چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم؟

ارتباط عاطفی شما با شریک زندگی تان فوق العاده است و آماده هستید تا آن را به سطح بعدی ببرید. در آینده ای نزدیک، دوست پسر خود را به عنوان شوهر خود تصور می کنید و تقریباً هر روز در مورد او خیال پردازی می کنید که او رسماً از خانواده شما خواستگاری می کند، با هم در یک خانه زندگی می کند و بچه دار می شود.

اما واقعیت این است که اگرچه شما مطمئن هستید که این فرد شما را دوست دارد، اما برای ازدواج قدم جدی بر نمی دارد. اتصال شما در حالت ناقص باقی می ماند. در این شرایط احتمالا به دنبال راهی برای متقاعد کردن، تشویق و حتی مجبور کردن پسر به ازدواج خواهید بود.

اما چگونه می توانید مردی را که از ازدواج اجتناب می کند و بهانه های زیادی می آورد را متقاعد کنید که از شما خواستگاری نکند؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید.

چرا رابطه شما هنوز ازدواج نکرده است؟

قبل از اینکه در مورد روش های تشویق مرد به ازدواج صحبت کنیم، شاید بهتر باشد از خود بپرسید که چرا او هنوز خواستگاری نکرده است؟ دلیل این امر در هر رابطه ای می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. پس بهتره بهش فکر کنی

آیا شما یک هدف و چشم انداز مشترک برای آینده رابطه دارید؟ شما چه نقشی در زندگی دوست پسر خود بازی می کنید؟ آیا او شما را به عنوان یک شریک زندگی می بیند یا فقط برای گذراندن زمان در این رابطه می ماند؟

چون ممکن است از ابتدا به قصد آشنایی با یکدیگر برای ازدواج وارد یک دوستی شده باشید، اما این رابطه برای طرف مقابلتان جدی نیست و بیشتر برای او یک زنگ تفریح ​​و زمان است. در این صورت انتظار نداشته باشید که قرار به راحتی به ازدواج ختم شود.

اما اگر متوجه شده اید که او به طور جدی به آینده رابطه فکر می کند و شما را به عنوان همسر آینده خود می بیند، اما هنوز پیشنهاد ازدواج نداده است، شاید بهتر باشد بفهمید که دغدغه اصلی او رها نکردن چیست. مثلاً شاید فکر می کند شناختن او زمان بیشتری می برد یا نتوانسته اید اعتماد او را به طور کامل جلب کنید یا به دلایل خانوادگی یا مالی و نبود شرایط ازدواج حاضر نشود.

در هر صورت دانستن دلیل تمدید رابطه بسیار مهم است و با دانستن آن می توانید از نگرانی های او بکاهید و او را تشویق به ازدواج راحت تری کنید. اما نکته مهمتر این است که به دلایل ناموجه اجازه ندهید رابطه تان به هم بخورد و بهتر است در این زمینه اقدام کنید.

راه هایی برای راضی کردن و ترغیب یک دوست به ازدواج

اکنون زمان آن است که خودتان دست به کار شوید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید، با ما همراه باشید تا با نکات مفیدی آشنا شوید که باعث تشویق و ترغیب مردتان به ازدواج می شود. با استفاده از این ترفندهای روانشناختی می توانید دوست پسر خود را متقاعد به ازدواج کنید و در نهایت با خواستگاری او را متقاعد کنید که رابطه شما را پایدار و ابدی کند. این همان رویایی است که سالها منتظر تحقق آن بودید، درست است؟ بنابراین لازم نیست حتی یک ثانیه را تلف کنید. از این نکات برای پیدا کردن مرد رویاهای خود استفاده کنید، یک حلقه در انگشت خود قرار دهید و شروع به برنامه ریزی یک جشن عروسی بزرگ کنید.

اجازه ندهید یک رابطه بدون تعهد عادی شود

اگر فقط بنشینید و منتظر خواستگاری دوست پسرتان باشید، صد سال دیگر مجرد خواهید بود. در واقع این انتظار خاموش و منفعلانه دوستی شما را طولانی می کند. اگر واقعاً می‌خواهید دوست پسرتان را مجبور به ازدواج کنید، باید رابطه‌تان را متزلزل کنید.

اجازه نده دوست پسرت به این رابطه معمولی عادت کند و دوستی با تو برایش عادی می شود. توصیه ما این است که همیشه او را در مورد افکار و احساسات خود حدس بزند و بخواهد بداند به چه فکر می کنید و روز خود را چگونه گذرانده اید.

به عنوان مثال، این آخر هفته با دوستان خود ملاقاتی ترتیب دهید، اما تا پنجشنبه شب چیزی به آنها نگویید. به این ترتیب او به اهمیت حضور شما پی می برد و قدرت شما را می شناسد. البته مرز باریکی بین متقاعد کردن ازدواج و ایجاد ناامنی در رابطه وجود دارد، پس در به کار بردن این توصیه دقت کنید که زیاده روی نکنید.

آن را اعتیاد آور کنید

اگر دوست پسر شما در مورد ازدواج مردد است، این خجالتی بودن به این معنی نیست که شما جایی در آینده او ندارید. این دست دادن به این معنی است که او باید با تمام وجود احساس کند که نمی تواند بدون شما زندگی کند.

برای متقاعد کردن دوست پسرتان که نه تنها شما را می خواهد، بلکه به شما نیاز دارد، باید او را به خود وابسته کنید. شما باید صدای رسا، بهترین دوست او، شریک تنیس آخر هفته او و بهترین شیرینی پز شوید که خوشمزه ترین کیک های مورد علاقه را می پزد. وقتی با هم هستید باید در یک لحظه تمام نگرانی هایش از ذهنش پاک شود.

ادامه مطلب  مدل های ست مبل و میز ناهار خوری سلطنتی

عشق شما باید بداند که تا زمانی که در کنار شماست مشکلی برایش پیش نمی آید و می تواند ساعت ها را به خوشی سپری کند. این کار او را تشویق می کند تا خاطرات بیشتری با شما بسازد. در عین حال، اگر می خواهید حضور شما برای او حیاتی باشد، باید درک کنید که او باید هر از چند گاهی از شما دور شود.

شاید نامزد شما بخواهد خودش کتابی بخواند یا با دوستانش بیرون برود، اما اگر به او فرصت نفس کشیدن بدهید، از شما برای اعتماد کردن به او تشکر می کند. به این ترتیب مرد رویاهای شما کم کم متوجه می شود که زندگی با شما به معنای سلب آزادی نیست و مشتاقانه قدم بعدی را برای پیوستن به شما برمی دارد.

بیشتر به خودتان توجه کنید

آیا تا به حال احساس کرده اید که در این رابطه کاملا گم شده اید؟ شاید سال ها خود را وقف مرد مورد نظر خود کرده اید و خواسته های او را برآورده کرده اید. شما از انجام تمام کارهایی که قبلا شما را خوشحال می کرد دست کشیدید، زیرا تمام چیزی که به آن فکر می کردید خوشحال کردن او بود. شاید فکر کنید توجه به کسی و برآوردن نیازهای او راهی برای ربودن دل اوست، اما باید بدانید که ضرر این فداکاری بی وقفه بیشتر از فایده است.

اگر می خواهید دوست پسرتان در ازدواج خوشحال باشد، باید به او کاری کنید که ارزش شما را درک کند، درک کند که شما نیز اهداف و رویاهای خود را دارید و زندگی شما محدود به او نیست. آیا واقعاً فکر می کنید یک مرد با زنی که ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در اختیار او است ازدواج می کند؟

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

این تمایل به خدمت شاید در ابتدا جذاب به نظر برسد، اما مطمئن باشید دیر یا زود مردها از این وضعیت خسته می شوند. از امروز برنامه هایی را برای خود در نظر بگیرید که در آن او تمرکز اصلی نیست. سرگرمی قدیمی خود را دوباره شروع کنید. اگر در هفته چندین بار کاری انجام دهید که باعث خوشحالی شما شود، این شادی و استقلال جذابیت شما را برای مرد رویاهایتان چند برابر می کند و او انگیزه ازدواج با شما را پیدا می کند.

با دوستان متاهل ارتباط برقرار کنید

یکی از راه های تشویق دوست پسرتان به ازدواج این است که او را مجبور کنید زمان بیشتری را با دوستان متاهل و اعضای خانواده تان بگذراند. وقتی دوست فراری شما با همسرانی که تا پایان عمر به یکدیگر متعهد هستند معاشرت می کند، به تدریج شروع به رویاهای زندگی زناشویی با شما در ذهن خود می کند. دوستان متاهل شما به او نشان می دهند که زندگی خانوادگی فراز و نشیب های خود را دارد، اما در پایان روز، متعهد ماندن به یکدیگر مهمتر از هر چیز دیگری است.

این توصیه به ویژه برای مردانی که فرزندان طلاق هستند مفید است. برخی از مردانی که والدینشان از هم جدا شده اند، به دلیل تجربه تلخی که از فروپاشی خانواده خود دارند، در ازدواج محتاط تر هستند. وظیفه شما این است که تصاویر ناخوشایند گذشته را با تصاویر یک زندگی زناشویی شاد و شاد جایگزین کنید. بنابراین مطمئن شوید که با دوستانی که ازدواج کرده اند، قرار می گذارید که می توانند الگوهای خوبی برای عشق شما باشند. به این ترتیب تصورات منفی او در مورد ازدواج از بین می رود و مشتاق ازدواج با شما می شود.

صحبت از تقسیم و تغییر

اگر احساس می کنید رابطه شما در مسیر درستی پیش نمی رود، باید تغییر بزرگی را در زندگی خود شروع کنید تا رابطه تان شوکه شود. هر از گاهی به این موضوع اشاره کنید که دوست دارید برای تحصیل یا یافتن فرصت های شغلی جدید به شهر دیگری نقل مکان کنید.

البته فقط ذکر اتفاقی کافی نیست، باید به او این باور را بدهید که واقعا قصد حرکت دارید. جستجوی خود را شروع کنید و برای عزیزتان توضیح دهید که چگونه شغل جدید در شهر دیگری باعث بهبود شغل شما می شود. حتی اگر واقعاً برنامه‌ای برای ترک خانه ندارید، فکر جدایی از شما باعث می‌شود که برای نگه داشتن شما به خواستگاری عجله کند.

به او بگویید که گزینه های دیگری برای ازدواج دارید

شما مجبور نیستید عشق زهره خود را ترک کنید، فقط کمی او را بترسانید تا بداند که نمی توانید برای همیشه با او بمانید. دوست پسر شما می داند که شما او را بسیار دوست دارید و از صمیم قلب به شما اعتماد دارید، اما او باید بداند که او تنها مرد روی کره زمین نیست و شما گزینه های دیگری دارید. برای روشن شدن آن، خواستگارهایی را که در حال حاضر دارید ذکر کنید.

ادامه مطلب  قرص ویاس برای درمان بیش فعالی چیست؟

به این ترتیب او متوجه می شود که نه تنها می توانید جذب مردان دیگر شوید، بلکه برای مردان دیگر نیز جذاب هستید. وقتی ترس از دست دادن تو در دلش جوانه زد، مطمئن باش که تمام طلافروشی ها را جستجو می کند

راه دادن

ما موافقیم که پیروی از این توصیه بسیار دشوار است. وقتی کسی را دوست دارید، صمیمانه می خواهید در تمام لحظات زندگی خود با او باشید. اما این یک واقعیت است که اگر همیشه با او باشید به حضور شما عادت می کند و هیچ اقدامی برای ازدواج انجام نمی دهد. اگر می خواهید دوست پسرتان را متقاعد کنید که با شما ازدواج کند، کمی عقب نشینی کنید و از عشقتان فاصله بگیرید تا او ناخودآگاه به شما نزدیک شود.

وقتی از دوست پسرتان چه از نظر جسمی و چه از نظر عاطفی فاصله می گیرید، هوشمندانه تمام چیزهایی را که او به آنها عادت کرده و آنها را بدیهی می داند، از بین می برید.

برای مثال، اگر استفاده از شکلک بوسه را در پیام‌های صبحگاهی خود متوقف کنید، متوجه می‌شود و تعجب می‌کند که چرا دیگر برای او بوسه نمی‌فرستید. فاصله جسمی و عاطفی باعث می شود که او بخواهد لحظات خوش گذشته را دوباره زنده کند. او به زودی متوجه می شود که اگر بخواهد به طور کامل صاحب جسم، روح و ذهن شما شود، چاره ای جز خواستگاری رسمی ندارد!

بدون اطلاع او تصمیم مهمی بگیرید

اگر می خواهید دوست پسرتان به طور جدی در مورد رابطه شما فکر کند و او را متقاعد به ازدواج کند، بدون توافق با او یک خرید بزرگ انجام دهید. مثلاً بدون اطلاع او یک موبایل جدید بخرید. این خرید غیرمنتظره باید چیزی باشد که او اصلاً از شما انتظار ندارد.

فقط مطمئن شوید که توانایی پرداخت آن را دارید، با شنیدن یک پیشنهاد شکست نخواهید خورد. وقتی متوجه می شود که شما چیزی را بدون توافق با او خریده اید، این استقلال بی سابقه او را غافلگیر می کند و او را به این فکر می اندازد که شاید واقعاً به او نیازی ندارید و بودن یا نبودنش هیچ تاثیری در زندگی شما ندارد.

اگر مرد مورد علاقه تان از شما می پرسد که چرا قبل از انجام چنین خرید مهمی با او مشورت نکردید، به سادگی پاسخ دهید: “خب، تو شوهر من نیستی.” شاید این پاسخ او را عصبانی کند اما در نهایت او را به فکر ازدواج بیاندازد.

زمان بیشتری را با دوستان خود بگذرانید

قبل از شروع رابطه شما، زندگی اجتماعی بسیار فعالی داشتید و حتی نمی توانستید تعداد دوستان خود را بشمارید. اما به محض اینکه رابطه شما با دوست پسرتان جدی شد، قرارهای دوستی را لغو کردید و در جلسات هفتگی با دوستان نزدیک خود حاضر نشدید.

بالاخره دوستانتان دیگر شما را دعوت نکردند و حالا که به خود آمده اید متوجه می شوید که مدت هاست از دوستانتان خبری ندارید. گذراندن وقت با دوستان یکی از موثرترین و مهم ترین نکات برای ازدواج با دوست پسرتان است. به او بگویید که زندگی اجتماعی خود را خارج از این رابطه دارید، استقلال و موقعیت اجتماعی باعث می شود او جنبه جدیدی از شخصیت شما را ببیند.

مردها دوست ندارند در تمام عمرشان دوست دخترشان باشند و همه چیز به آنها ختم می شود. بنابراین، امروز لیست مخاطبین تلفن خود را نگاه کنید و با دوستان وفاداری که مدت ها قبل از ورود این مرد به زندگی شما دوستان بودند تماس بگیرید.

اگر آنها دوستان واقعی باشند، بی احتیاطی و غیبت طولانی شما را خواهند بخشید. فقط مراقب دعوت آنها به مراسم عروسی خود باشید زیرا مطمئناً وقتی با دوستان خود معاشرت می کنید، مرد شما نیز برنامه ریزی عروسی را آغاز می کند.

انتظارات مالی خود را کاهش دهید

بسیاری از مردان به دلیل ترس از مخارج ازدواج و شروع زندگی مشترک در خواستگاری و ازدواج مردد هستند. اگر می خواهید دوستتان را تشویق به ازدواج کنید و می دانید که عشقتان از هزینه های گزاف زندگی مشترک می ترسد، به او بگویید که یک مراسم عروسی ساده هم شما را راضی می کند.

اگر نامزدتان بداند که مجبور نیست حساب بانکی خود را برای جلب رضایت شما خالی کند، تمایل بیشتری به خواستگاری دارد. به علاوه، شما همیشه می توانید زندگی مشترک خود را در سال های آینده بهبود بخشید، زمانی که هر دو در وضعیت مالی بهتری قرار گرفتید.

بدون آن به سفر بروید

واقعاً منظور ما این است که بدون آن هر کجا که می خواهید به سفر بروید. چمدان خود را ببندید و از جلوی چشمان او دور شوید. اگر می خواهید دوست پسر خود را متقاعد کنید که خواستگاری کند، می توانید با این سفر مجردی توجه او را به خود جلب کنید. به چند نفر از دوستان خود بگویید و با آنها به سفر بروید یا می توانید به تنهایی به سفر بروید.

ادامه مطلب  بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب را بشناسید

در طول سفر او را بی سرپرست رها نکنید، اما تماس های تلفنی خود را کوتاه و دوستانه نگه دارید. شما در مورد سفر هیجان زده هستید و برای مدتی تنها هستید، بنابراین نمی توانید بیش از سه دقیقه با او صحبت کنید. مطمئن باشید این سفر بی سابقه لیسانس او ​​را شوکه خواهد کرد. اگر چند هفته تا چند ماه پس از سفرتان یک پیشنهاد عاشقانه شنیدید، تعجب نکنید.

در مورد عروسی زیاد صحبت نکنید

از آنجایی که شما همیشه در مورد عروسی صحبت می کنید، او می داند که شما می خواهید با او ازدواج کنید. شما با هیجان در مورد عروسی دوستتان صحبت می کنید، رویایی از زیبایی دسته گل رز سفید صحبت می کنید و او با دلخوری تماشا می کند که شما تمام اکانت های اینستاگرام مرتبط با عروسی را دنبال می کنید. چرا تا آخر راه نمی روی و برچسبی روی پیشانی ات نمی زنی که روی آن نوشته «با من ازدواج کن چرا پیشنهاد ازدواج نمی دهی؟»

اگر می خواهی دوست پسرت را مجبور به ازدواج کنی، دیگر در مورد عروسی صحبت نکن. تمام این صحبت های بی پایان در مورد عروسی هیچ هدفی جز گیج کردن و مضطرب کردن عشق شما نخواهد داشت. آروم باش. شما قبلاً به مرد رویاهای خود روشن کرده اید که می خواهید بقیه عمر خود را با او بگذرانید، بنابراین نیازی نیست تا قبل از خواستگاری رسمی تمام جزئیات عروسی رویایی خود را به او بگویید.

برای آن مهلت تعیین کنید

اگر مدت زیادی از شروع رابطه شما می گذرد و به نظر می رسد که دوست شما قصد خواستگاری ندارد، وقت آن است که ضرب الاجل تعیین کنید. شما به او اولتیماتوم نمی‌دهید، فقط می‌خواهید به او بگویید که برای زندگی‌تان برنامه‌هایی دارید و او هم می‌تواند به شما بپیوندد تا آن برنامه‌ها را محقق کنید، یا اینکه می‌تواند طرح دیگری ارائه دهد.

اگر مدتی است که با هم دوست بوده اید و آماده ازدواج هستید، به دوست خود بگویید که می خواهید در X ماه آینده نامزد کنید. در این شرایط، دو حالت وجود دارد: یا دوست پسر شما می‌گوید که قصد دارد به زودی خواستگاری کند، یا زمان بیشتری می‌خواهد تا همه چیز را حل کند. از مرد خود بپرسید که چقدر زمان نیاز دارد و اگر زمان مورد نظر او معقول است، با این برنامه جدید موافقت کنید.

اگر دوست پسرتان مطمئن نبود که می‌خواهد با شما ازدواج کند، نوبت شماست که تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید با مردی بمانید که هنوز ازدواجش را مشخص نکرده است یا خیر.

دیدگاه خود را در مورد ازدواج روشن کنید

آخرین توصیه ما به شما این است که در مورد تمایل قلبی خود برای ازدواج با دوست پسر خود صادق باشید. برای برخی از مردان ازدواج موضوع چندان مهمی نیست و از نظر آنها عقد فقط یک عقد است. اما اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالا ازدواج برای شما مهم است.

ازدواج احتمالا بهترین نشانه تعهد برای شماست و شما را از امنیت و ثبات رابطه خود مطمئن تر می کند. دلایل خود را برای ازدواج با مرد مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید.

حتی اگر دوست شما نمی خواهد ازدواج کند، فقط دانستن اینکه چقدر مشتاق شروع زندگی زناشویی هستید برای تشویق او به ازدواج کافی است. اگر بداند که می خواهد تا آخر عمر با شما باشد، برای خوشحالی شما با شما ازدواج می کند.

برای تشویق پسر به درخواست ازدواج ابتدا باید دلایل تاخیر ازدواج و نگرانی های او را بشناسید و در صورت امکان کاری کنید که نگرانی او کاهش یابد.

اگر می خواهید ارتباط عاطفی شما منجر به ازدواج شود، نباید اجازه دهید که رابطه گاه به گاه برای او عادی شود. او را به خود وابسته کنید و نتواند زندگی بدون شما را تصور کند. علاوه بر این، لازم است بیش از حد به او وابسته نباشید، بیشتر به خود توجه کنید و زمانی را به کارهای شخصی و گذراندن وقت با دوست دختر اختصاص دهید و همیشه در دسترس نباشید.

برای ازدواج با او، به او نشانه هایی بدهید که می خواهید ادامه دهید، با زوج های متاهل بیشتری تماس بگیرید و به او بگویید که گزینه های ازدواج دیگری دارید.

اگر نگرانی او در مورد ترتیبات مالی ازدواج است، بهتر است انتظارات مالی خود را پایین بیاورید و در این مورد به او اطمینان دهید. برای اینکه او را به خواستگاری وادار کنید، می توانید دیدگاه خود را در مورد ازدواج به وضوح بیان کنید و یک بازه زمانی مشخص برای رساندن این دوستی به ازدواج بدهید.

حتما ببینید

معاون اسبق اداره مالکیت معنوی از تجارب خود درباره‌ی ثبت برند می‌گوید

معاون اسبق اداره مالکیت معنوی از تجارب خود درباره‌ی ثبت برند می‌گوید

معاون اسبق اداره مالکیت معنوی از تجارب خود درباره‌ی ثبت برند می‌گوید   اگر شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *