رنگ موی بدون آمونیاک گارنیک در مانی نی

رنگ موی بدون آمونیاک گارنیک در مانی نی

با استفاده از رنگ مو می‌توان به راحتی موهای سفید و مشکی خود را تغییر داد و به رنگ‌های دیگر تبدیل کرد. رنگ‌های متعددی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان این فعالیت را انجام داد، در حال حاضر رنگ موی گارنیک به عنوان بهترین رنگ شناخته شده است. این محصول دارای مشخصات ویژه‌ای است که با کمک آن‌ها در بازارها معرفی می‌شود، اگر قصد خرید این رنگ موی با کیفیت را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت مانی نی مارکت سری بزنید و انواع طیف‌های رنگی آن را مشاهده کنید.

رنگ موی گارنیک از کیفیت بالایی برخوردار است و همواره با کمک آن می‌توان به رنگ موی دلخواه خود دست پیدا کنید. این محصول کاتالوگ دارد. تمام رنگ‌بندی‌ها به همراه شماره‌ای که دارند در کاتالوگ رنگ مو گارنیک ثبت شده است، شما هر رنگی که در کاتالوگ انتخاب می‌کنید را با استفاده از اکسیدان می‌توانید روی موهای خود اجرا کنید، از ویژگی‌های این محصول این است که ماندگاری بالایی دارد و به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهد. اگر قصد آشنایی بیشتر با این رنگ مو را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های رنگ مو گارنیک

رنگ مو گارنیک همواره دارای ویژگی‌های بارز و منحصر به فردی است. با وجود این ویژگی‌ها روز به روز به تعداد مصرف کنندگان این محصول در دنیا افزوده می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رنگ مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. غلظت بسیار بالایی دارد.
  2. رایحه خوبی دارد.
  3. دارای نرم کننده است.
  4. مواد کراتینه دارد.
  5. ضد حساسیت است.
  6. به خوبی با اکسیدان ترکیب می‌شود.
  7. به سرعت باعث تغییر رنگ مو می‌شود.
  8. ماندگاری بالایی دارد.
  9. در ساختار آن از آمونیاک استفاده نشده است.
ادامه مطلب  نکات مهم بایدها و نبایدهای قبل و بعد از کاشت مو

قابل ذکر است که این رنگ مو به دلیل داشتن مواد کراتینه از خشک شدن و سوختن موها جلوگیری می‌کند، به پوست سر آسیبی وارد نمی‌کند، از این رو با تمام موها و پوست‌ها سازگاری دارد. رایحه رنگ مو گارنیک آسیبی به چشم و ریه وارد نمی‌کند و غلظت بالای آن باعث شده تا از یک تیوپ آن بتوان چندین بار موهای کوتاه و یکبار موهای بلند و زیاد را رنگ کرد.

این ویژگی‌ها باعث شده تا آرایشگرها با استفاده از آن بتوانند موهای مشتریان را به خوبی رنگ کنند و رضایت آنان را جلب کنند. دوام زیاد این رنگ مو باعث تا هنگام استفاده از شامپو و آب دچار تغییر نشود و تا مدت‌ها باقی بماند.

گارنیک رنگ موی بدون آمونیاک

 گارنیک رنگ موی بدون آمونیاک

همان‌طور که گفتیم یکی از ویژگی‌های گارنیک این است که در مواد اولیه آن آمونیاک به کار نرفته است اما چرا در رنگ مو آمونیاک به کار می‌رود؟ آمونیاک در رنگ مو به دو دلیل اصلی استفاده می‌شود.

  • باز کردن کوتیکول مو:

مو از سه لایه تشکیل شده است: کوتیکول، کورتکس و مدولا. کوتیکول لایه بیرونی است و از مو در برابر آسیب محافظت می‌کند. آمونیاک با قلیایی کردن رنگ مو، کوتیکول را باز می‌کند و به رنگ‌دانه‌ها اجازه می‌دهد تا به داخل کورتکس نفوذ کنند.

  • افزایش ماندگاری رنگ:

هنگامی که رنگ‌دانه‌ها به داخل کورتکس نفوذ می‌کنند، به طور دائمی به مو می‌چسبند. این امر باعث می‌شود که رنگ مو ماندگاری بیشتری داشته باشد و کمتر محو شود. البته آمونیاک معایبی هم دارد. می‌تواند باعث خشکی، شکنندگی و وز شدن مو شود. همچنین می‌تواند بوی تندی داشته باشد و برای برخی افراد آزاردهنده باشد.

ادامه مطلب  5 روش ساده برای داشتن مویی سالم توسط سشولند منتشر شد

معایب وجود آمونیاک در رنگ مو باعث شده تا برخی از تولیدکنندگان از جمله گارنیک این ماده را با مواد بدون عارضه جایگزین کنند، موضوعی که با استقبال مصرف کنندگان رو به رو شده است.

مشخصات برتر رنگ موی گارنیک نسبت به رقبا

مشخصات برتر رنگ موی گارنیک نسبت به رقبا

برای اطلاع از مشخصات برتر رنگ موی گارنیک نسبت به رقبا می‌توان به سایت مراجعه کرد و از کارشناسان کمک گرفت، از مهم‌ترین مشخصات این محصول کاربردی و پرمصرف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رنگ گارنیک در حالت عادی سفید است و پس از ترکیب شدن با اکسیدان رنگ‌دهی می‌کند.
  2. تنوع رنگ بسیار بالایی دارد.
  3. قدرت رنگ‌دهی آن فوق‌العاده است.
  4. دوام زیادی دارد و به مرور زمان در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهد.
  5. تیوپ آن حجمی حدود ۱۲۰ میل دارد.
  6. مواد نرم‌کننده و کراتینه موجود در آن بیشتر است.
  7. براق است و جلوه خاصی به موها می‌بخشد.

این مشخصات نشان می‌دهد که رنگ موی گارنیک نسبت به سایر نمونه‌ها و رقبا برتری بیشتری دارد و می‌تواند به راحتی نیاز بازارها و مصرف‌کنندگان را تأمین کند تا آن‌ها هم بتوانند به رنگ موی مورد علاقه خود را داشته باشند.

این محصول طیف رنگی گسترده‌ای دارد از این رو در کاتالوگ‌ها می‌توان تمام رنگ‌بندی‌ها را مشاهده کرد و رنگ دلخواه خود را براساس شماره انتخاب کرد و پس از تهیه مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه مانی‌نی یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید رنگ موی گارنیک را با مشخصات کامل آن از جمله قیمت رنگ مو در وب سایت مانی‌نی مشاهده کنید.

ادامه مطلب  پی ار پی پس از کاشت مو/ بهتر از 1000 نوع مکمل تقویتی

حتما ببینید

قرص فیتو برای مو و ناخن

قرص فیتو: تجربه موهایی پرپشت، ناخن‌هایی محکم و پوستی درخشان

امروزه قرص‌های مکمل مو و ناخن بسیار متنوع شده و برای بهبود سلامت و افرایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *