حداکثر سن کاشت مو از نگاه بهترین متخصص کاشت مو آمریکا

حداکثر سن کاشت مو از نگاه بهترین متخصص کاشت مو آمریکا

حداکثر سن کاشت مو یکی از سوالات مهمی است که هیچ کس به خوبی به آن جواب نداده است. زیرا حداکثر سن کاشت مو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

بسیار از آمارها حکایت از سن ۵۰ سالگی به عنوان سن کاشت مو نام برده اند اما پروفسور Dr. Gaurav Garg یکی از نوابغ و مبدا جدیدترین روش های کاشت مو آمریکا، حداکثر سن کاشت مو می تواند تا ۵۵ الی ۶۰ سالگی نیز انجام شود.

اما برای انجام کاشت مو در حداکثر سن  هم تکنسین و هم خود شخص باید به نکات و مواردی را رعایت کرده و همچنین فرد به بیماری هایی که در ادامه به آن اشاره شده است مبتلا نباشد و یا بتواند آن را کنترل نماید.

برای استعلام قیمت کاشت مو شیراز بر روی آن کلیک کنید.

حداکثر سن کاشت موحداکثر سن کاشت مو

ابتدا یک جواب ساده، مختصر و مفید برای کم حوصله ها :

در حال حاضر اگر فرد به بیماری های خاصی مبتلا نباشد و بانک موی مناسبی داشته باشد تا ۶۰ سالگی نیز امکان کاشت مو با بیشترین تراکم و بهترین کیفیت دارد.

در محتوای حداقل  و حداکثر سن کاشت مو از سایت معتبر شیراز کاشت مو؛ مرجع کاشت مو در ایران ، در مورد حداقل سن کاشت مو به صورت کامل صحبت شده و حداقل سن کاشت مو برای فرد ۲۵ سال  به شرط کامل شدن الگوی ریزش مو آمده است.

اما حداکثر سن کاشت مو چقدر است؟ چه فاکتورهایی در حداکثر سن کاشت مو موثر بوده و فرد پس از چند سالگی نباید کاشت مو انجام دهد.

طبق تحقیقات سن میان سالی در افراد از ۵۰ به ۶۰ سال افزایش یافته است.

ادامه مطلب  آیا کاهش وزن می تواند منجر به ریزش مو شود؟

به بیان ساده تر با افزایش سطح رفاه جوامع افراد دیرتر پیری و از کار افتادگی را تجربه می کنند. سلول های فرد دیرتر پیر شده و توانایی خود را برای جوان سازی از دست می دهد.

به گفته Dr. Gaurav Garg:

دیگر نمی توان برای افراد در عمل های زیبایی از جمله کاشت مو ، کاشت ابرو و دیگر موارد سن تعیین کرد. تا دهه قبل کاشت مو برای افراد بالای ۵۰ سال یک ممنوعیت شدید بود اما امروز با آمدن جدیدترین روش های کاشت مو عملی مثل کاشت مو میکرو اف ای تی و روش های آزمایشگاهی که به زودی می تواند به بهترین روش کاشت مو دنیا تبدیل شود،

سن کاشت مو تا ۶۰ سال نیز می تواند ادامه دار باشد.

شرایط حداکثر سن کاشت مو

فردی که در سنین بالا اقدام به کاشت مو می کند. باید دارای سلامتی کامل جسمی داشته باشد و همچنین از بانک موی مناسبی نیز بهره مند باشد.

پس دو فاکتور اصلی در فرد برای کاشت در سنین بالای ۵۰ سال دو مورد زیر است:

  • سلامت کامل جسمی
  • بهرمندی از بانک موی مناسب

در ادامه در مورد بیماری های که با وجود داشتن آن می توان مو کاشت صحبت می شود. اما مهم تر از داشتن بانک موی مناسب، سلامتی کامل است.

در صورتیکه فرد از بانک موی ضعیفی برخوردار باشد نمی توان با هیچ روشی برای فرد یک کاشت موی عالی انجام داد.

مثال آن اینگونه است:

فرد پس انداز اندکی در بانک دارد، اما خواهان قرض گرفتن از بانک است. آیا این کار امکان پذیر است؟

ادامه مطلب  پی ار پی پس از کاشت مو/ بهتر از 1000 نوع مکمل تقویتی

بدن نیز همینگونه است. نمی توان انتظار کاشت مو از بانک ضعیف حتی با استفاده از برداشت ریش نیز داشت. نمی توان برای افرادی با بانک ضعیف مو کاشت، زیرا کاشت نکردن از کاشت موی کم پشت بسیار بهتر است.

حال که با دو فاکتور اصلی حداکثر سن کاشت مو آشنا شدید، بهتر است با بیماری هایی آشنا شوید که می توان حتی با وجود داشتن آن کاشت مو انجام داد. اما این بیماری ها باید کاملا کنترل شده و همچنین خفیف باشد.

 به بیان ساده تر: به هیچ وجه در افرادی با بیماری غیر کنترل شده و حاد در هیچ سنی نمی توان کاشت مو انجام داد.

بیماری های رایج در سنین بین ۵۰ تا ۶۰ سال و کاشت مو

همانطور که در بالا گفته شد، کاشت مو در افرادی بالای ۵۰ سال نیز ممکن است اما فرد یا باید در سلامتی کامل باشد و یا اگر بیماری های زیر دارد؛ آن ها را به خوبی کنترل کرده باشد.

  • دیابت
  • فشار خون
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • بیماری های مربوط به دستگاه تنفس
  • بیماری های کلیوی
  • بیماری های کبدی

فرد در صورتیکه این بیماری ها را با علائم خفیف و کنترل شده داشته باشد می تواند اقدام به کشت مو کند اما باید قبل از آن در مورد داروهایی که مصرف می کند و همچنین بیماری خود به صورت کامل هم با پزشک متخصص در آن زمینه هم با پزشک متخصص پوست و مو مشاوره کرده باشد.

اما یک سری از بیمای ها هستند که فرد با وجود آن نمی تواند کاشت مو انجام دهد. این بیماری ها غیر قابل کنترل و گاها مزمن و شدید هستند و فرد نباید با وجود این بیماری ها کاشت مو انجام دهد.

  • دیابت کنترل نشده
  • فشار خون بسیار بالا و یا پایین
  • بیماری های قلبی و عروقی حاد
  • بیماری های کلیوی شدید
  • بیماری های کبدی پیش رونده
  • زوال عقل یا آلزایمر
  • بیماری های خود ایمنی
  • رماتیسم مفصلی
  • ام اس
  • آرتریت پسوریاتیک
  • التهاب تیروئید هاشیموتو
  • واسکولیت خود ایمنی
ادامه مطلب  انواع ماسک مو خانگی با روغن نارگیل: نسخه های معجزه آسا برای مو

با داشتن بیماری هایی که در بالا به آن اشاره شد ، فرد در صورتیکه بانک موی مناسبی نیز داشته باشد نمی تواند کاشت مو انجام دهد.

بهترین تیم کاشت مو

تجربه کاشت مو در افراد میان سال مهم ترین رکن یک کاشت مو عالی است. در حال حاضر تیم شیراز کاشت مو خانم خراسانی دارای بیشترین تجربه کاشت مو افراد سالمند بوده و به خوبی با توجه به شرایط شما می توانند جدیدترین روش کاشت مو شیراز را برای شما انجام دهند.

سخن پایانی

حداکثر سن کاشت مو ۵۵ تا ۶۰ سالگی به شرط سلامت کامل فرد و همچنین فرد دارای بانک موی مناسب باشد.

در صورتکیه فرد دارای بیماری های کنترل شده دیابت، فشار خون، بیماری های قلبی و عروقی،بیماری های مربوط به دستگاه تنفس، بیماری های کلیوی و بیماری های کبدی نیز باشد با نامه پزشک متخصص که کاشت مو برای متقاضی بلامانع است ،، می تواند فرد کاشت مو انجام دهد.

در حال حاضر بهترین تیم کاشت مو برای همه افراد از جمله سالمندان تیم شیراز کاشت است.

حتما ببینید

5 روش ساده برای داشتن مویی سالم

۵ روش ساده برای داشتن مویی سالم توسط سشولند منتشر شد

موهای سالم و درخشان، آرزوی هر فردی هس. اما عوامل مختلفی مثل استفاده از سشوار، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *