قبل از سفر به اروپا باید این واقعیت‌ها را بدانید!

قبل از سفر به اروپا باید این واقعیت‌ها را بدانید!

بازدید از کشورهای اروپایی، لذت‌بردن از آب‌وهوای مطبوع این مناطق و ثبت لحظات به‌یادماندنی در سفر خود، تجارب بسیاری را در اختیار شما قرار خواهد داد. آشنایی با آداب‌ورسوم مردم اروپا یکی از این تجارب محسوب می‌شود. اما باید توجه کرد که برای سفر به یک کشور جدید لازم است با نکاتی آشنا شوید که باعث بهبود کیفیت سفرتان و جلوگیری از هر نوع مشکل احتمالی می‌شوند. در ادامه نکاتی در مورد سفر به اروپا با تور سوئیس و ایتالیا را به شما می‌گوییم.

اقداماتی که قبل از سفر به اروپا باید انجام دهید

قبل از سفر به اروپا لازم است تدارک لازم برای آن را انجام دهید تا از اتفاقات و مشکلات غیرمنتظره هنگام سفر پیشگیری کنید. این اقدامات شامل موارد زیر است:

  • فراهم‌کردن مدارک لازم مانند ویزای شنگن و گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه و…
  • تهیه بیمه‌نامه مسافرتی
  • تعیین کشور مقصد باتوجه‌به هزینه سفر
  • ایجاد یک برنامه کلی از سفر خود
  • رزرو بلیت هوایی یا زمینی
  • تهیه وسایل ضروری برای سفر مثل: لوازم بهداشتی، لباس مناسب، دارو و…
  • یادگیری زبان مردم کشور مقصد
  • انتخاب زمان مناسب برای سفر

نکاتی که برای کاهش هزینه‌های سفر بهتر است انجام دهید

  • در فصول پر گردشگر سفر نکنید؛ زیرا در این زمان­ها شلوغی یا آب­وهوا ممکن است تجربه ناخوشایندی را برای شما رقم بزند.
  • رستوران‌های محلی مقصدتان را امتحان کنید. این رستوران‌ها اغلب غذاهای خوشمزه با قیمت پایین‌تری نسبت به رستوران‌های لوکس و معروف دارند.
  • در شهرهای کوچک‌تر کشور مقصد اقامت کنید. حمل‌ونقل و اقامتگاه در این مقاصد کم‌هزینه‌تر است.
  • کشورهایی که عضو یورو نیستند مثل: بلغارستان، رومانی، لهستان و… را انتخاب کنید؛ زیرا نسبت به کشورهای همسایه در اروپا غربی ارزان­تر هستند.
  • پرواز کم‌هزینه‌تری رزرو کنید؛ برای مثال خطوط هوایی ماهان و ایران‌ایر نسبت به خطوط هوایی خارجی قیمت پایین‌تری دارند.
  • از ساعت کاری مجموعه‌های مختلف مقصد خود مطلع شوید. بهتر است پیش از برنامه‌ریزی برای گردش ساعت کاری را در نظر بگیرید تا مانع هدررفت وقت و هزینه خود شوید.
  • بلیت مناطق دیدنی را با تخفیف گردشگری بخرید. این تخفیف‌ها را معمولاً به دلیل جذب توریست در
ادامه مطلب  انواع مصالح ساختمانی را بیشتر بشناسید

شهرهای گردشگری ارائه می­کنند.

  • اقامتگاه یا هتل ارزان‌تری را انتخاب کنید.
  • از وسایل نقلیه عمومی برای حمل‌ونقل در شهر استفاده کنید.

رزرو تور اروپا برای ایجاد سابقه سفر معتبر

سفر به اروپا شاید در نگاه بسیاری از افراد رؤیایی و دور از دسترس به نظر برسد؛ اما فقط لازم است اطلاعاتی درباره عوامل تأثیرگذار در سفر و همچنین قیمت تور اروپا باکیفیت مناسب کسب کنید؛ اینجاست که متوجه می‌شوید این سفر چندان هم غیرممکن نیست.

تور اروپا معمولاً در تمامی فصول برگزار می‌شود. شرکت‌های هلدینگ زیادی مثل شرکت نهال گشت در کشور وجود دارند که می‌توانید انواع تور اروپا را طبق بودجه‌ای که در اختیار دارید رزرو نمایید. از ویژگی‌های تور اروپا می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای کسانی که اولین‌بار است به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند بهتر است با تور مسافرت کنند؛ زیرا آژانس‌های مسافرتی تمام کارهای لازم برای سفر شما را انجام می‌دهند و نیازی نیست نگران چیزی باشید. برای مثال گرفتن ویزا بسیار راحت‌تر خواهد بود.
  • تورها کمک زیادی به کاهش هزینه مسافران می‌کنند.
  • راهنمای تور، گشت شهری، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی و بین‌شهری از جمله مزایای تورهای اروپا هستند که سفر شما را راحت‌تر می‌کنند.
  • تورها این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که در مقاصد خود برنامه‌ریزی کرده و به‌صورت شخصی یا گروهی از مناطق و جاذبه‌های مختلف دیدن کنید.

پرطرفدارترین تورهای اروپایی

کشورهای اروپایی با جاذبه‌ها و زیبایی‌های منحصربه‌فرد طبیعی، تاریخی و گردشگری همواره پذیرای تعداد زیادی از مسافران کشورهای مختلف جهان، ازجمله کشور ما هستند. به‌طورکلی مسافران ایرانی در میان کشورهای اروپایی از سوئیس، فرانسه، ایتالیا، یونان و اسپانیا استقبال بیشتری به عمل می‌آورند. برای رزرو تور اسپانیا میتوانید به سایت نهال گشت مراجعه نمایید. در ادامه سه نمونه از تورهای پرطرفدار اروپایی را به شما معرفی خواهیم کرد:

ادامه مطلب  قیمت عینک طبی ایتالیایی کلاسیک زرد

تور سوئیس؛ سفر به مناظر طبیعی بکر

سوئیس از بهترین کشورها برای بازدید از طبیعت بکر، جشنواره‌های مختلف و محله‌های تاریخی است که به‌ یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران ایرانی تبدیل شده. با رزرو تور سوئیس شما می‌توانید با پرداخت هزینه به‌صرفه، زیبایی‌های این کشور اروپایی را ببینید و خاطره خوشی از سفر خود به اروپا برای خودتان رقم بزنید.

تور فرانسه؛ سفر به سرزمین هنر

شما می‌توانید پاریس، تماشای برج ایفل و قدم‌زدن در خیابان زیبای شانزه‌لیزه را با انتخاب تور فرانسه تجربه کنید. تور فرانسه این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از طبیعت زیبا، موزه­های بی‌نظیر تاریخی، کافه‌ها و دیگر جاذبه‌های گردشگری این کشور رؤیایی دیدن کنید.

تور ایتالیا؛ گشت و گذار در تاریخ

یکی از محبوب‌ترین تورهای اروپا برای ایرانیان تور ایتالیا است که لذت تجربه قدم‌زدن در میان‌دوره‌های مختلف تاریخی را در این کشور برای شما به ارمغان می‌آورد. تور ایتالیا نسبت به تور فرانسه ارزان‌تر است؛ همچنین فرایند سفر این تور نیز دردسر کم‌تری برای شما دارد.

دریافت مشاوره رایگان قبل از رزرو تور اروپا

تمام نکات لازم برای سفر به اروپا درباره راه‌های اخذ ویزا شینگن، رزرو هتل در مرکز شهر و گشت‌های شهری را می‌توانید از کارشناسان نهال گشت بپرسید. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره ۹۱۰۰۸۱۱۱-۰۲۱ با نهال گشت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید قیمت تورهای اروپا را در وبسایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com ببینید.

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *