تب و تاب مراکز زیبایی در روزهای آخر سال

تب و تاب مراکز زیبایی در روزهای آخر سال

سالن های زیبایی همیشه در ایام و مناسبت های مختلف، جزء شلوغ ترین مکان ها هستند. ایام عید و شروع سال جدید از مهم ترین مناسبت هایی هستند که باعث می شوند تعداد مراجعین به سالن های زیبایی به طرز شگفت آوری افزایش پیدا کنند. معمولا بانوان از ماه ها و هفته ها قبل از شروع سال نو، اقدام به رزرو نوبت می کنند تا به دلیل شلوغی روزهای آخر سال از خدمات زیبایی مورد نظر خود محروم نمانند. گاهی اوقات نیز افراد به دلیل مشغله های زیاد کاری و خانه تکانی زمان مناسبی برای رفتن به آرایشگاه پیدا نمی کنند. از این رو تب و تاب مراکز زیبایی در روزهای آخر سال بسیار بالاست و حجم مراجعینی که به این مجموعه ها سرازیر می شوند بسیار قابل توجه است.

زیبایی و آراستگی ظاهری، یکی از مهم ترین دغدغه های بانوان است. در واقع خانم ها به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند و تمایل دارند تا طبق آخرین اصول و تکنیک های زیبایی از بهترین خدمات آرایشی و زیبایی بهره مند شوند.  لوکس ترین سالن های زیبایی معروف نیز برای اینکه بتوانند حمایت خوبی از مشتریان خود داشته باشند و رضایت خاطر آن ها را جلب کنند، سعی دارند تا از جدیدترین ترفندهای آرایشی و بهترین محصولات در این زمینه استفاده کنند.

آرایشگاه ها جزء پرطرفدارترین و پردرآمدترین مشاغل هستند که در تمام طول سال، بازار کسب و کار آن ها بسیار داغ و پرهیاهوست. لاین های مختلف آرایش و رنگ مو، لاین ناخن، لاین اکستنشن مژه و… همیشه مشتریان خود را دارند. اما از شلوغ ترین ایام سال، می توان به روزهای آخر سال اشاره کرد که بیشترین حجم مشتری به این مراکز سرازیر می شوند.

ادامه مطلب  قیمت پارچه ترمه ابریشم 12 رنگ

تب و تاب مراکز زیبایی در روزهای آخر سال

معمولا افراد تمایل دارند تا قبل از رسیدن سال جدید، تغییر و تحولاتی در ظاهر خود ایجاد کنند. برخی به سراغ رژیم های غذایی و ورزش می روند تا بتوانند از این طریق به اندامی ایده آل و متناسب برسند. برخی نیز با مراجعه به آرایشگاه ها و مراکز زیبایی، تغییراتی در ظاهر موها و صورت خود ایجاد می کنند. به هر صورت آخرین روزهای سال، جزء نفس گیرترین و پرکارترین روزها برای پرسنل سالن های زیبایی است. این افراد گاه مجبور می شوند در این ایام تا پاسی از شب در محل آرایشگاه حضور داشته باشند و به ارائه خدمات زیبایی بپردازند.

در روزهای آخر سال در آرایشگاه ها چه می گذرد؟

یکی از آداب و رسوم ما ایرانی ها در روزهای پایانی سال، خانه تکانی است. در واقع ما برای ورود به سال جدید، سعی می کنیم خودمان و محیط پیرامونمان را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم. اما تمیز بودن و آراستگی، تنها به خانه و خانه تکانی مربوط نمی شود. بسیاری از ما تمایل داریم تا پیش از شروع سال جدید، در بهترین حالت ممکن خود قرار داشته باشیم. از این رو به سراغ سالن های زیبایی می رویم.

این مراکز در روزهای پایانی سال، بیشترین تعداد مراجع را پذیرش می کنند. البته برخی از سالن های زیبایی وی آی پی و شناخته شده، به دلیل حجم بالای درخواست مشتریان جهت نوبت دهی، تنها تا زمان خاصی اقدام به رزرو نوبت می کنند و به دلیل شلوغی بیش از حد، در روزهای پایانی اسفندماه پذیرش جدید ندارند.

ادامه مطلب  سینک توکار سه لگنه طلایی قم

بنابراین اغلب مشتریان ثابت این آرایشگاه ها، از هفته ها قبل اقدام به ثبت نوبت می کنند. آرایشگاه ها معمولا در لاین های مختلفی اقدام به خدمات رسانی می کنند. از جمله شلوغ ترین لاین های آرایشی می توان به لاین رنگ مو، کاشت و ترمیم ناخن، اکستنشن و ترمیم مژه، اصلاح صورت و ابرو، پاکسازی و فیشیال پوست و… اشاره کرد.

هزینه خدمات زیبایی در روزهای آخر سال

معمولا هر سالن زیبایی بسته به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می کند، هزینه های متفاوتی را درخواست می کند. بسیاری از مشاغل در حوزه های مختلف معمولا بعد از ورود به سال جدید، تغییراتی در تعرفه ها و قیمت های در نظر گرفته شده ایجاد می کنند. بنابراین اگر نگران افزایش نرخ خدمات زیبایی هستید، بهتر است بدانید این قیمت ها معمولا در برخی آرایشگاه ها تا زمان شروع سال جدید، تغییری نخواهند داشت.

اما برای اینکه بتوانید از لیست قیمت خدمات زیبایی مطلع شوید، می توانید از طریق سایت آرایشگاه یا آدرس صفحات مجازی همچون اینستاگرام اقدام کنید. معمولا کارشناسان و متخصصین حوزه زیبایی از طریق این راه های ارتباطی می توانند شرایط شما را جویا شده و لیست قیمت ها را در اختیارتان قرار دهند.

از آن جایی که اتحادیه آرایشگاه ها در شروع سال جدید، نرخ های مشخص و مصوبی را برای این مراکز در نظر می گیرد، این امکان وجود دارد که سالن های مطرح و بزرگ در روزهای پایان سال چیزی نزدیک به ۲ تا ۵ درصد به نرخ قیمت خدمات خود بیفزایند. برای اطلاع از تغییر قیمت ها نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی مذکور اقدام کنید.

ادامه مطلب  اجزای دزدگیر ماشین و قطعات دزدگیر خودرو

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *