کلینیک پوست و مو زیبایی ارغوان

کاشت ابرو چیست، چطور انجام می شود و چقدر هزینه دارد؟

کاشت ابرو به عمل زیبایی گفته می‌شود که طی آن فولیکول‌های مو را از یک قسمت بدن برداشته و به محل مورد نظر در ناحیه ابروها پیوند می‌زنند.

هدف از انجام این روش، بهبود ظاهر ابروها، افزایش ضخامت و ایجاد زیبایی طبیعی ابروهاست. موهایی که با این روش کاشته می‌شوند، مثل موهای اصلی ابرو رشد می‌کنند و می‌توان آن‌ها را رنگ یا کوتاه کرد.

در این مقاله توضیحات کاملی در مورد کاشتن ابرو، روش‌های انجام آن و هزینه‌ای که دارد، ارائه می‌کنیم. اگر شما هم به‌دنبال راهی برای زیباتر و جذاب‌تر شدن ابروهای خود هستید، با ما همراه باشید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک روش موثر برای افرادی است که به‌دلایلی از قبیل وراثت، نازک‌بودن تارهای ابرو، سوختگی و جراحت از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند و تمایل دارند ظاهری زیباتر داشته باشند.

در واقع برای ترمیم ظاهر ابروها، راه‌های مختلفی مثل تتو، میکروبیلدینگ و استفاده از مواد آرایشی وجود دارد. اما کاشت ابرو ، به‌علت اینکه ظاهری طبیعی‌تر به فرد می‌دهد و روشی دائمی می‌شود، محبوبیت بالایی دارد.

در روش کاشتن ابرو، فولیکول‌های مو از بانک موی فرد برداشته و به محل مورد نظر پیوند زده می‌شود. ابرو و چشم‌ها مهم‌ترین قسمت صورت هستند که در نگاه اول مورد توجه قرار می‌گیرند. بنابراین، این روش باید با دقت و حساسیت بالا انجام گیرد.

با توجه به نقش مهم ابروها در زیبایی صورت و حساسیت کاشتن ابرو، این کار باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبر انجام شود تا نتیجه مطلوب داشته باشد.

علت حساسیت کاشت ابرو

علت حساسیت کاشت ابرو را باید در روش منحصربه‌فرد و پیچیده آن جستجو کرد. در واقع موقع کاشت باید به پارامترهای مختلفی توجه کرد. ازجمله:

  • الگوی رشد موهای ابرو
  • زاویه رشد موها با پوست صورت
  • واحدهای فولیکولی
  • چرخه رشد
ادامه مطلب  معرفی برندهای عطر با رایحه شرقی و تلخ

اهمیت این پارامترها، کاشتن مو در ناحیه ابرو را به یک روش تخصصی تبدیل می‌کند. در ادامه روش‌های کاشتن ابرو را بررسی می‌کنیم.

رایج‌ترین روش‌های کاشت ابرو

رایج‌ترین روش‌های کاشت ابرو را می‌توان روش کاشت مستقیم مو (DHI)، روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) و روش کاشت موی واحد فولیکولی (FUT) دانست.

روش کاشت مستقیم مو (DHI)

روش کاشت مستقیم مو (DHI)، روشی است که در آن فولیکول‌ها از بانک موها برداشته و فوری با استفاده از ابزار Choi implanter در محل مورد نظر کاشته می‌شود.

این ابزار به‌طور کاملا دقیق، فولیکول‌ها را جدا می‌کند و هم‌زمان سوراخ‌هایی را در ناحیه کاشت ایجاد و فولیکول را به این سوراخ‌ها منتقل می‌کند.

روش استخراج واحد فولیکولی (FUE)

در روش استخراج واحد فولیکولی (FUE)، فولیکول‌های مو از بانک مو برداشته می‌شود و با ابزاری به‌نام پانچ از یک‌دیگر جدا و در محل پیوند قرار داده می‌شود.

در این روش کم‌تهاجمی، هیچ جای زخم خطی باقی‌ نمی‌ماند و به‌علت دقت بالا و نتایج طبیعی، محبوبیت زیادی دارد.

روش کاشت موی واحد فولیکولی (FUT)

در این روش، قسمتی از پوست ناحیه پشت‌ سر برداشته و به‌صورت نواری برش داده می‌شود. در مرحله بعد، قسمت‌های کوچک‌تری که حاوی فولیکول‌های مو هستند، جدا شده و در محل مورد نظر کاشته می‌شود.

از این روش معمولا زمانی استفاده می‌شود که نیاز به واحدهای فولیکولی زیادی برای پیوند است. چراکه روشی تهاجمی است و جای اسکار در آن باقی می‌ماند.

کاشت ابرو به چه افرادی توصیه می‌شود؟

کاشت ابرو به افرادی توصیه می‌شود که به‌علل مختلف مثل سن، ژنتیک، ابروهای کم‌پشت یا بیماری از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند. کسانی که ابروهای خود را بیش‌ازحد اصلاح کرده‌اند و حالا بخش قابل‌توجهی از آن را از دست داده‌اند. همچنین افرادی که در اثر تصادف یا سوختگی، دارای جراحت در ناحیه ابرو هستند، می‌توانند با روش کاشت، جای زخم خود را پنهان کنند.

ادامه مطلب  بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم چه موقع است؟

در حقیقت هر فردی که از ظاهر ابروهای خود راضی نیست و ترجیح می‌دهد ابروهایی زیبا و طبیعی داشته باشد، می‌تواند از روش کاشتن ابرو استفاده کند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو نیستند؟

برخی از افراد کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو نیستند. ازجمله:

  • افراد دارای آلوپسی و ریزش موی سکه‌ای
  • افراد مبتلا به اختلالات خونی و مشکل لخته‌شدن خون
  • افراد مبتلا به تریکوتیلومانیا

قیمت کاشت ابرو طبیعی

قیمت کاشت ابرو طبیعی یکی از سوال‌های رایج مخاطبان است. باید گفت هزینه انجام این عمل زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ازجمله اینکه شما از چه روشی برای کاشتن ابرو استفاده کنید.

کاشتن ابرو به روش FUT هزینه کمتری دارد. البته موقع انتخاب روش کاشت، باید به موارد مهم‌تری مثل نتیجه نهایی و کم‌تهاجمی بودن جراحی بیشتر توجه کنید.

همچنین کاشتن ابرو، بسیار تخصصی و پیچیده است و باید توسط پزشک حرفه‌‌ای انجام شود، به‌همین علت هزینه آن متفاوت است.

برای کسب اطلاع دقیق‌تر در مورد قیمت کاشتن ابرو، می‌توانید به کلینیک‌های معتبر مثل کلینیک پوست و مو و زیبایی ارغوان مراجعه کنید.

کاشت ابرو را کجا انجام دهیم؟

کاشت ابرو را کجا انجام دهیم؟ این یکی از سوا‌ل‌های اصلی افرادی است که تصمیم به استفاده از این روش را دارند. چراکه انتخاب کلینیک کاشت ابرو معتبر که نتایج باکیفیت و تضمین‌شده ارائه دهد، اهمیت بالایی دارد.

با توجه به اهمیت و حساسیت کاشتن ابرو، پیشنهاد ما به شما کلینیک پوست و مو و زیبایی ارغوان است. این کلینیک با بهره‌گیری از کادر مجرب و محرفه‌ای و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ و به‌روز، انواع خدمات زیبایی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب  کاشت ناخن با کیفیت بالا

تجهیزات این کلینیک منطبق با استانداردهای ملی و جهانی است که خطرات و عوارض درمان‌های زیبایی را برای افراد کاهش می‌دهد.

کلینیک پوست و مو و زیبایی ارغوان تحت ‌نظر معاونت درمان دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. در این مجموعه بهترین متخصصان حضور دارند و شما می‌توانید با آرامش برای کاشتن ابرو و درمان‌های زیبایی دیگر به این مرکز مراجعه کنید.

جمع‌بندی

عوامل ژنتیکی، بیماری، افزایش سن، تصادف و جراحت در ناحیه ابرو باعث می‌شود بسیاری از افراد از فرم یا حجم ابروهای خود راضی نباشند.

از بین روش‌های مختلفی که برای اصلاح فرم و حجم ابروها وجود دارد، کاشت ابرو محبوب‌ترین روش است. چراکه نتایج دائمی و طبیعی را به‌همراه دارد.

اگر شما هم تصمیم دارید از این روش برای زیباترشدن ابروهای خود استفاده کنید، می‌توانید به کلینیک پوست و مو و زیبایی ارغوان مراجعه کنید.

این کلینیک از پیشرفته‌ترین تجهیزات به‌همراه کادر درمان و متخصصان مجرب و حرفه‌ای استفاده می‌کند و نتایج تضمین‌شده و باکیفتی را به شما ارائه می‌دهد. اطلاعات دقیق‌تر را می‌توانید از وب‌سایت این مجموعه دریافت کنید.

حتما ببینید

معرفی برندهای عطر با رایحه شرقی و تلخ

معرفی برندهای عطر با رایحه شرقی و تلخ

عطر پرسپولیس با ماندگاری و پخش بوی مناسب در دسته عطرهای خانواده بویایی شرقی قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *