فروشگاه نوید بهترین سایت برای خرید اسباب بازی برند

فروشگاه نوید بهترین سایت برای خرید اسباب بازی برند

اسباب‌ بازی، غذای روح کودکان است. از دیدگاه روانشناسی، تمایل به بازی کردن یکی از نشانه‌های سلامت عقل، کنجکاوی و هوشیاری کودکان به شمار می‌رود. با توجه به اهمیت این موضوع، برندهای مختلفی اقدام به طراحی و ساخت انواع بازی‌ها برای کودکان کرده‌اند. ملیسا اند داگ، مگا بلاکز، لیب فراگ، لگو و متل از بهترین برندهای ساخت لوازم بازی هستند که مدل‌های مختلف آنان را می‌توانید از سایت اینترنتی نوید با قیمتی مناسب تهیه کنید. در ادامه، پیشنهاداتی برای خرید اسباب‌ بازی برای دختران و پسران شرح داده شده است. البته باید به این نکته توجه داشت که در دنیای مدرن امروزی، دیگر محدود کردن کودکان به یک وسیله بازی و صرفا جنسیتی معنایی ندارد. با این حال، طبیعت بچه‌ها باعث می‌شود که ناخودآگاه به بازی کردن با برخی از وسایل، علاقه بیشتری نشان دهند. فراموش نکنید که بهترین بازی برای کودک شما، همانی است که بیشترین علاقه را به آن نشان می‌دهد.

بهترین برندهای اسباب‌ بازی

هیچ چیز به اندازه خرید وسایل بازی، کودکان را خوشحال نمی‌کند. از طرفی هر کودک به نوع خاصی از لوازم بازی علاقه‌مند است. در همین راستا، برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید انواع لوازم بازی کرده‌اند که آشنایی با آن‌ها، می‌تواند شما را در جهت داشتن خریدی بهتر یاری کند. از بهترین برندهای لوازم بازی کودکان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ملیسا اند داگ (Melissa & Doug)

اگر به دنبال بهترین برند برای خرید انواع پازل آموزشی هستید، ملیسا اند داگ، بهترین انتخاب است. با اینکه، در لوازم بازی کمپانی ملیسا خبری از قطعات الکترونیکی نیست و بیشتر روی طرح های سنتی کار می‌کند؛ اما یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیاست.

ادامه مطلب  انواع ماشین کنترلی

مگا بلاکز (MEGA Bloks)

مگا بلاکز، یک شرکت کانادایی است که جهت افزایش مهارت‌های دستی کودکان، لوازم بازی سرهم کردنی تولید می‌کند. این برند، قطعات پلاستیکی بزرگ و سرهم کردنی را با رنگ‌های جذاب و دوست‌داشتنی برای هر دو جنس دختر و پسر تولید کرده است و طرفداران زیادی دارد.

جکس پسیفیک (Jakks Pacific)

جکس یک شرکت آمریکایی است که انواع مختلفی از لوازم بازی نظیر عروسک‌ها، وسیله‌های الکترونیکی، لباس عروسکی، خودروهای الکتریکی، حیوانات پارچه‌ای، بسته‌های هنری برای کودکان، اسباب‌ بازی‌های حیوانات خانگی و حتی بازی‌های رایانه‌ای را تولید و ارائه کرده است.

لگو (Lego)

یکی دیگر از بهترین و نام آشناترین برندهای بازی، لگو است که کم‌تر کسی پیدا می‌شود که آن را نشناسند. لگو، قطعات مختلف سرهم کردنی را با رنگ‌های جذاب و دوست‌داشتنی تولید کرده است که بازی با این لوازم برای هر بچه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی است. به‌علاوه، در ارتقای سلامت ذهنی کودکان نیز تأثیرگذار است.

متل (Mattel)

یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ساخت وسایل بازی در دنیا متل است که سالیانه بیش از ۶.۳ میلیارد دلار درآمد دارد. این شرکت با ساخت عروسک‌های قهرمان کارتون‌ها نظیر باربی، شیر شاه، ناروتو، تارزان، بتمن و … به شهرت رسیده است.

دیزنی (Disney Consumer Product)

شرکت دیزنی به دنبال تولید انیمیشن‌های معروف خود در دنیا، به تولید عروسک‌هایی با همین عنوان پرداخته است. البته، تمام تولیدات این شرکت محدود به عروسک‌ها نمی‌شود؛ با این حال، یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندهای عروسک سازی جهان است.

خرید اسباب‌ بازی برای دخترها

از قشنگ ‌ترین و با احساس‌ترین بازی‌هایی که دختران انجام می‌دهند، خاله بازی است. گویی این فرشته‌های ناز از همان سنین پایین تمرین عشق می‌کنند. کم‌تر دختری پیدا می‌شود که به عروسک‌ها، علاقه نداشته باشد. اگر به دنبال خرید بهترین هدیه برای آنان هستید، حتما سری به فروشگاه اسباب‌ بازی نوید بزنید و زیباترین‌ عروسک‌ها را خریداری کنید.

ادامه مطلب  انواع ماشین کنترلی

یکی دیگر از جذاب‌ترین وسایل بازی که برای دختران می‌توانید بخرید، اسباب بازی لوازم خانگی و آشپزخانه است. خرید وسایل بازی آرایشی مانند برس، سشوار، آینه و به‌طور خلاصه پک بازی آرایشی، دختر بچه‌ها را بسیار خوشحال می‌کند. خرید وسایل بازی موزیکال نیز یکی دیگر از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند بچه‌ها را بسیار خوشحال کند. اگر کودک شما، به پزشکی علاقه دارد و مدام در حال تصویرسازی است، خرید ست لوازم پزشکی حتما او را خوشحال می‌کند. لگو و بازی‌های فکری و آموزشی نیز از دیگر انتخاب‌های خوب و مناسب برای همه بچه‌هاست. درواقع، آنان در طی این بازی‌ها یاد می‌گیرند که چگونه به حل چالش‌های مختلف بپردازند. این وسایل به افزایش تمرکز و هوش بچه‌ها کمک می‌کند و خلاقیت آن‌ها را می‌پرورد.

پیشنهاد خرید اسباب‌ بازی برای پسرها

ماشین و موتور، یکی از جذاب‌ترین وسایل بازی پسرانه است که همه پسرها حداقل یکی از آن‌ها را دارند. جالب است که بدانید بر طبق نتایج تحقیقات، پسران بیش‌تر از دختران جذب لوازم بازی‌های چرخدار می‌شوند. از دیگر پیشنهادات وسایل بازی مناسب برای پسربچه‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لگو و ساختنی: استفاده از این نوع لوازم بازی برای پسران، علاوه بر رشد قدرت تمرکز آن‌ها، به توسعه مهارت‌های حرکتی و هماهنگی حرکت دست و چشم آن‌ها کمک می‌کند. هنگام بازی با اسباب بازی‌های ساختنی، کودک یاد می‌گیرد که برای حل هر مسئله‌ای باید یک نقطه شروع در نظر بگیرد و با دقت، تمرکز و آزمون و خطا، گام‌های بعدی را بردارد تا به نقطه پایان برسد.

  • وسایل و ابزار: بیشتر پسربچه‌ها کار با ابزارهای مختلف را دوست دارند و به لوازم فنی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. خرید پک ابزار پیچ‌گوشتی، آچار، دریل و … می‌تواند آن‌ها را بسیار خوشحال کند.

  • عروسک: شاید به نظر برسد که‌ عروسک‌ها، فقط برای دختران مناسب هستند؛ اما تحقیقات روانشناختی روی کودکان نشان داده که بازی با عروسک برای دختران و پسران جهت بهبود تعاملات اجتماعی آن‌ها و داشتن ارتباط اجتماعی مناسب با همکلاسی‌ها و هم سن و سال‌هایشان بسیار مؤثر است.

  • پازل: یکی دیگر از بازی‌های مفید برای پسران، پازل است. خرید پازل، مهارت نظم‌پذیری را در کودکان افزایش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا به رنگ‌ها و اشکال هندسی بیش‌تر توجه کنند.

  • لوازم بازی‌ ورزشی: هنگام خرید اسباب بازی برای پسران، گزینه‌های ورزشی را فراموش نکنید. اسکوتر، اسکیت و اسباب بازی‌های فضای باز و بیرون از منزل، علاوه بر حفظ سلامت جسمی کودکان و کمک به رشد جسمی آن‌ها، در افزایش قدرت تمرکز آن‌ها نیز اثرگذار است.

ادامه مطلب  انواع ماشین کنترلی

 

سخن پایانی

خرید اسباب‌ بازی برای کودکان همیشه هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است؛ چرا که ما را یاد خاطرات خوب گذشته می‌اندازد. از طرفی دنیای رنگی رنگی بچه‌ها و تنوع وسایل بازی آن‌ها، آدم را سر ذوق می‌آورد. از آنجایی که کیفیت ساخت قطعات وسایل بسیار مهم است، توصیه می‌شود که خرید خود را از فروشگاه اسباب‌ بازی معتبری انجام دهید. فروشگاه نوید، بهترین سایت برای خرید وسایل بازی برند است. مگا بلاکز، جکس پسیفیک، دیزنی، لگو، متل و لیب فراگ از بهترین برندهای وسایل بازی برای دختران و پسران هستند که می‌توانید مدل‌های مختلف آنان را از فروشگاه نوید، تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *