بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم چه موقع است؟

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم چه موقع است؟

 

عوامل مختلفی در سیاهی زیر چشم تاثیر دارند:

  • مسدود شدن سینوس ها: گرفتگی در سینوس‌ها منجر به افزایش جریان خون در این ناحیه می‌شود. هنگامی که جریان خون افزایش می‌یابد، سیاهی زیر چشم بیشتر می‌شود.

 

  • ژنتیک و چشم‌های کلاه دار: اگر رنگ پوست شما سفید و روشن باشد، برجسته‌تر شدن سیاهی زیر چشم زیاد است زیرا رگ‌های خونی در برابر پوست روشن تیره‌تر به نظر می‌رسند.

 

  • کمبود خواب: خستگی و استرس می‌توانند گردش خون ضعیفی را در سراسر بدن ایجاد کنند و منجر به برجسته‌تر شدن سیاهی زیر چشم شوند.

 

  • رژیم غذایی: رژیم‌های غذایی سرشار از قندهای مصنوعی، نمک، الکل و کافئین منجر به تجمع سموم در کلیه‌ها می‌شود. این تجمع می‌تواند باعث نشت در بدن شود و چشمان شما تیره و پف کرده شود.

 

  • آلرژی: گرد و غبار، کپک یا آلرژی‌های فصلی باعث ایجاد پاسخ التهابی در بدن می‌شوند. مانند گرفتگی در سینوس‌ها، رگ‌های خونی در این ناحیه ملتهب شده و این امر در زیر چشم منعکس می‌شود.

 

  • پیری: با افزایش سن، بافت پوست نازک شده و شروع به افتادگی می‌کند. بافت نازک‌تر پوست باعث می‌شود که رنگ تیره‌تر برجسته‌تر شود. افتادگی پوست، ناحیه زیر چشم را به سمت پایین می‌کشد و چین و چروک‌های زیر چشم را ایجاد می‌کند.

 

کرم دور چشم فروشگاه تیاس

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم

هرچند تصور عموم مردم بر این است که بهترین کرم دور چشم را باید در دوره میان‌سالی یا پس از مشاهده عارضه‌های دور چشم استفاده کرد؛ اما به گفته ی تیاس چیز دیگری است.

در واقع بهترین زمان برای استفاده از کرم دور چشم، شروع ۲۰ سالگی است. هرچند در این ایام پوست صورت هنوز طراوت و شادابی خود را دارد؛ اما برای پیشگیری از عارضه‌های پوستی بهتر است برنامه مراقبت از پوست را از همین سن آغاز کرد.

ادامه مطلب  جدیدترین ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۴

نکات مهم هنگام خرید بهترین کرم دور چشم

نیازهای خاص پوست

بهترین کرم دور چشم مشکلات مختلفی مانند سیاهی دور چشم، پف‌کردگی، خطوط ریز یا خشکی را درمان می‌کند. قبل از انتخاب کرم دور چشم، مشکلات خاص خود را شناسایی کنید.

مواد تشکیل دهنده

به دنبال کرم‌های دور چشم حاوی رتینول، هیالورونیک اسید، پپتیدها، ویتامین C یا کافئین باشید که می‌توانند مشکلات مختلفی را برطرف کنند. از محصولاتی با مواد مضری مانند عطرها یا الکل خودداری کنید.

نوع پوست

اگر پوست چرب دارید، از کرم دور چشم سبک و بدون چربی استفاده کنید. اگر پوست خشکی دارید، به دنبال کرم دارای آبرسان باشید. کرم دور چشمی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد تا مطمئن شوید که باعث ایجاد مشکلات اضافی نمی‌شود.

محافظت SPF

پوست ظریف اطراف چشم مستعد آسیب نور خورشید است، بنابراین برای محافظت در برابر اشعه‌های مضر UV از کرم دور چشم با SPF استفاده کنید.

نظرات مصرف‌کنندگان

به دنبال بازخورد سایر مشتریان باشید و متخصصان برای سنجش اثربخشی و مناسب بودن یک کرم دور چشم خاص نظر بخواهید.

بسته‌بندی

کرم‌های دور چشمی که در ظروف مات یا بدون هوا قرار می‌گیرند، اثربخشی بهتری نسبت به ظروف شیشه‌ای و روشن دارند.

قیمت در مقابل کیفیت

در حالی‌که کرم‌های دور چشم گران‌تر ممکن است حاوی مواد باکیفیت‌تری باشند، اما همیشه نتایج بهتری را تضمین نمی‌کنند. قبل از خرید، نظرات را بخوانید و ارزش پیشنهادی کرم دور چشم را ارزیابی کنید.

پچ تست

قبل از استفاده مستقیم از کرم دور چشم، یک پچ تست را روی ناحیه کوچکی از پوست خود انجام دهید تا مطمئن شوید که واکنش نامطلوب یا آلرژی ندارید.

ادامه مطلب  اتاق فیشیال چگونه باید دکور شود؟ ۶ نکته کلیدی در دیزاین اتاق پاکسازی پوست

برند معروف

بدنبال برندهای برتر باشید. مارک‌های معروفی را انتخاب کنید که سابقه خوبی در تولید محصولات مراقبت از پوست دارند.

صبر و استمرار

نتایج حاصل از کرم‌های دور چشم ممکن است فوری نباشد. استفاده مداوم در طول زمان، همراه با روال صحیح مراقبت از پوست و عادات سبک زندگی، به نتایج بهتر کمک خواهد کرد.

 

لیفت ابرو در خانه فروشگاه تیاس

 

آموزش لیفت ابرو در خانه با مواد لیفت مای لمینیشن

اغلب خانم ها به لیفت کردن ابروهای خود علاقه دارند،چون این کار باعث افزایش فاصله چشم ابرو و بازتر شدن چهره و در نتیجه جوان تر به نظر آمدن میشود.

لیفت ابرو به صورت شما جلوه ای آراسته تر میدهد و ابروهای شما خیلی طبیعی به حالت هاشوری در می آیند.
خیلی از ما به وسیله ژل های ابرو یا صابون ، اقدام به لیفت موقت ابرو کرده ایم و نتیجه برایمان خوشایند بوده است. بعضی دیگر هم به وسیله مواد لیفت با نتیجه طولانی تر ، در سالن های زیبایی برای این تغییر اقدام کرده اند.
در این مقاله میخواهیم لیفت ابرو در خانه با ماندگاری بالا را به شما آموزش دهیم.

 

حتما ببینید

تکنیک‌های آرایش چشم برای چشمان درشت راهنمای کامل

تکنیک‌های آرایش چشم برای چشمان درشت: راهنمای کامل

در دنیای آرایش و زیبایی، یکی از مسائلی که بسیاری از افراد با آن مواجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *