خرید دزدگیر منزل با ضمانت کیفیت و قیمت

خرید دزدگیر منزل با ضمانت کیفیت و قیمت

دزدگیر منزل با یک سری از قطعات مختلف می‌تواند از خانه شما محافظت کند. در حقیقت زمانی که شما در منزلتان حضور ندارید، این دستگاه‌ها با سنسورهای هوشمند خود هرگونه حرکات غیر مجاز را تشخیص می‌دهند. طبیعی است که با افزایش سرقت‌ها در جامعه امروزی و پس از رخداد یک خسارت مالی، شما هم به فکر خرید دزدگیر منزل بیفتید. ما در ایمن باشی به شما کمک می‌کنیم تا خرید بهتری داشته باشید.

نکات مهم در خرید دزدگیر منزل

دزدگیر منزل یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که شما می‌توانید برای افزایش امنیت خانه خود انجام دهید. این دستگاه‌ها بیش از هر نوع سیستم حفاظتی در وقوع دزدی‌ها جلوگیری می‌کنند. یکی از سوالات پر تکرار در رابطه با دزدگیر، آن است که باید به چه نکاتی در هنگام خرید دزدگیر توجه کنیم؟ برای اینکه یک دستگاه با کیفیت و همسو با سلیقه خود پیدا کنید، باید توجه به یک سری از نکات را سرلوحه خود قرار دهید.

 مدت زمان واکنش دزدگیر به اتفاقات مشکوک

همه افراد دزدگیر را برای اطلاع رسانی به موقع و سریع آن می‌خرند. به بیانی اگر یک دزدگیر بتواند سریع شما را از هر اتفاق مشکوکی با خبر سازد، امکان جلوگیری از سرقت وجود خواهد داشت. چنانچه دزدگیر سرعت بالایی نداشته باشد، ممکن است دزد بتواند نقشه شوم خود را پیاده کند؛ بنابراین یکی از نکات مهم در هنگام خرید دزدگیر منزل، توجه به سرعت واکنش آن به اتفاقات است. یعنی چقدر طول می‌کشد تا دزدگیر با شما تماس گرفته یا به شما پیامک دهد. در واقع بهترین دزدگیرها پس از تشخیص حرکات غیر مجاز، شروع به تولید صدا می‌کنند. پس از آن نیز نوبت به ارسال پیامک یا تماس با شماره‌های ذخیره شده می‌رسد. به این ترتیب صاحبان می‌توانند با اطلاع از قضیه، خود را به منزل برسانند.

 میزان خطای دزدگیر

همانطور که می‌دانید دزدگیرها در هنگام مواجهه با علائم مشکوک، از خود صدای آژیر تولید می‌کنند. اگر بتوانید یک دزدگیر با کیفیت پیدا کنید که بدون دلیل شروع به تولید صدا نکند، موفق شده‌اید. در حقیقت دستگاه‌هایی که نمی‌توانند تشخیص درست داشته باشند، ممکن است همواره به تولید صداهای بلند بپردازند. با این حساب دیگر اعتمادی به آن‌ها نیست و همچون یک چوپان دروغگو تلقی می‌شوند! حتی برخی از دزدگیرهای پیشرفته مجهز به سنسورهای مخصوصی هستند که با تشخیص وزن موجودات می‌تواند حیوانات خانگی را از انسان تمایز دهد؛ بنابراین با تشخیص درست، امکان خطا در دستگاه به حداقل خواهد رسید.

ادامه مطلب  کشف یک آتشدان از زمان ساسانیان در کرمان

انتخاب نوع دزدگیر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید دزدگیر منزل باید به آن توجه داشته باشید، نوع این سیستم‌ها است. هر کدام از انواع دزدگیرها، ویژگی‌های خاصی دارند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

دزدگیر بدون تلفن کننده

ابتدایی‌ترین نوع دزدگیرها دسته‌ای به شمار می‌روند که قابلیت تلفن کردن به کاربران را ندارد. در حقیقت این مدل‌ها با مشاهده علائم مشکوک تنها به تولید صدا بسنده می‌کنند. شما از انواع بدون تلفن کننده نمی‌توانید توقع تماس گرفتن داشته باشید. خب این مدل‌ها ساده‌تر هستند و قیمت آنها نیز کمتر است.

 دزدگیر اماکن با تلفن کننده

یکی از کاربردی‌ترین دزدگیر منازل، نوع تلفن کننده به همراه سیم کارت است. این به این معناست که سیستم در زمان مشاهده حرکات غیر مجاز شروع به ایجاد صدای آلارم می‌کند. همزمان با این صدا، دستگاه برای اطلاع رسانی به شما به صورت خودکار با شماره‌های ثبت شده تماس می‌گیرد؛ به این ترتیب خیلی راحت می‌توانید از سرقت احتمالی با خبر شده و جلوی آن را بگیرید.

دزدگیر اماکن سیمی

دزدگیرها را از لحاظ سیم‌دار بودن و بیسیم بودن می‌توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. انواع سیمی از طریق سیم با هم ارتباط تنگاتنگی دارند. این مدل‌ها ممکن است در هنگام نصب کمی شما را درگیر کنند؛ چراکه در مواردی نیاز به تخریب دیوارها و قسمت‌های مختلف منزل را دارند. با توجه به این موضوع، زمان زیادی صرف راه‌اندازی آن‌ها خواهد شد. یکی از نکات مثبت دزدگیر سیمی، قیمت مناسب آن است.

دزدگیر اماکن بی‌سیم

انواع جدیدتر دزدگیرهای منازل، برای کار کردن احتیاجی به ‌سیم ندارند. این دزدگیرها معمولاً از طریق RF اجزای خود را باهم مرتبط می‌کنند. به هر حال دزدگیرهای بدون سیم از هر نظری زیباتر هستند. باید بدانید که نگهداری از دزدگیر بی‌سیم، احتیاج به تخریب دیوار و مخفی کردن سیم‌ها ندارد. به علاوه هر وقت که دوست داشته باشید، می‌توانید این سیستم‌ها را بدون کوچک‌ترین مشکلی از یک مکان به جای دیگر منتقل کنید. با توجه به کارایی و نصب آسان‌تر مدل‌های بدون سیم، عمدتا قیمت آنها از سیستم‌های سیم دار بیشتر است.

ادامه مطلب  فروش پالت چوبی اصفهان + قیمت پالت چوبی دست دوم برای مبل

 قابلیت‌های دزدگیر منزل

دزدگیرها می‌توانند قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی را در اختیار شما بگذارند. در واقع سنسورهای مختلفی وجود دارند که باید ببینید دزدگیر انتخابی با آنها سازگار است یا نه. برخی از دزدگیرها می‌توانند حتی قبل از ورود دزد به داخل خانه فعال شوند. این مدل‌ها عمدتاً از سنسور مگنت درب پشتیبانی می‌کنند. یا اگر در منزل خود از یک حیوان خانگی نگهداری می‌کنید، باید حتماً از سنسورهای وزنی در دزدگیر خود کمک بگیرید. این سنسورها به خوبی می‌توانند حیوان را از انسان تشخیص دهند. به بیانی آنها موجودات کمتر از ۱۵ کیلوگرم را به عنوان ان خانگی مانند سگ یا گربه تلقی می‌کنند و برای آن صدای آژیر تولید نمی‌کنند؛ اما اگر به این مورد در هنگام خرید دزدگیر منزل توجه نکنید، ممکن است با هر بار گذر حیوان خانگیتان از حد مجاز دزدگیر با ایجاد صدای سرسام آور دستگاه امنیتی خود مواجه شوید. پس پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به قابلیت‌های دستگاه نیز دقت کنید.

 چگونگی نصب دزدگیر

دزدگیرها نیز برای راه‌اندازی، نیاز به نصب دارند. در هنگام خرید ممکن است با دستگاه‌های سیم‌دار و بیسیم مواجه شوید. خب دزدگیرهای سیم‌دار به دلیل داشتن سیم‌های متعدد نصب سخت‌تر و پیچیده‌تری دارند. برای راه‌اندازی آنها حتماً باید از یک کارشناس نصب دزدگیر اماکن یا همان منزل کمک بگیرید. البته در حال حاضر دزدگیرهای بیسیم جایگزین خوبی برای انواع سیم‌دار به حساب می‌آیند. خبر خوب اینکه برای نصب دزدگیرهای بیسیم نیاز به اقدامات سختی نیست. در بسیاری از موارد شما خودتان بدون آنکه دانش خاصی را بلد باشید، می‌توانید به نصب دزدگیرهای بی‌سیم بپردازید.

قیمت دزدگیر منزل

علاوه بر نکات گفته شده، باید به بودجه در نظر گرفته شده برای خود نیز توجه کنید. در واقع لازم است با توجه به همان بودجه‌ای که برای خرید دزدگیر در نظر گرفته‌اید، دنبال این سیستم‌ها بگردید. شایان ذکر است که همیشه خرید دزدگیر با قیمت مناسب، به منزله بی‌کیفیت بودن آن نیست؛ بلکه ممکن است یک مرکز همچون ایمن باشی دزدگیرهای با کیفیت خود را با قیمت مناسبی به مشتریان بفروشد.

معرفی بهترین دزدگیر منزل برای خرید

یک سیستم امنیت قوی و مطمئن می‌تواند خیال شما را بابت همه چیز راحت کند. اگر فکری به حال سیستم امنیتی منزل خود نکنید، در آینده مجبور هستید عواقب سخت و خسارات احتمالی را به جان بخرید. با این وجود لازم است که ابتدا نیاز خود را بررسی کنید. برخی از افراد فکر می‌کنند که خرید دزدگیر برای منزلشان، پول دور ریختن است؛ اما باید توجه داشته باشند که هزینه خرید یک دزدگیر مناسب اصلاً قابل مقایسه با هزینه ناشی از خسارات و سرقت‌ها نیست! البته با توجه به مدل‌های مختلف دزدگیر منزل، ممکن است انتخاب کمی سخت باشد. به راستی کدام مدل از دزدگیرهای منازل تمام یا حداقل بیشتر ویژگی‌های خوب را دارد؟ با خرید بهترین سیستم دزدگیر منزل، می‌توانید یک خرید بدون پشیمانی را تجربه کنید. حال می‌خواهیم به یکی از بهترین‌ها اشاره کنیم:

ادامه مطلب  ۷ جاذبه دیدنی آمل که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند

دزدگیر منزل سایلکس مدل +SG7

سایلکس یک شرکت ایرانی در زمینه تولید دزدگیر اماکن است که محصولاتش از قابلیت‌های شگفت‌انگیزی برخوردار هستند. یکی از بهترین مدل‌هایی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، دزدگیر اماکن سایلکس مدل +SG7 است. این مدل با داشتن چهار حافظه ادمین و ۱۰ حافظه ارتباطی به شما امکان حفاظت بی‌نظیری از منزلتان را می‌دهد. همچنین با استفاده از این دستگاه امکان دریافت پیامک فارسی و تماس در صورت وقوع موارد مشکوک وجود خواهد داشت. به علاوه تمامی اعلام خطرها با ذکر دقیق تاریخ و زمان از طریق اپلیکیشن مربوطه ارسال می‌شوند. حتی در مواقعی که حوصله صدای آژیر را نداشته باشید، نیز می‌توانید آلارم را بی‌صدا کرده و یا تک آژیر آن را فعال کنید.

حفظ امنیت از جمله اقداماتی است که نباید نسبت به انجام آن کوتاهی کنید. یکی از راه‌ها برای حفاظت از ملک، خرید دزدگیر منزل است. با وجود این دستگاه‌ها می‌توانید از سرقت‌ها و خسارات جانی پیشگیری نمایید. این هدف تنها با رعایت یک سری از اصول مانند دقت در نوع دزدگیر، قابلیت‌های آن، قیمت و … به وقوع می‌پیوندد. برخی از سیستم‌ها با داشتن کیفیت فوق العاده، قابلیت ماندگاری برای مدت طولانی دارند. برای داشتن یک دزدگیر منزل با کیفیت، باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید . خوشبختانه ایمن باشی محصولات متنوعی همچون دزدگیر منازل را با قیمت مقرون‌به‌صرفه به شما می‌فروشد.

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *