پسته شور ایوب

به ثروتی دست یافتم که زبان از گفتن آن قاصراست

زمانی‌ که قصد داشتم کسب‌ و کاری را برای خود راه‌ اندازی کنم به شناسایی حوزه ‌های پول ساز پرداختم و دریافتم که حوزه پسته یک گزینه عالی برای پول ‌سازی و سودآوری می ‌باشد و با فعالیت در این مسیر موفقیت و ثروت چشمگیری را بدست آوردم که زبان از گفتن آن قاصراست. پس به شما همراهان گرامی توصیه می کنم این محصول را بهتر بشناسید.

پسته سال ۱۴۰۱

قیمت پسته سال ۱۴۰۱ به دلیل اینکه پتانسیل صادراتی زیادی دارد بطور مستقیم و غیر مستقیم با قیمت دلار در ارتباط است مهمترین عامل موثر بر قیمت پسته نرخ دلار است و سپس میزان عرضه و تقاضا نیز تاثیر زیادی دارد. نوع پسته خام یا تفت داده بودن و نیز میزان خندان بودن دانه های پسته از دیگر عوامل موثر بر قیمت پسته هستند و بطور کلی قیمت انواع پسته بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان می باشد. برای دریافت قیمت روز پسته سال ۱۴۰۱ با ما تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش شما را برای نحوه ثبت سفارش حود راهنمایی نمایند.

پسته سال 1401

پسته خام مشهد

پسته خام مشهد جز محصولات پر مصرف است و طرفداران زیادی در بین بزرگ و کوچک دارد شرکت پخش یکی از تولید کنندگان برتر پسته فندقی است پسته های موجود در این شرکت فاقد رنگ مصنوعی می باشد. پسته خام خندان یک محصول پر مصرف در دسته بندی خشکبار است و جز آجیلهای پر فروش می باشد از پسته استفاده ی زیادی در آشپزی می شود. از آن برای تهیه ی انواع مختلفی از دسرها، بستنی، خورشت پسته، باقلوا و… استفاده می کنند قیمت پسته در این فروشگاه ارزان و مناسب است شرکت پخش پسته خندان فندقی را به صورت عمده به فروش می رساند.

ادامه مطلب  تجهیزات تهویه مطبوع، سرمایشی و گرمایشی

پسته خام مشهد

پسته شور ایوب

پسته شور ایوب یکی از بهترین انواع پسته محسوب می شود. می توان گفت در صورتی که تولید کنندگان محصولات خود را به طور مستقیم و با کوتاه کردن دست واسطه ها به بازار عرضه کنند موجب می شود علاوه براین که به سود بالاتری دست یابند خریداران نیز بتوانند این خوراکی را با قیمتی ارزان تر تهیه نموده و از مصرف آن لذت ببرند. یکی از محصولات پر طرفدار در این زمینه که به عنوان پسته شور ایوب شناخته شده است که مشخصات خاصی دارد و شکل ظاهری آن کشیده است و به علت زیبا بودن ظاهر آن به آجیل شما جلوه ای دو چندان را خواهد داد. به عنوان یکی از بهترین پسته های تولید شده در کشور ایران می توان پسته اکبری را نام برد زیرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما قیمت آن نیز نسبت به سایر پسته ها گران تر است.

پسته شور ایوب

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *