چند لوکیشن جذاب عکاسی در وان

چند لوکیشن جذاب عکاسی در وان

وان ترکیه، یکی از مقاصد محبوب گردشگری میان ایرانیان و شهری زیبا با مناظر و جاذبه های متنوع است که آن را به مکانی عالی برای عکاسی تبدیل می کند. در این مطلب با بهترین بهترین مکان های عکاسی در شهر وان آشنا شوید تا خاطرات خود در سفر به این شهر زیبا را با عکس های جذاب ماندگار کنید. علاوه بر آن یکی از بهترین هتل های وان، هتل رامادا بای ویندهام ، در انتهای مطلب معرفی شده تا اقامتی دل‌نشین و راحت را در این مقصد جذاب تجربه کنید.

عکاسی در طبیعت

دریاچه وان: این دریاچه بزرگترین دریاچه ترکیه و دارای مناظر خیره کننده ای است. می‌توانید از قایق‌سواری در دریاچه لذت ببرید و عکس‌های زیبایی از کوه‌ها و آب‌های نیلگون آن بگیرید. همچنین برای عکاسی از خودتان با پس زمینه های طبیعی مانند آسمان و آب بسیار مناسب است.

جزیره آکدامار: این جزیره در دریاچه وان واقع شده است و میزبان یک کلیسای ارمنی قرن دهم است. این جزیره مکانی محبوب برای پیاده‌روی و پیک‌نیک با همسفرهایتان است. همچنین مناظر و چشم انداز زیبایی از دریاچه دارد که موجب ساخت تصاویر زیبا می‌شود.

آبشار مرادیه: این آبشار زیبا چیزی با ۸۰ متر عرض و ۶ متر ارتفاع، در نزدیکی شهر وان واقع شده که مکانی محبوب برای پیاده‌روی و عکاسی است و گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. برای دیدن آبشار مرادیه باید از روی یک پل معلق کابلی عبور کنید تا در مقابل آبشار قرار بگیرید. مسیر پل نیز مکان بسیار جذابی برای عکاسی از خودتان و یا تهیه تصاویر زیبا از مناظر اطراف است.

ادامه مطلب  نکات مهم در خرید کارتن بسته بندی برای صنایع مختلف

عکاسی تاریخی

کلیسای صلیب مقدس: ساختمان این کلیسا که در جزیره اکدامار واقع شده در قرن دهم ساخته شده. نمای این کلیسا از سنگ‌ها و تزئینات بسیار زیبایی تشکیل شده که رنگ‌ منحصربه‌فردی دارند. دیوار های فضای داخلی کلیسا نیز بسیار جذاب هستند و با طرح و نقش های کهن آمیخته شده اند. با کمی خلاقیت می‌توانید عکس های زیبایی با پس‌زمینه کلیسا از خودتان بگیرید.

یک نمایشگاه عکس نیز در این کلیسا دایر است که توسط عکاس ماهر و باتجربه ای به نام عزت کریبار تهیه شده. پس از بازدید از این بخش نیز شاید بخواهید که به همان سبک از این کلیسای تاریخی عکاسی کنید.

شهر باستانی توشپا: این شهر باستانی پایتخت پادشاهی اورارتو بود و بازمانده های آن در نزدیکی شهر وان و در مجاورت قلعه وان قرار گرفته است که تاریخچه زندگی بشر در آن حداقل به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد باز‌می‌گردد. با رفتن به این سایت های گردشگری در دل تاریخ قدم می‌زنید و می‌توانید عکس های جذابی ثبت کنید.

بازار تاریخی وان: این بازار مکانی عالی برای خرید سوغاتی و آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردم است. همچنین می‌توانید تصاویر جذابی از مردم محلی و یا از خودتان در حال گشت و گذار در بازار ثبت کنید.

مسجد جامع وان: این مسجد در قرن سیزدهم ساخته شده است و یکی از بزرگترین مساجد در ترکیه است. معماری با شکوهی و با اندکی مهارت، می‌توانید تصاویر زیبایی از آن ثبت کنید. داخل مسجد جامع وان نیز با استفاده از طرح‌ های هنری و قفسه‌ های چوبی زیبا، آرایش شده که باعث افزایش زیبایی و جذابیت این مسجد شده است.

ادامه مطلب  قلب مادرم را با ثروتمند شدنم شاد کردم

نکات تکمیلی برای عکاسی در سفر به وان

بهترین زمان برای عکاسی و بازدید از شهر وان در طول بهار یا پاییز است. وقتی هوا مساعد است و درختان و منظره ها رنگارنگ هستند.

می‌توانید از یک سه پایه استفاده کنید تا عکس های واضحی از مناظر خیره کننده بگیرید، به خصوص زمانی که با سرعت شاتر کم عکاسی می کنید.

وقت خود را صرف کاوش در مکان‌های مختلف و یافتن ترکیب‌های منحصربه‌فرد خود کنید.

شهر وان با مناظر و جاذبه‌های متنوع، مقصدی اقتصادی برای سفر و مکانی زیبا برای عکاسی است. با کمی برنامه‌ریزی و خلاقیت، می‌توانید عکس‌های خیره‌کننده‌ای را ثبت کنید و یا خاطرات خود را با عکس های جذاب و خاص در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برای به یاد ماندنی کردن اقامت خود رد شهر وان نیز ‌می‌توانید هتلی مناسب و مدرن را انتخاب کنید پس با ادامه مطلب همراه باشید.

هتل رامادا بای ویندهام وان

Ramada By Wyndham، یک هتل‌ ۴ ستاره است که در شهر وان و نزدیک به دریای وان و موزه شهر قرار دارد. این هتل دارای ۷۴ واحد اقامتی با دکوراسیونی مدرن و بالکن، مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی است. امکانات این هتل، نیاز های تمامی گروه های سنی از کودک تا میان ‌سال را پاسخگو است و سلایق تمام مهمانان خود را در نظر گرفته است. بخشی از امکانات و خدمات این هتل عبارتنداز:

  • صبحانه رایگان
  • رستوران و کافی‌شاپ
  • باشگاه بدنسازی
  • خدمات خشکشویی
  • زمین بازی کودکان
  • امکانات مخصوص معلولین
ادامه مطلب  قیمت آژیر صنعتی و عوامل موثر بر آن

این هتل، اقامتگاهی دنج و راحت است که علاوه بر ارائه امکانات مطلوب و با کیفیت و فضایی آرامبخش و مدرن، هزینه مناسبی دارد و اقامتی مقرون به صرفه و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. برای رزرو آنلاین هتل رامادا بای ویندهام وان با پایین ترین قیمت می‌توانید از طریق فلای تودی اقدام کنید:

رزرو هتل با بهترین قیمت در سراسر جهان با فلای تودی

بهترین و سریع ترین راه برای برای رزرو آسان هتل در شهر وان و سراسر جهان متعلق به فلای تودی است. چرا که فلای تودی یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است که ضمانت پایین ترین قیمت رزرو انواع هتل های خارجی را ارائه می‌دهد تا با آرامش خاطر هتل خود را با مناسب ترین قیمت، رزرو کنید.

با مراجعه به اپلیکیشن و یا وب سایت فلای تودی، به آسانی می‌توانید لیست تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان را با قیمت و جزئیات امکانات مشاهده و انتخاب کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روز های هفته و تنوع خدمات علاوه بر رزرو هتل، مانند رزرو بلیط قطار و هواپیما و دریافت ویزا از دیگر نقاط مثبت فلای تودی هستند.

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *