کارخانه های ورق گالوانیزه آهن پخش

کارخانه های ورق گالوانیزه آهن پخش

یکی از پرفروش ترین ورق های آهنی موجود در بازار، ورق گالوانیزه است. این ورق ها به دلیل داشتن مقاومت عالی در برابر خوردگی می توانند انتخابی منحصر به فرد برای نصب در ساختمان ها و اجرا در صنایع مختلف محسوب شوند. کارخانه های ورق گالوانیزه داخل ایران هر روز میزان مشخصی از این ورق های باکیفیت را روانه بازار می کنند تا مردم بتوانند مطابق با نیاز خودشان اقدام به خرید ورق های گالوانیزه با بهترین کیفیت کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با ۵ کارخانه برتر تولید کننده ورق گالوانیزه در ایران آشنا کنیم.

۵ کارخانه برتر تولید ورق گالوانیزه ایران

ورق گالوانیزه یکی از باکیفیت ترین محصولات در صنعت تولید آهن است که با مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، رطوبت و همچنین استحکام بالا در برابر ضربه می تواند کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع گوناگون داشته باشد. با توجه به نیاز صنایع مختلف به استفاده از ورق های گالوانیزه، روز به روز به شمار تولید کنندگان ورق گالوانیزه در ایران افزوده می شود. کارخانه های ورق گالوانیزه با آخرین تکنولوژی ها و بهترین متریال ها اقدام به تولید این ورق ها می کنند و قیمت ورق گالوانیزه نیز بر اساس تولیدات این کارخانه ها مشخص می شود. در ادامه شما را با ۵ کارخانه برتر تولید کننده ورق گالوانیزه در ایران آشنا می کنیم.

  • شرکت فولاد مبارکه اصفهان

اولین کارخانه تولید کننده ورق گالوانیزه که بسیار معتبر نیز هستید، شرکت فولاد مبارکه می باشد. این شرکت ورق های فولادی گالوانیزه را در ضخامت های گوناگون با دو روش سرد و گرم نورد تولید می کند. کیفیت محصولات این برند بسیار بالا است و ورق های گالوانیزه فولاد مبارکه در برابر خوردگی مقاومت بسیار عالی از خود نشان می دهند. برتری های ورق گالوانیزه فولاد مبارکه باعث شده تا بسیاری از مردم متقاضی استفاده از فولاد مبارکه قیمت و خرید این ورق ها باشند. ورق های گالوانیزه فولاد مبارکه در صنایع ساختمان سازی، لوازم خانگی و صنایع فلزی استفاده می شوند.

  • کارخانه صنایع هفت الماس
ادامه مطلب  قیمت خرید مقوای پشت سفید

یکی دیگر از کارخانه های ورق گالوانیزه، کارخانه صنایع هفت الماس است. این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و تا به امروز بیش از ۲ دهه فعالیت تخصصی در حوزه تولید ورق های فولادی دارد. ضخامت ورق های گالوانیزه هفت الماس نیز متنوع است و می توان محصولات این کارخانه را در عرض های متفاوت خریداری کرد. با توجه به اینکه کارخانه هفت الماس با کیفیت ترین ورق های گالوانیزه ایران را تولید می کند، محصولات این کارخانه بسیار پرفروش هستند. این مجموعه تولید کننده انواع ورق گالوانیزه نورد گرم، گالوانیزه ضخیم و رنگی است.

کارخانه صنایع هفت الماس

  • کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان ۱ سال بیشتر از کارخانه صنایع هفت الماس سابقه دارد. این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و تا به امروز توانسته انواع ورق های گالوانیزه نورد سرد و گرم را به بازار عرضه کند. کیفیت ورق های گالوانیزه فولاد امیر کبیر کاشان و انعطاف پذیری و قابلیت خمش این ورق ها بسیار بالا است. بنابراین بیشتر ورق های کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان در صنایعی که نیاز به استفاده از ورق هایی با قابلیت خمش و کشش و انعطاف پذیری بالا است، استفاده می شود.

  • کارخانه ورق خودرو شهرکرد

یکی دیگر از کارخانه های ورق گالوانیزه در ایران، کارخانه ورق خودرو شهرکرد است. البته تفاوت اصلی این کارخانه با سایر کارخانه های معرفی شده این است که محصولات آن فقط در حوزه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر کیفیت محصولات این کارخانه به گونه ای است که استفاده از آن ها در کارخانه های خودروسازی بلامانع می باشد. ورق های گالوانیزه این مجموعه دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت، آب، آلودگی هوا و … می باشند. در کنار نازک بودن ورق های گالوانیزه شهرکرد و فرم پذیری خوب این ورق ها، مقاومت این ورق ها بسیار بالا است.

  • کارخانه صنایع ورق های پوشش دار تاراز چهارمحال
ادامه مطلب  قیمت چکش بادی سنگین

یکی دیگر از کارخانه های ورق گالوانیزه، کارخانه تاراز چهارمحال است. این کارخانه از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در حوزه تولید ورق های پوشش دار آغاز کرد و تا به امروز ورق های بسیار با کیفیتی را با مقاومت بالا در برابر خوردگی روانه بازار کرده است. ورق های گالوانیزه این مجموعه قابلیت شکل پذیری و رنگ پذیری خوبی دارند و قیمت آن ها نسبت به برخی از ورق های گالوانیزه موجود در بازار مناسب تر است.

کارخانه صنایع ورق های پوشش دار تاراز چهارمحال

خرید ورق گالوانیزه بهترین کارخانه ها از آهن پخش

با توجه به تنوع بالای کارخانه های ورق گالوانیزه، صاحبان صنایع و افرادی که در صنایع ساختمان سازی فعالیت می کنند باید برای خرید ورق گالوانیزه به یک مجموعه معتبر مراجعه کنند و قیمت این ورق ها را به صورت روزانه بررسی نمایند. مجموعه آهن پخش به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع ورق گالوانیزه فعالیت می کند. آهن آلات آهن پخش توسط بهترین کارخانه های داخل کشور ایران تولید شده اند. از این رو می توانید برای استعلام قیمت ورق های گالوانیزه تولید شده در بهترین کارخانه های ورق گالوانیزه به سایت آهن پخش مراجعه کرده و در صورت نیاز از طریق این سایت سفارش خودتان را ثبت کنید.

 

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *