خدمات ترمیم و نوسازی بدنه خودرو را بهتر بشناسید

خدمات ترمیم و نوسازی بدنه خودرو را بهتر بشناسید

PDR یک انتخاب هوشمندانه برای تعمیر و بازسازی خودرو شما است. اگر خودروی شما با تگرگ برخورد کرده یا با خودروی دیگری برخورد کرده است، از مزایای صافکاری PDR پی دی آر میباشد است. در مقایسه با روش سنتی، PDR مزایای زیادی دارد.

ترمیم ها با صافکاری pdr مقرون به صرفه هستند.مالک خودرو را ملزم به خرید قطعات جدید یا رنگ جایگزین ندارد. این عوامل آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تر در مقایسه با تعمیرات سنتی و معمولی تبدیل می کند.

ترمیم فرورفتگی بدون رنگ سریع است. ساخت و ساز سنتی دشوار است. آنها همچنین به یک دوره انتظار برای قطعات جدید یا رنگ های جدید نیاز دارند. صافکاری PDR پی دی آر با استفاده از یک فرآیند خاص بدون پرکننده های بدنه انجام می شود و ماشین شما را در کمترین زمان به جاده باز می گرداند.

صافکاری بدون رنگ ارزش فروش مجدد خودرو را افزایش می دهد. استفاده از رنگ جدید بر روی خودرو باعث کاهش چشمگیر قیمت خرید خودرو در زمان فروش می شود. به همین دلیل مهم است که ماشین را رنگ نکنید.

یکی از مواردی که فرآیند ترمیم فرورفتگی بدون رنگ به آن متکی است «حافظه فلزی» است. این اساساً به این معنی است که فلز تمایل دارد به شکل اولیه خود بازگردد. معمولاً تا زمانی که فرورفتگی از یکی از محدودیت‌هایی که در بالا ذکر کردیم تجاوز نکند، می‌توان این کار را با صافکاری PDR پی دی آر به دست آورد.

مشکل تورفتگی های بزرگتر این است که گاهی اوقات فلز می تواند کشیده شود. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که رنگ شما شروع به ترک خوردن کند. در این مواقع او دیگر نمی خواهد به فرم اولیه خود بازگردد، زیرا خاطره جدیدی به او داده شده است.

ادامه مطلب  قبل از سفر به اروپا باید این واقعیت‌ها را بدانید!

هنگامی که فرورفتگی دارای لبه تیز، چین خوردگی یا چیزی است که به نظر می رسد ممکن است باعث پیچ خوردن یا پارگی فلز شود، تقریباً به طور قطع فلز کشیده شده است. به همین دلیل است که این موارد تعمیر با فرآیند صافکاری PDR پی دی آر را بسیار دشوار می کند. پانل هایی مانند این اغلب نیاز به پر کردن یا تعویض بدنه دارند تا پانل به نظر برسد که هنوز شکل اصلی خود را حفظ کرده است.

سرامیک خودرو چیست؟

بدون شک اگر از آن دسته افرادی هستید که به خودروی خود اهمیت زیادی می دهید و به چنین مجموعه هایی سر زده اید، عباراتی مانند اتو سرامیک، اتو نانو سرامیک و مواردی از این دست توجه شما را به خود جلب کرده است. اگر بخواهیم سرامیک بدنه خودرو را به ساده ترین شکل ممکن توضیح دهیم بد نیست از این مثال خاص استفاده کنیم.

تصور کنید که فضای داخلی ماشین شما مانند پوست صورت شماست. اکنون نانو سرامیک های خودرو برای داخل خودرو مانند یک ضد آفتاب قوی برای پوست شما هستند. با این تفاوت که محافظ اتو سرامیک بدنه خودرو بسیار قوی تر و کاملتر است.

سرامیک بدنه ماشین نوعی محلول پلیمری شیمیایی است که معمولاً با دست در قسمت بیرونی خودرو اعمال می شود. این پوشش سرامیک به رنگ خودرو می چسبد و یک لایه محافظ اضافی روی آن ایجاد می کند.

سرامیک از مواد مختلفی ساخته می شوند. با این حال، بیشتر آنها حاوی دی اکسید سیلیکون هستند که از تصفیه کوارتز و ماسه به دست می آید. گاهی اوقات، برخی از انواع آن از دی اکسید تیتانیوم به عنوان یک ماده تقویت کننده اضافی استفاده می کنند.

ادامه مطلب  بهترین سیاست در افزایش دارایی صداقت است

نانو سرامیک یکی از محبوب ترین انواع سرامیک خودرو است که برای تهیه آن از فناوری نانو استفاده می کند.

نانو سرامیک حاوی دی اکسید سیلیکون و دی اکسید تیتانیوم است. البته سرامیک دی اکسید سیلیکون وجود دارد که در آن از فناوری نانو استفاده شده است، اما محصولی که به نام نانو سرامیک خودرو شناخته می شود حاوی دی اکسید تیتانیوم نیز می باشد. در قسمت سرامیک ماشین بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

این مواد نوعی پلیمر مایع هستند که اگرچه جامد هستند اما تمام بدنه خودروی شما را می پوشانند و به نوعی با سطح رنگ روی بدنه خودرو پیوند شیمیایی و مکانیکی برقرار می کنند و به عنوان یک سپر محافظ عمل می کنند.کوارتز و پوشش های هیبریدی از جمله مواد به کار رفته در این سرامیک ها هستند.

پولیش خودرو روشی جادویی برای احیای رنگ خودرو

پولیش خودرو راه حلی برای بازگرداندن چهره زیبا و رنگ براق بدنه خودرو است. بدیهی است که خودروها هنگام رانندگی در خیابان دچار مشکل سطح رنگ خواهند شد. ایجاد خراش های سطحی یکی از این مشکلات است که بر ظاهر خودرو تاثیر منفی می گذارد. با استفاده از مواد پولیش خودرو می توان این زیبایی را دوباره به خودرو وارد کرد.

پولیش ماشین مایعی برای رفع خط و خش ماشین از سطوح رنگ شده است. برس پولیش که مانند کاغذ سنباده عمل می کند. شن پولیش بسیار ریزتر از کاغذ سنباده است و سطح آن بسیار ظریف است. برای ترمیم یا جلا دادن رنگ بدنه خودرو، یک لایه نازک از رنگ بدنه خودرو و یک لایه فلز را بردارید تا سطح تمیزی ظاهر شود.

ادامه مطلب  خرید لاستیک کامیون مشهد

اگر از آن دسته افرادی هستید که به خودروی خود حساس هستید و همیشه با احتیاط رانندگی می کنید تا آسیبی به خودروی شما وارد نشود، باید بگوییم که این کافی نیست زیرا دیگران به اندازه شما با احتیاط رانندگی نمی کنند و ممکن است در نهایت به سراغ شما بیایند. آنها به ماشین شما ضربه می زنند و آسیب می بینند یا وقتی ماشین خود را پارک می کنید، کودکی در حین بازی با ماشین شما برخورد می کند و باعث ایجاد خراش روی بدنه ماشین شما می شود. اگر وجود این خطوط و خراش ها شما را آزار می دهد تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. وجود خط و خش روی بدنه خودرو مشکل رایجی است که رانندگان همیشه از آن شکایت دارند و حاضرند برای از بین بردن خط و خش ماشین هزینه ای بپردازند تا از به هم ریختگی بدنه و کاهش قیمت آن جلوگیری شود.

این خط و خش ها ظاهر خودروی شما را خراب می کند و اگر بخواهید بدنه آن را دوباره رنگ آمیزی کنید باید هزینه زیادی را متحمل شوید.

منبع :www.mrmechanics.ir

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *