انتخاب روسری برای رسمی و اداره

انتخاب روسری برای مجالس رسمی و اداره

روسری مجلسی کرپ حریر مشکلی گل طلایی

این روسری دارای قواره ۱۳۰ می باشد و برای خانم هایی که به دنبال یک حجاب سر بزرگ هستند و می خواهد سر و گردن آن ها پوشیده شود مناسب است.

طرج گل دار پارچه که خیلی هم شلوغ نیست آن را  برای استفاده روزمره به انتخاب مناسبی برای خانم ها بدل می کند. البته ترکیب رنگ مشکلی و گل های طلایی روسری سبب می شود که بتوان از آن در مجالس قدری رسمی تر که با اطرافیان آشنایی کمتری وجود دارد و همچنین مجالس مذهبی استفاده کرد.

روسری

خانم های جوان، میان سال و مسن می توانند از این روسری استفاده کنند. اگر چه رنگ تیره آن شاید حس سرزندگی را به خوبی منتقل نکند ولی گل های طلایی حس اصالت و استواری شخصیت را با اطرافیان کاملا منتقل می کند.

روسری کرپ حریر سرمه ای طرح طلایی

این حجاب سر، طرح نقش گل عامه پسند می باشد و می توان آن را در اکثر شرایط روزمره و مجالس و حتی در محل کار و اداره استفاده کرد.

رنگ سرمه ای بکار رفته در این پارچه و ترکیب با طلایی آن را از حالت تک بعدی و تک رنگ خارج کرده و می توان با طیف گسترده تری از رنگ های ست لباس آن را استفاده کرد. این لباس قواره ای بزرگ دارد و پوشش کاملی را برای شما به ارمغان بیاورد.

روسری کرپ حریر

طرح و رنگ این کالا آن را برای اکثریت رنج های سنی جوان، میان سال و مسن مناسب می کند.

برای دیدن تنوع بیشتری از روسری ها می توانید به فروشگاه انگور مراجعه نمایید.

ادامه مطلب  اینفینیتی عرضه کننده انواع شومیز درجه 1

روسری کرپ حریر پرگل

این اسکارف، دارای قواره بزرگ ۱۳۰ می باشد و پوشش کاملی را برای خانم های محجبه به ارمغان می آورد. طرح و رنگ این روسری  برای کاربرد روزمره و البته دورهمی های دوستانه و خانوادگی که از پیش برنامه ریزی نشده باشد مناسب است.

رنگ طوسی قهوه ای آن را برای ست کردن با لباس های تیره تر و دارای تم رنگی طوسی قهوه ای مناسب کرده است.

روسری کرپ حریر پرگل

با توجه به عامه پسند بودن و متداول بودن طرح این محصول می تواند انتخاب مناسبی برای خانم ها در هر رده سنی باشد.

انتخاب رنگ روسری در محیط اداری

انتخاب رنگ برای محیط اداری از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا رنگ به طور ضمنی تأثیر قابل توجهی بر اولین انطباق بصری افراد دارد. در ادامه، به برخی از رنگ‌های مناسب روسری در محیط اداری اشاره خواهیم کرد.

۱٫ آبی نفتی:  رنگ آبی نفتی به لطافت و قدرت می‌انجامد. این رنگ از جمله رنگ‌های پایدار و شیک در محیط اداری است و با رنگ‌های مختلف پوشاک همخوانی می‌کند. روسری آبی نفتی می‌تواند شیکی و حرفه‌ای را به استایل شما ببخشد.

۲٫ خاکستری: رنگ خاکستری نیز یک گزینه مناسب برای محیط اداری است. این رنگ به خاطر جدیت و حرفه‌ایتی که به استایل شما می‌بخشد، محبوبیت زیادی دارد. همچنین، روسری خاکستری می‌تواند با بسیاری از رنگ‌ها و الگوها هماهنگ شود.

۳٫ سفید: سفید یک رنگ کلاسیک و زیباست که در محیط اداری بسیار مناسب به نظر می‌رسد. روسری سفید با پوشاک مختلف هماهنگی بسیار خوبی دارد و ظاهری ساده و اما جذاب را به استایل شما می‌بخشد.

ادامه مطلب  راهنمای انتخاب روسری برای موهای رنگ شده

۴٫ مشکی: رنگ مشکی با قدرت، شیکی و رسمیت زیادی همراه است. این رنگ قدرت و اعتماد به نفس را به شما می‌بخشد و به استایل اداری شما ظاهری سنگین و جذاب می‌دهد. روسری مشکی می‌تواند با بسیاری از رنگ‌ها و طرحات همخوانی داشته باشد.

۵٫ زرشکی:  با رنگ زرشکی یک گزینه منحصر به فرد و جذاب برای محیط اداری است. این رنگ زنده و پویا، استایل شما را بهبود می‌بخشد و توجه افراد را به خود جلب می‌کند.

با انتخاب رنگ مناسب برای روسری در محیط اداری، می‌توانید استایلی شیک و حرفه‌ای را به ارمغان بیاورید. البته، توجه کنید که سلیقه شخصیتان و محدودیت‌های موجود در محیط کار نیز در انتخاب رنگ تأثیرگذار هستند.

حتما ببینید

دستبندهای طلا زنانه و تاثیر آن بر روان‌شناسی و احساسات فردی زنان

دستبندهای طلا زنانه و تاثیر آن بر روان‌شناسی و احساسات فردی زنان

دستبندهای طلا زنانه همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین جواهرات در میان زنان شناخته شده‌اند. این جواهرات نه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *