوامل گوناگونی نظیر مدل، توان، ظرفیت، برند و کیفیت ساخت متفاوت باشد. از همین رو شما همراهان عزیز می‌بایست در زمان خرید مشخصات آن را بررسی کنید و باتوجه‌به این عوامل محصولی مناسب را تهیه فرمایید.
  12. گارانتی محصول: گارانتی و خدمات پس از فروش نیز به‌عنوان یکی از معیارهای مهم در خرید پمپ آب لئو است.
  13. خرید از برندهای معتبر
ادامه مطلب  راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

 

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *