معرفی انواع مدل موی مردانه با اسم

معرفی انواع مدل موی مردانه با اسم

امروزه افراد زیادی از آقایان به ویژه در رده‌ های سنی پایین‌ تر تمایل زیادی به تغییر مدل موی خود نشان می‌ دهند و بسیاری از فشن‌ های روز دنیا را دنبال می‌ کنند. به همین دلیل همواره به دنبال آشنایی با انواع مدل موی مردانه و ویژگی‌ های هر کدام هستند. شما با شرکت در دوره و آموزش خصوصی آرایشگری مردانه و با دریافت مدرک معتبر به یک آرایشگر حرفه ایی تبدیل می شوید.

از جمله جدیدترین و به روزترین مدل‌ های موی مردانه که جز مدل‌ های پرطرفدار در بین آقایان محسوب می‌ شوند، موارد زیر هستند:

فید

از محبوب ترین مدل های مو در بین آقایان در جوامع مختلف مدل فید است. این مدل به گونه ای می باشد که موهای قسمت پشت و اطراف کوتاه و حتی گاهی سفید می شود. یعنی هر چی که موها از قسمت بالای سر به قسمت خط ریش نزدیک می‌ شود، کم پشت‌ تر خواهد شد که به آن سایه زنی هم می‌ گویند. این مدل چند نوع سایه زنی زیاد، کم و متوسط دارد که عبارتند از:

فید تیپر

در این نوع از مدل مو، فقط بر روی شقیقه به صورت قطری عمل محو انجام می گیرد. برای این نوع از مدل مو معمولاً در قسمت شقیقه و پشت سر دو گوشه انجام می‌ شود و از جمله فیدهای کلاسیک محسود می‌ شود.

فید کم

در این نوع از فید، محو از قسمت پایین خط شقیقه می باشد و تیرگی مو در قسمت بالا بیش تر است.

فید زیاد

در این نوع از فید محو در قسمت‌ های بالاتر از قسمت شقیقه انجام می‌ شود و اندازه‌ ها و خط‌های محو شده با قسمت‌ های بالای بغل سر ایجاد خواهد شد.

ادامه مطلب  فروش میز مدیریت کلاسیک ترک

فید متوسط

فید متوسط از جمله محبوب‌ ترین فیدها در بین آقایان است، به گونه‌ ای که همواره بین سایه‌ زنی کم و زیاد نوعی تعادل ایجاد می‌ شود. این مدل مو برای آن دسته از افراد مناسب است که موهای بالای سر پرپشتی دارند.

فید طاس

فید طاس یکی از بهترین مدل‌ های مو برای افراد با موهای کم پشت و یا آن گروهی که موهای کم پشت و کوتاه را دوست دارند، مناسب است. در این مدل از مو در واقع کل مو کوتاه خواهد شد، مثلاً اگر قسمت بالای سر با ماشین اصلاح شماره ۸ کوتاه شود، قسمت‌ های پشت سر و اطراف با ماشین شماره ۴ سایه زنی خواهد شد.

آندر کات

در مدل موی آندر کات قسمت‌ های بغل مو کاملاً خالی می‌ شود، البته می‌ توان این قسمت‌ ها را به صورت کامل زد، به طوری که سفیدی پوست سر مشخص باشد یا می‌ توان تنها یک سایه سفید ایجاد کرد.‌ این مدل برای موهای کم پشت و کوتاه مناسب‌ تر است، اما افرادی که دارای موهای بلند یا متوسط هستند، در صورت استفاده از این نوع مدل مو به طور چشم گیری تغییر پیدا می‌ کنند. در این مدل می‌ توان موها را به صورت کج به سمت بالا یا عقب استایل کرد.

آندر کات غیر متصل

آندر کات غیر متصل به این شکل است که یک خط در قسمت بالای سر ایجاد شده و موهای پرپشت از قسمت موهای کم پشت کاملاً جدا می‌ شود، به این ترتیب یک ظاهر فوق العاده به وجود خواهد آمد. این مدل برای افراد با موهای پرپشت مناسب است.

ادامه مطلب  خرید کشک خشک تهران

مدل موی پوش دار

مدل موی پوش دار یا الویسی از ماندگارترین و محبوب‌ ترین مدل‌ های موی مردانه می‌ باشد. در این نوع از مدل مو قسمت پشت کوتاه و جلو بلند است و انتخاب مناسبی جهت موهای روشن، کم حجم، مخروطی و حتی موهای بلند یا کوتاه می‌ باشد.

این مدل با وجودی که مدت زمان زیادی است در بین مردم رواج دارد، اما هم چنان جزو مدل‌ های جذاب و پرطرفدار می‌ باشد.

مدل موی پیچی

مدل موی پیچی که یکی از مدل‌ های کلاسیک است و به مدل موی پوش دار شباهت زیادی دارد. این مدل در مقایسه با دیگر مدل‌ های مو اندازه بلندتری دارد و می‌ توان در قسمت جلویی آن را به سمت بالا استایل زد. محبوبیت این مدل از آن جهت است که می توان آن را با ترکیب چهره افراد زیادی هماهنگ کرد و برای موهای متوسط و کوتاه قابل اجرا می‌ باشد.

مدل کنار زدن مو به عقب

کناره زدن مو به عقب معمولاً در کلیه جهات می‌ تواند جذابیت خودش را حفظ کند. در این مدل از فید کامل در قسمت‌ های کناره مو استفاده می‌ شود. موهای قسمت بالای سر در این حالت به سمت عقب هدایت می‌ شوند.

مدل موی ارتشی

مدل موی ارتشی یا نظامی از مدل‌ های کوتاه می‌ باشد که طراحی آن معمولاً با استفاده از ماشین اصلاح است. این مدل معمولاً بین افرادی رواج بیش تر دارد که خواهان موهای کوتاه هستند یا موهای آن ها در حال کاهش یافتن و نازک شدن می‌ باشد، چون در این حالت می‌ تواند یک استایل جذاب و قابل قبول را به وجود بیاورد.

ادامه مطلب  کاهش قیمت میلگرد در روزهای آینده در نگاه متخصصان آهن 28

سخن پایانی:

آکادمی آموزش آرایشگری حامد جوان یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران است. این آکادمی با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت، در زمینه آموزش آرایشگری مردانه از مبتدی تا پیشرفته، خدماتی باکیفیت و منحصربه‌فرد را به هنرجویان خود ارائه می‌دهد. این آکادمی یکی از معدود آموزشگاه‌هایی است که به‌صورت تخصصی به آموزش گریم مردانه می‌پردازد. در این دوره، هنرجویان با تکنیک‌های مختلف گریم مردانه برای انواع مراسم و موقعیت‌ها آشنا می‌شوند.

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *