اکسیر جوانی کشف شد! با این گیاهان دارویی 10 سال جوانتر شوید!

اکسیر جوانی کشف شد! با این گیاهان دارویی ۱۰ سال جوانتر شوید!

دیدن تصویر چین و چروک صورت در آیینه یکی از غم انگیز ترین اتفاقی است که ذهن همه ی ما را به خود مشغول میکند.  با گذر زمان و بالاتر رفتن سن سطح کلاژن پوست صورت تحلیل رفته و چین و چروک های صورت پدیدار میشوند. اتفاق که پیری پوست نام دارد از مهم ترین و اصلی ترین دلایلی است که زیبایی صورت را مخدوش کرده و باعث کاهش اعتماد به نفس میشود. اما راهکار کاهش پیری پوست چیست؟ آیا روش بی خطری برای جوانسازی پوست وجود دارد؟

گیاهان دارویی جوان کننده پوست صورت

گیاهان دارویی جوان کننده پوست

داشتن اکسیر جوانی در تمام قرون آرزوی دست نیافتنی بشر بوده است. با این وجود به دلیل پیشرفت علم در طب سنتی و مدرن در سال های اخیر، خواص بی نظیر گیاهان دارویی در رفع چین و چروک صورت و جوانسازی پوست بر همه آشکار شده و بسیاری از افراد مایل اند  که به جای استفاده از روش های تهاجمی مانند جراحی و بوتاکس، لیزر یا کرم های شیمیایی از روش های طبیعی گیاهی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند برخی از گیاهان دارویی به دلیل داشتن ترکیبات موثر در خود برای کاهش پیری صورت و چین و چروک اثر معجزه آسایی دارند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی گیاهان دارویی جوان کننده پوست بپردازیم.

جنسینگ گیاه فوق العاده جوانسازی پوست

جنسینگ یکی از گیاهان معجزه‌آسای جوان‌سازی پوست ست. این گیاه یکی از قدرتمندترین داروهای گیاهی برای حفظ و بهبود پوست و کاهش چین و چروک‌های پوستی در سراسر دنیا شناخته میشود. جنسینگ به طور گسترده ای در ساخت محصولات آرایشی بهداشتی مانند صابون و کرم به کار میرود. یکی از راه‌های متداول برای مصرف جنسینگ، تهیه دمنوش از این گیاه است.

دمنوش جنسینگ باعث افزایش گردش خون در پوست و افزایش خون رسانی به صورت میشود.جنسینگ دارای ویژگی‌های ضد التهابی است که باعث ترمیم پوست شده و به سلامت پوست کمک زیادی میکند. جنسینگ از جمله گیاهان دارویی است که خواص معجزه آوری در زیبایی و طراوت پوست دارد.

گل ختمی برای درمان چین و چروک صورت

استفاده از گل ختمی به صورت دمنوش یا روغن یک روش خانگی مؤثر برای جوانسازی و بهبود پوست است. گل ختمی دارای خصوصیاتی است که به کاهش نشانه‌های پیری پوست کمک زیادی کرده و به دلیل داشتن خواص ضد التهابی آن، در درمان التهابات پوستی مانند قرمزی پوست بسیار موثر است. جهت استفاده از خواص معجزه آور این گیاه میتوانید از گل ختمی به صورت دمنوش یا روغن جهت زیبا سازی پوست استفاده کنید.

ادامه مطلب  نحوه استفاده از سرم ویتامین C برای مراقبت از پوست صورت

جهت خرید گل ختمی کافیست که وارد لینک قیمت گل ختمی در سایت فروشگاه گیاهان دارویی هایار طب شده و با ثبت سفارش خود، این محصول فوق العاده را از سراسر ایران با بهترین قیمت و به صورت عمده سفارش دهید.

دارچین گیاه جوان کننده پوست

دارچین یک گیاه بسیار مفید برای درمان چین و چروک پوست صورت است. این گیاه دارای ویژگی‌های زیادی مانند خواص ضد درد، ضد التهاب، ضد آرتریت، ضد سرطان، ضد دیابت، ضد قارچ، ضد عفونی کننده، ضد اسپاسم، ضد ویروس، قابض، ضد باکتری و آرام بخش است. برای تهیه این دمنوش می‌توانید مقداری دارچین را با آب داغ ترکیب کرده و سپس یک قاشق عسل به آن اضافه کنید. دارچین به عنوان یک ماده ضد التهابی در کاهش مشکلات مرتبط با پوستی مانند آکنه‌ها نقش بسیار زیادی دارد.

گل محمدی نرم کننده و جوان کننده پوست

گل محمدی یکی از معروف ترین گیاه جوانسازی پوست است که به دلیل خواص بی نظیر آن در درمان چین و چروک صورت و حفظ لطافت و نرمی پوست، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.. دمنوش گل محمدی به دلیل داشتن ترکیبات موثر در آن مانند یک قرص جوان‌سازی پوست عمل کرده و استفاده منظم از آن باعث رفع چین و چروک و خشکی پوست صورت میشود. برای استفاده از خواص بی نظیر گل محمدی  جهت زیباسازی پوست میتوانید از دمنوش گل محمدی استفاده کرده و زیبایی و لطافت را برای پوست خود به ارمغان بیاورید.

جهت اطلاع از خرید و قیمت غنچه گل محمدی وارد لینک مربوطه در سایت هایار طب شده و این گیاه فوق العاده را از سراسر ایران به صورت عمده و با بهترین قیمت سفارش دهید.

گل همیشه بهار جوان کننده پوست

گل همیشه بهار یکی از گیاهان بسیار موثر برای جلوگیری از پیری پوست و لکه های پوست است. این گیاه به عنوان یک گیاه ضد التهاب و ضد ویروسی شناخته میشود که مصرف آن در بهبود زخم‌ها، کاهش قرمزی پوست، و درمان مشکلاتی مانند اگزما، آفتاب‌سوختگی و جوان‌سازی پوست بسیار مؤثر است. گیاه همیشه بهار یکی از بهترین گیاه جوان کننده پوست است که استفاده از آن باعث بهبود چین و چروک های پوست و افزایش زیبایی میشود.

ادامه مطلب  متخصص پوست در منزل: داشتن پوستی درخشان و جوان

رفع چین و چروک صورت با گیاه بابونه

بابونه یکی از گیاهان جوان کننده پوست است که در طب سنتی به عنوان گیاه موثر و مهم در درمان چین و چروک صورت شناخته میشود. مصرف دمنوش بابونه به دلیل دارا بودن ویژگی‌های ضد التهابی آن باعث کاهش قرمزی پوست و آکنه میشود. مصرف بابونه در درمان التیام زخم‌های پوستی بسیار مفید بوده و روند درمان زخم های پوست را به شدت تسریع میکند.

رفع جوش و آکنه با گشنیز

گشنیز یکی از گیاهان با خواص فراوان برای درمان لک و قرمزی صوت است. این گیاه دارای ویژگی‌های ضدعفونی کننده و ضد قارچی است که در درمان جوش‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد. برای استفاده از خواص گشنیز می‌توانید گشنیز خشک را با آب لیموترش تازه ترکیب کرده و بر روی پوست خود قرار دهید. این ترکیب فوق العاده باعث تنظیم چربی پوست و کاهش جوش‌های صورت میشود.

جوانسازی پوست صورت با گیاهان دارویی

پونه کوهی بهترین گیاهان برای رفع چین و چروک

پونه کوهی یکی از گیاهان بسیار مفید و موثر برای جوان‌سازی پوست بدن و صورت است. پونه کوهی یکی از بهترین گیاهان دارویی برای رفع چین و چروک صورت است که مصرف آن باعث رفع لکه ها و چین و چروک و ضایعه های پوستی میشود. استفاده از دمنوش پونه برای پیشگیری و درمان جوش و آکنه یکی از بهترین گزینه ها برای جوانسازی پوست است.

رفع چین و چروک پوست با گیاه دارویی چریش

گیاه چریش یکی از بهترین گیاهان ضد پیری پوست است که مصرف آن باعث کاهش چین و چروک و التهابات پوستی میشود. این گیاه دارای ویژگی‌های ضد باکتری و ضد قارچی است که به پاکسازی پوست کمک زیادی کرده و استفاده از آن باعث لطافت و نرمی پوست میشود. با استفاده منظم از گیاه نیم چریش اثرات معجزه آور را در زیبایی و سلامت و طراوت پوست خود خواهد دید.

زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از سیر

سیر یکی از گیاهانی است که همیشه در لیست بهترین گیاهان برای جوان‌سازی پوست با داروهای گیاهی قرار دارد. سیر دارای ویژگی‌های تقویت‌کننده و خواص ضد باکتری و ضد ویروسی قوی است که استفاده از آن در درمان آکنه و مشکلات پوستی دیگر بسیار مؤثر است و فرآیند پیرشدن پوست را کند میکند. سیر دارای ترکیباتی مانند آلیسین است که به عنوان یک ماده ضد باکتری و ضد التهابی عمل کرده و به دلیل داشتن خواص ضد اکسیدانی در خود، در مقابله با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد بسیار موثر است.

ادامه مطلب  بهترین کرم پودر برای پوست چرب

درمان سریع خشکی و التهاب پوست با آووکادو

آووکادو یکی از گیاهان فوق‌العاده برای کاهش چین و چروک صورت و حفظ لطافت و رطوبت صورت است. مصرف این گیاه از تورم و التهابات پوستی جلوگیری کرده و در جوان‌سازی پوست بسیار مؤثر است. آووکادو دارای ترکیباتی مانند اسیدهای چرب ناساتوراته، ویتامین E و ویتامین C است که به عنوان آنتی‌اکسیدان‌ها عمل کرده و در محافظت از پوست در مقابل آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد بسیار موثر است.

گیاهان دارویی جوانساز رفع کننده چین و چروک صورت

جمع بندی نهایی

بسیاری از افراد برای زیباسازی و به تاخیر انداختن علایم پیری پوست از روش های تهاجمی مانند جراحی یا بوتاکس استفاده میکنند. برخی از پزشکان استفاده از این روش های تهاجمی را به دلیل آسیب رسیدن به سطح پوست به هیچ وجه توصیه نمیشود. به عقیده بسیاری از اطبای سنتی درمان تمامی بیماری ها و عارضه ها در طبیعت موجود است و استفاده از گیاهان دارویی جوان کننده پوست به دلیل بی خطر بودن و امن بودن آن جایگزین مناسبی برای روش های تهاجمی است. مصرف منظم گیاهان جوان کننده پوست دارای اثرات معجزه آوری در درمان پیری و التهابات پوستی است.

مجموعه هایار طب به نشانی https://hayar.ir یکی از مجموعه های پیشگام کشاورزی در زمینه ی تولید انواع عرقیات گیاهی، دمنوش و گیاهان دارویی است که امکان خرید محصولات گیاهی را مانند : گل گاوزبان، آویشن، پودر آویشن، زیره سبز، گلاب، عرق نعنا، زرین گیاه، موسیر، سیاه دانه، نعنا، زعفران، غنچه گل محمدی، گل ختمی، بادرنجبویه و … را با بهترین قیمت و به صورت خرید عمده و بی واسطه، برای متقاضیان عزیز فراهم کرده است.

جهت خرید گیاه جوان کننده و زیباکننده پوست صورت کافیست که سفارش خرید محصول مورد نظر خود را از طریق تماس با شماره پشتیبانی ثبت کرده و انواع گیاهان دارویی اصل، دمنوش و عرقیات گیاهی را به صورت عمده یا بسته ای ، با بهترین قیمت و کیفیت و همراه با ارسال فوری از سراسر ایران دریافت کنید:

شماره تماس:۰۹۱۳۸۱۰۵۱۹۱
آدرس: اصفهان، چادگان، روستای علی عرب، خیابان نور، کوچه شیخ مفید، پلاک ۶۶

حتما ببینید

چگونه بفهمیم پوست شما خشک است یا کم آب؟

چگونه بفهمیم پوست شما خشک است یا کم آب؟

متوجه شده اید که پوست شما آنقدر سفت و خشک است که هر لحظه احساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *