خرید سیم مفتول نقره

وزن سیم مفتول مسی + خرید سیم مفتول نقره

با توجه به اینکه انواع سیم مفتول به جهت مصارف دستگاه صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد در سایز های مختلفی عرضه می گردد، به همین جهت مراجعه به جدول وزن سیم مفتول می تواند به شما در ایجاد نگرشی درست هنگام تهیه محصول کمک کند.

یک سیم همه کاره که امروزه از آن بسیار استفاده می شود سیم مفتول گالوانیزه بوده که جدول وزن آن در زنجان بسیار متنوع بوده و جزء تجهیزات مهم در صنایع مختلف می باشد.
خرید سیم مفتول نقره
همانطور که در مطالب فوق به بیان انواع جدول وزن سیم مفتول پرداختیم در ذیل به برخی دیگر از وزن های سیم مفتول اشاره خواهیم داشت.

  • سیم مفتول با طول ۲ و عرض ۱ متر دارای ضخامت ۲ میلی متر و وزن ۳۲ کیلوگرم می باشد.
  • سیم مفتول با طول ۲٫۵ و عرض ۱٫۲۵ متر دارای ضخامت ۲میلی متر و وزن ۵۰ کیلوگرم می باشد.
  • سیم مفتول با طول ۲ و عرض ۱ متر دارای ضخامت ۲٫۵ میلی متر و وزن ۴۰ کیلوگرم می باشد.
  • سیم مفتول با طول ۲٫۵ و عرض ۱٫۲۵ متر دارای ضخامت ۲٫۵ میلی متر و وزن ۶۲٫۵ کیلوگرم می باشد.
  • سیم مفتول با طول ۲ و عرض ۱ متر دارای ضخامت ۳ میلی متر و وزن ۴۸ کیلوگرم می باشد.
  • سیم مفتول با طول ۲٫۵ و عرض ۱٫۲۵ متر دارای ضخامت ۳ میلی متر و وزن ۷۵ کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول مسی

یکی از انواع سیم ها که دارای استحکام و دوام بسیار بالا می باشد و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود مفتول مسی می باشد که دارای قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی می باشد که می توانید آنها را به هر شکلی که بخواهید، در بیاورید.

ادامه مطلب  زمانتان را نیز همانند پولتان مدیریت کنید

دارای تراکم و اتصال پذیری فوق العاده بالایی می باشد که به سختی از هم گسیخته می شود از آن در صنایعی همچون برق و صنایع دستی، چوبی و برق زیاد استفاده می شود که دارای اندازه های متفاوت با سایزهای متنوع می باشد.

سیم مفتول مسی

همچنین استفاده از سیم مفتول مسی در ژنراتورهای برق و نیز تابلوهای برق از دیگر کاربردهای آنها است آنها با توجه به نوع کاربرد با ضخامت های متفاوتی تولید می شوند که ضخیم و نازک دو مدل رایج آن می باشد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

یکی دیگر از انواع مدل های سیم مفتول، سیم مفتول مسی ضخیم می باشد که نان آن کواکسیال می باشد

شبکه های بسیار قدرتمند اینترنتی با استفاده از آن به طور کاملا استاندارد اجرا و پیاده سازی می شود به طور کلی می توان گفت این مدل اساس کار های شبکه ایی است و از آن به عنوان ستون اصلی انتقال داده در شبکه یاد می کنند.

خرید سیم مفتول نقره

چقدر با سیم جوش یا سیم مفتول های نقره ای آشنا هستید؟ آنها را خریده یا از آنها استفاده کرده اید؟ ما سعی داریم تا در این مقاله به بررسی این آلیاژ های پر مصرف در صنایع لحیم کاری بپردازیم به همین منظور در ادامه با ما همراه باشید.

سیم مفتول های نقره یکی از پرکاربرد ترین آلیاژ های مورد استفاده برای لحیم کاری های سخت و پیچیده می باشد که در آنها از فسفر به عنوان ترکیبی روان کننده به منظور سهل نمودن عملیات جوش کاری بهره برده می شود

ادامه مطلب  در خانه بنشینید و با تکنولوژی پولدارشوید

در واقع فسفر به طور همزمان نقش اکسید زدایی را نیز ایفا می نماید شاید بپرسید که این سیم مفتول ها به چه کاری می آیند؟

خرید سیم مفتول نقره

در جواب باید بگوییم خرید سیم مفتول نقره بیشتر برای افزایش خاصیت نشت پذیری در جوشکاری لوله پلی اتیلن و لوله های مسی عبور دهنده گاز به کار برده می شوند که از قیمت و صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به سایر مفتول ها برخوردار می باشد.

لوله های مسی مورد استفاده در صنایع نیروگاهی و صنایع پتروشیمی و البته انتقال گاز یکی از مهم ترین لوله های این صنایع به شمار می روند که وجود هر گونه نشتی و شکستگی در آنها سبب بروز انفجار و حوادث ناگوار دیگری برای این صنایع می شود.

سیم مفتولهای نقره ای به عنوان سیم جوشهای مخصوص اتصال و پرکردن فاصله بین دو مقطع مسی شناخته می شوند که به سبب کاربرد بسیار مهم شان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند

به نحوی که تولید بومی این محصولات یکی از مهم ترین دستاوردهای دانشمندان و پژوهشگران صنعت نفت و گاز به شمار می رود.

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *