آیا شما هم قصد دارید تزریق ژل انجام دهید؟ حتما این سوال که ماندگاری آن چقدر است ذهنتان را مشغول کرده است. پس در این مقاله از دکتر مومن با ما همراه باشید.

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟ + عوامل موثر بر ماندگاری ژل

امروزه تزریق ژل در اصفهان  و سایر شهرها یکی از متداول‌ترین شیوه‌ها برای افزایش حجم قسمت‌هایی از صورت می‌باشد. اما یک سوال اساسی که ذهن افراد زیادی را در این باره درگیر میکند و حتی تاثیری اساسی در تصمیم آن ها دارد این است که ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این ژل ها بسته به عوامل مختلفی حدود ۶ تا ۱۸ ماه دوام دارند.

تزریق ژل در اصفهان - دکتر مومن

مزایا و عوارض تزریق ژل

همه ما می‌دانیم که فاکتورهای زیبایی از نگاه هر کس می‌تواند متفاوت باشد به طوری که بعضی از افراد صورت‌های لاغر و برخی دیگر صورت‌های پر و تپل دوست دارند که هر کدام از این حالت‌ها زیبایی‌های خود را دارند؛ اما امروزه بیشتر افراد به خصوص خانم‌ها به دنبال این هستند که گونه‌ها، لب‌ها و دیگر اجزاء صورت خود را حجیم تر نشان دهند.در حال حاضر شیوه‌ها و متدهای بسیاری جهت رفع لاغری و پر کردن اجزاء مختلف صورت به وجود آمده است. تزریق ژل یکی از بهترین آن‌هاست که در پر کردن صورت و زیبایی آن نقش بسزایی ایفا می‌کند.

حالا در خصوص این که ژل چیست و ماندگاری تزریق ژل چقدر است باید بگوییم که کلاژن و اسید هیالورونیک دو ماده‌ای هستند که به طور طبیعی در پوست یافت می‌شوند و نرمی و لطافت پوست را به ارمغان می‌آورند. زمانی که سن بالا می‌رود وجود این دو ماده در پوست تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و پوست شادابی و نشاط خود را از دست می‌دهد که به جهت بازگرداندن زیبایی چهره، نرمی و لطافت آن باید هیالورونیک اسید و کلاژن به پوست تزریق شوند. مدت زمان ماندگاری این تزریق‌ها حدود ۶ تا ۱۸ ماه می‌باشد.

تزریق ژل همان‌طور که گفتیم یکی از متداول‌ترین و پر طرفدارترین شیوه‌های زیبایی صورت محسوب می‌شود که مزایای آن را در زیر برایتان توضیح می‌دهیم.

  1. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایی که تزریق ژل دارد این است که تا حد زیادی زیبایی چهره افراد را دو چندان می‌کند و باعث افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود.
  2. تقریبا همه افراد به خصوص خانم‌ها به دنبال این هستند که روند پیری پوست خود را به تعویق بیندازند و آن را شاداب و جوان کنند؛ پس یکی از شیوه‌هایی که می‌تواند به خوبی نشانه‌های پیری پوست را از بین ببرد تزریق ژل است و حالا این که ماندگاری تزریق ژل چقدر است وابسته به فاکتورهای مختلفی در افراد می‌باشد.
  3. تزریق ژل یکی از شیوه‌های زیبایی غیر تهاجمی است که نیاز به جراحی، بستری، بیهوشی و بخیه ندارد و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
  4. پس از تزریق ژل می‌توان نتایج آن را به طور واضح و کامل مشاهده کرد و از زیبایی نهایت لذت را برد.
  5. ژل‌هایی که برای حجیم شدن و پر کردن صورت استفاده می‌شوند با بدن سازگاری دارند و در صورت تزریق هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورند.
ادامه مطلب  مهم ترین خواص روغن نارگیل

باید بدانید که تمام شیوه‌های درمانی علاوه بر مزایایی که دارند دارای نقاط ضعفی هم هستند که تزریق ژل در اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند معایب زیر را به همراه داشته باشد.

  1. در هنگام تزریق یا پس از آن ممکن است که در ناحیه مدنظر درد و سوزش خفیفی را احساس کنید که کاملا طبیعی می‌باشد و با انجام مراقبت‌های پس از تزریق خیلی زود از بین می‌رود.
  2. کبودی، قرمزی و التهاب از دیگر عوارض تزریق ژل هستند که اصولا تا سه روز ماندگاری دارند و پس از این مدت از بین می‌روند.

عوارض نام برده اصولا تا سه روز طول می‌کشند؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر در کلینیک‌های غیر مجاز این کار را انجام دهید، عارضه‌های فوق تشدید می‌شوند و ممکن است که عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشند.

 

مدت ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟ این سوالی است که تقریبا تمام افراد به دنبال جوابی برای آن هستند، ما در جواب این پرسش به شما می‌گوییم که ماندگاری تزریق ژل در افراد مختلف یکسان نیست.

شرکت‌هایی که ژل‌های تزریقی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند در ادامه تعدادی از ژل های تولیدی شرکت های مختلف را همراه با مدت ماندگاری ان ها به شما معرفی می کنیم.

  1. ژل رستیلن: ژل رستیلن تولیدی کمپانی گانودرما است که به جهت حجم دادن به صورت و رفع چین و چروک تولید می‌شود و در خصوص این که ماندگاری این ژل چقدر است باید گفت حدود یک سال می‌توان اثرات این ژل را بر روی پوست مشاهده کرد.
  2. ژل رادیس: ژل رادیس تولید شده از یک ماده طبیعی به نام کلسیم هیدروکسی است و درباره این که ماندگاری تزریق این ژل چقدر است باید بگوییم برخلاف دو ژل دیگر ژل رادیس دیرتر خود را نشان می‌دهد؛ اما مدت زمان ماندگاری آن بیشتر می‌باشد و تا دو سال می‌توان به وضوح اثرات آن را مشاهده کرد.
  3. ژل اسکالیترا: در این نوع ژل ماده‌ای به نام پلی‌ال لاکتیک وجود دارد که این ماده باعث می‌شود ژل اثرگذاری دیرتری داشته باشد؛ اما ماندگاری آن بیشتر شود حالا این که مدت ماندگاری تزریق ژل نام برده چقدر است بسته به افراد مختلف مدت ماندگاری این ماده حدود ۲ سال می‌باشد.
  4. ژل بلوترو بالانس: ژل بلوترو بالانس نسبت به سایر ژل‌ها مدت ماندگاری کوتاه‌تری دارد به صورتی که اثرات این برند از ژل پس از گذشت ۵ یا ۶ ماه به طور کامل از بین می‌رود. در اصل تزریق این ژل اغلب برای کسانی توصیه می‌شود که برای بار اول می خواهند تزریق ژل انجام دهند و دوست ندارند که اثرات ژل برای یک مدت طولانی روی صورت آن‌ها باقی بماند.
ادامه مطلب  چگونه بفهمیم پوست شما خشک است یا کم آب؟

 

بوتاکس در اصفهان - دکتر ایمان مومنی

چه عواملی در تزریق ژل تاثیر دارند؟

پارامترهای گوناگونی در تزریق ژل تاثیر دارند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه مطلب برایتان توضیح می‌دهیم.

  1. برند ژل: در تزریق ژل اصلی‌ترین عاملی که دخیل است مارک ژل می‌باشد که هر چقدر این ماده از یک برند معتبر باشد ماندگاری آن بالاتر می‌رود و اثرات بهتری دارد.
  2. ناحیه تزریق ژل: باید بدانید که میزان آنزیم طبیعی بدن در نواحی گوناگون صورت با یکدیگر فرق دارد به این شکل که ژل تزریقی در نواحی از پوست که دارای آنزیم‌های بیشتری هستند زودتر جذب می‌شود و سرعت تجزیه ژل در قسمت‌هایی از صورت که حرکت بیشتری دارند، بیشتر است.
  3. متابولیسم بدن: جالب است بدانید متابولیسم بدن برخی از افراد به شکلی است که سرعت تجزیه و جذب ژل تزریقی در آن‌ها بالا است و این عامل موجب می‌شود که اثرات ژل تزریقی کوتاه مدت باشند.
  4. میزان تزریق: در صورتی که حجم ژل تزریقی زیاد باشد مدت بیشتری طول می‌کشد تا جذب و سپس تجزیه گردد.

 

اندولیفت در اصفهان

چگونه می توان ماندگاری ژل را افزایش داد؟

در جواب این سوال که ماندگاری تزریق ژل چقدر است گفتیم بسته به عوامل مختلفی ماندگاری ژل‌ها می‌تواند بین ۶ تا ۱۸ ماه باشد. حالا چگونه می‌توان ماندگاری ژل را افزایش داد؟ در پاسخ به این پرسش مواردی را در ادامه مطلب برایتان توضیح می‌دهیم که با در نظر داشتن آن‌ها می‌توانید مدت زمان ماندگاری و دوام ژل‌ها را افزایش دهید.

  1. تغذیه مناسب: باید بدانید که داشتن رژیم غذایی ناسالم پوست را چروک و پیر می‌کند؛ پس تا حد امکان از مصرف مواد غذایی که سالم نیستند اجتناب کنید؛ زیرا این مواد موجب می‌شوند که کلاژن و الاستین جذب بدن نشوند.
  2. مصرف ویتامین: با خوردن مولتی ویتامین‌هایی که حاوی زینک هستند، عملکرد پوست بهتر می‌شود و به این طریق شما می‌توانید مدت زمان ماندگاری ژل را افزایش دهید.
  3. مراقبت از پوست: همیشه از پوست خود مراقبت کنید، به اندازه کافی آب بنوشید و پوست خود را مرطوب نگه دارید؛ چرا که آبرسانی به بافت‌های زیرین پوست موجب می‌شود که ژل تزریقی دیرتر جذب شود.
  4. محافظت از پوست در مقابل آفتاب: تابش اشعه فرابنفش به صورت پوست را خشک می‌کند که خشک شدن پوست باعث چروکیدگی آن خواهد شد. این امر موجب می‌شود که ژل تزریقی قادر نباشد آب را در خود جذب کند و در این شرایط زود تجزیه می‌شود.
ادامه مطلب  چگونه بدون آرایش پوستی زیبا داشته باشیم؟

 

سخن پایانی

ماندگاری تزریق ژل وعوامل موثر بر ماندگاری ژل، موضوعاتی بودند که در مقاله مذکور راجع به آن‌ها صحبت کردیم. برخی از افراد بر این باور هستند که موقتی بودن نتیجه تزریق ژل یک امر منفی و بد به شمار می‌آید و بهتر است که از ژل‌های دائمی برای تزریق و حجیم کردن صورت خود استفاده کنند؛ اما این عقیده کاملا اشتباه است و از طرف پزشکان هم اصلا توصیه نمی‌شود.

حال پس از این درصورتی که قصد دارید تزریق ژل انجام دهید و برای این کار به دنبال یک پزشک باتجربه و مطمئن هستید، ما به شما دکتر ایمان مومنی را که یکی از بهترین متخصصان پوست و مو در اصفهان است معرفی می‌کنیم. دکتر مومنی در زمینه ارائه خدمات زیبایی نظیر بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل لب در اصفهان و اندولیفت در اصفهان به صورت کاملا تخصصی مشغول به فعالیت است و می‌کوشد که با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه یک نتیجه خوب و موفقیت‌آمیز از تزریق ژل را برای زیباجویان به ارمغان آورد.

در صورتی که تمایل دارید از خدمات زیبایی این پزشک در اصفهان بهره‌مند شوید به جهت دریافت نوبت می‌توانید به آدرس سایت ایشان (https://drimanmomeni.com/) مراجعه کنید یا از شماره تلفن‌های مشخص شده در سایت استفاده نمایید.

حتما ببینید

مهم ترین خواص روغن نارگیل

مهم ترین خواص روغن نارگیل

با توجه به معایب بالایی که روش‌های شیمیایی درمانی دارند بسیاری از افراد به روش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *