شناخت جنس تابلوهای فروشگاهی

شناخت جنس تابلوهای فروشگاهی

هر نوع کسب و کاری برای معرفی محصول خود نیازمند تبلیغات است. یکی از ابزارهای تبلیغاتی مورد استفاده در کسب و کارها همین تابلوهای تبلیغاتی هستند. تابلوهای تبلیغاتی به منظور معرفی در مکان‌های مختلف چون فروشگاه‌ها، مجموعه‌های ورزشی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تابلوهای کاربردی علاوه‌بر شناسایی کسب و کارها، در جلب توجه مشتری و رونق دادن به کسب و کارها سهیم است.images_1691479728_64d1eeb066678.jpg

بنابراین کمتر مغازه‌ای را مشاهده می‌کنید که از تابلوهای تبلیغاتی بر سر درب مغازه خود استفاده نکرده باشد. از آنجا که تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی برند و کسب و کارهای مختلف به کار می‌رود، نمی‌توان از یک مدل تابلو برای هر نوع شغلی استفاده کرد. بنابراین تابلوهای تبلیغاتی دارای انواع متنوعی هستند، تا هر صنفی با توجه به برند و محصولات خود بتواند متناسب با نیاز خود از تابلوهای تبلیغاتی بهره ببرد. تابلوهای تبلیغاتی از حروف برجسته چلنیوم شروع می‌شود و به انواع تابلوهای نئون، کامپوزیت، ختم می‌شود.

امروزه تابلوهای برجسته چلنیوم توانسته جایگاه ویژه و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. اگر شما هم دارای یک فروشگاه هستید، حتماً یک تابلوی تبلیغاتی بر سر درب مغازه خود نصب کرده‌اید. جنس، مدل و متریال استفاده شده در تابلو بستگی به سلیقه و ایده شما دارد. در نهایت اگر در تابلوی مد نظر خود تمامی اصول طراحی چون استفاده از متریال مناسب، گرافیک و طراحی متناسب با برند را رعایت کرده باشید، می‌توانید تا سالیان طولانی در ذهن مخاطب خود ماندگار باشید. در این مقاله به معرفی انواع جنس تابلوهای فروشگاهی پرداختیم تا بتوانید به راحتی به مقایسه انواع تابلوها بپردازید و تابلو متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید.

اهمیت جنس تابلوهای فروشگاهی

باید گفت که صنعت تابلوسازی یکی از صنایع مهم در انواع کسب و کارها به شمار می‌رود. هنگامی که در صنف خود رقابت شدید است، تنها راه حل برای نشان دادن برند خود به جمعیت، انتخاب یک تابلوی تبلیغاتی صحیح است. تا بتوانید یک تصویر قوی در ذهن مخاطب خود ایجاد کنید. همانطور که در بالا گفته شد تابلوهای تبلیغاتی را می‌توانید متناسب با هر بخش از فروشگاه و متناسب با نام تجاری تطبیق دهید. بطور کلی اگر بخواهیم به اهمیت تابلوهای تبلیغاتی بپردازیم، باید به چند مورد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از جنس مرغوب برای جلوگیری از سوراخ شدن
  • استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت برای استفاده طولانی از آن
  • استفاده از متریال با کیفیت به دلیل جلوگیری از آسیب دیدگی در برابر بارش باران و نور آفتاب
  • داشتن گارانتی
ادامه مطلب  پکیج تصفیه فاضلاب: راهکاری مدرن و مستدام برای حفظ سلامت محیط زیست

هنگام خرید تابلوی تبلیغاتی علاوه‌بر توجه به قیمت آن متناسب با بودجه خود، حتما به موارد ذکر شده توجه فرمایید.

تابلو فروشگاهی

مزایا و فواید تابلوهای تبلیغات فروشگاهی

از جمله مزایای تابلوهای تبلیغاتی عبارت است از:

  • هزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه آن متناسب با هر نوع بودجه‌ای
  • تبلیغات بدون محدودیت زمانی
  • بهره بردن از تابلوهای امروزی و مدرن
  • برقرار بودن رقابت سالم
  • سوددهی بالا و افزایش خرید
  • قرارگیری در معرض دید همگان
  • زیبایی بخشیدن

انواع جنس تابلوهای تبلیغاتی فروشگاهی

تنوع در تابلوهای تبلیغاتی به اندازه‌ای زیاد است که می‌توان از تابلوهای تبلیغاتی تنها برای یک کسب و کار خاص بهره برد. همانطور که گفته شد در این مقاله سعی بر این داریم تا با انواع جنس تابلوهای تبلیغاتی آشنا شویم.

تابلوهای چلنیوم:

تابلوهای چلنیوم توانسته است نسبت به سایر جنس‌های تابلوهای تبلیغاتی طرفداران زیادی را به خود جذب کند. دلیل آن زیبایی ظاهریی آن می‌باشد. تابلوهای چلنیوم را می‌توانید به دو صورت چلنیوم برجسته با حروف چلنیوم یا به صورت چلنیوم با حروف برجسته ستاره‌ای سفارش دهید.

تابلوهای تبلیغاتی با جنس پلاستیک:

این نوع تابلوها همانند تابلوهای چلنیوم برجسته است. با این تفاوت که در لبه حروف برجسته از پلاستیک استفاده شده است. بنابراین هنگامی که فرد از کنار به تابلو نگاه می‌کند، نمی‌تواند آن را به خوبی بخواند. در عوض سفارش دهنده در این نوع تابلو با محدودیت رنگ برخورد نمی‌کند.

تابلوهای تبلیغاتی فلزی:

اگر قصد خرید این نوع تابلو را دارید، حتماً عبور نور از تابلو برای شما اهمیت ندارد. چرا که در این نوع تابلو نور از آن عبور نمی‌کند.

ادامه مطلب  خرید توپ ورزشی بزرگ ایروبیک

تابلوهای تبلیغاتی رینگی:

این نوع تابلو تلفیقی از انواع تابلوهای فلزی و پلاستیکی می‌باشد. که علاوه‌بر ایجاد زیبایی، می‌تواند نور را از خود عبور دهد.

تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی:

مدرن‌ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی، همین تابلوهای ال ای دی است. که بیس اصلی آن چراغ‌های کوچک می‌باشد. این تابلوها به دو صورت روان و ثابت در بازار موجود است.

تابلوی تبلیغاتی حکاکی شده:

این نوع تابلو به عنوان تابلوهای راهنما شناخته می‌شوند و در اندازه‌های کوچک در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تابلو فروشگاهی

تابلوهای تبلیغاتی استیل:

این نوع تابلو بعد از تابلو چلنیوم، جز محبوب‌ترین تابلو مغازه به شمار می‌رود. این تابلوها علاوه‌بر براقی بسیار زیبا، دارای استحکام بالایی هستند. جنس این نوع تابلوها از استیل به همراه ورق پلکسی گلاس است. این نوع تابلوها به دلیل عبور ندادن نور از خود برای نشان دادن نام شرکت‌ها به کار می‌رود. برای سفارش این نوع تابلو می‌توانید به سایت تابلو سازی رساسروش مراجعه کنید.

تابلوهای تبلیغاتی با لامپ نئون:

این نوع تابلوها به دلیل داشتن نورهای رنگارنگ توانسته است در صنعت تابلوسازی انقلابی به پا کند.

تابلوهای بنری:

یکی از ارزان‌ترین تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای بنری می‌باشد. که در این نوع تابلو می‌توانید هر نوع تصویر یا متنی را با رنگ‌های مختلف چاپ کنید. جنس این نوع تابلو از پلاستیک می‌باشد.

تابلوهای تبلیغاتی فلکسی:

تابلوهای تبلیغاتی فلکسی، به دو صورت بدون نور و با نور ارائه می‌شود. برای سفارش این نوع تابلو می‌توانید طرح مد نظر خود را گفته، تا آن را روی شاسی آهنی تحویل بگیرید.

تابلوهای تبلیغاتی بک لایت:

به دلیل کیفیت بالای این نوع تابلوها از آن در مکان‌هایی چون رستوران‌ها برای نشان دادن نمایش غذا استفاده می‌کنند. در این نوع تابلو، تصویر یا متن مد نظر درون یک قاب فلزی قرار گرفته و از پشت به آن نور تابیده می‌گردد.

ادامه مطلب  خرید بهترین برند ترازوی لیبل پرینتر

تابلوی تبلیغاتی لایت باکس:

در تابلوهای لایت باکس یک یا دو طرف جعبه با تصویر و متن مورد نظر شما پوشانده می‌شود. جنس این جعبه‌ها که در آن چراغ‌هایی برای دیده شدن تصاویر استفاده می‌شود، به صورت چوب، آلومینیوم و پلاستیک می‌باشد.

تابلوهای تبلیغاتی ترموود:

این نوع تابلو تلفیقی از تابلو کلاسیک و مدرنیته می‌باشد و جنس این تابلو از چوب ترموود می‌باشد. در این تابلو حروف برجسته بر روی چوب ترموود قرار می‌گیرد تا علاوه‌بر زیبایی، استحکام را به سفارش دهندگان تقدیم کند.

تابلو تبلیغاتی کامپوزیت:

هنگام استفاده از این نوع تابلو، تمام بخش‌های مکان مورد نظر با ورق کامپوزیت پوشانده می‌شود تا حروف برجسته بر روی آن قرار گیرد.

در نهایت اگر قصد خرید تابلوهای تبلیغاتی را دارید، به نوع جنس تابلو، متناسب با مکان مورد استفاده توجه فرمایید. تا بتوانید با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی به فروش بیش‌تر دست یابید.

 

 

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *