بهترین مارک دوربین سیم کارت خور + راهنمای خرید

بهترین مارک دوربین سیم کارت خور + راهنمای خرید

دوربین سیم کارت خور ارزان

دوربین های سیم کارت خور به تازگی وارد بازار شده اند و با نصب آسانی که دارند بسیار محبوب هستند البته دوربین سیم کارت خور ارزان نیازی به نصاب و مودم وای فای ندارند، و بطور کلی به برق و سیم کارت برای راه اندازی نیاز دارند و به همین دلیل بسیار پرطفدار بین مشتریان هستند و جایگاه بسیار بالایی در بازار به خود اختصاص داده اند، خیلی از دوستان بابت ریجستری محصولات سیمکارت خور سوال دارند باید به شما بگویم دوربین های بیسیم سیمکارت خور ریجستر می باشد و دارای IMEI میباشد. پیشنهاد می شود محصولات سیمکارتخور را از فروشگاه های معتبر دوربین های مداربسته تهیه و استفاده نمایید، در ادامه بیشتر در این باره به شما توضیح میدهیم.

دوربین زوم دار برای باغ

دوربین گردان سیم کارت خور

دوربین سیمکارت خور باغ ویلا عمدتاً گردان هستند تا بتوانند محیط بیشتری با وضوح تصویر بالا پوشش دهند همچنین از طریق نرم افزار موبایل قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند یعنی کافیست اپلیکیشن مخصوص دوربین سیمکارت خور را روی گوشی موبایل خود نصب کنید تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید، حتی متوانید از طریق اپلیکیشن موبایل صدای محیط را بشنوید و مکالمه دو طرفه با محل نصب دوربین برقرار کنید که نحوه کار با دوربین سیمکارت خور بسیار آسان می باشد و به شما توضیحات لازم داده خواهد شد.

 

قیمت دوربین چرخشی با زوم اپتیکال

دوربین های چرخشی سیمکارت خور دارای دید در شب بسیار قوی می باشد یعنی تصاویر را در شب هم بصورت سیاه و سفید و هم بصورت دید در شب رنگی نمایش می دهد، این قابلیت از طریق نرم افزار به دلخواه شما قابلیت کنترل را دارد، همچنین با فعالسازی دزدگیر حرکتی به محض تشخیص حرکت آژیر دوربین به صدا در آمده و برای شما از طریق اپلیکیشن پیام ارسال می شود.

ادامه مطلب  نقش تبلیغات کلیکی در رشد تجارت آنلاین و جذب مخاطبان

دوربین سیم کارت خور وای فای

خیلی از دوستان در زمان تماس تلفنی از ما سوال می کنند آیا دوربین های سیمکارت خور نیاز به وای فای دارد؟

میخواهم در چند جمله به شما پاسخ دهم: دوربین های سیمکارت خور با توجه به ساختاری که دارد و سیمکارت بر روی آن ها نصب می شوند نیازی به مودم وای فای ندارند و اینترنت آن ها از طریق سیمکات تامین می شود، فرقی ندارد که شما چه سیمکارتی برای دوربین مداربسته خود استفاده می کنید فقط مهم است که سیمکارت آنتن دهی کافی را داشته باشد و اینترنت هم بر روی سیم کارت فعال باشد.

مصرف اینترنت دوربین سیم کارتی

مصرف اینترنت دوربین سیمکارت خور

برای استفاده از دوربین های سیمکارت خور و خرید دوربین مداربسته برای مشتریان مصرف اینترنت دوربین سیمکارتی بسیار اهمیت دارد، مثلاًً سیمکارتی که در دوربین مداربسته قرار می گیرد چقدر باید بسته اینترنت برای آن تهیه کنیم؟

دوربین های سیمکارتی به صورت متوسط در ماه بین ۲ الی ۵ گیگابابت اینترنت سیمکارت را مصرف میکنند، همچنین مصرف اینترنت دوربین سیمکاتخور کاملا بستگی به شما دارد که چقدر از آن استفاده کنید یعنی هر چقدر تصویر را بیشتر مشاهده کنید اینترنت دوربین بیشتر مصرف می شود اما در ماه بصورت معمول بیشتر از ۵ گیگ مصرف نخواهد کرد.

برای خرید دوربین سیمکارت خور به سایت ما وارد شوید.

کارشناسان فروش ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰ – ۰۹۳۸۰۳۸۹۰۸۱

 

حتما ببینید

چت روم نازی چت و همه چیز در مورد چتروم ها

چت روم نازی چت و همه چیز در مورد چتروم ها

چت روم نازی چت یک ابزار آنلاین است که امکان مکالمه و گفتگو با افراد دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *