Biography of Aras Bolot Inmeli

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

درباره بیوگرافی و بیوگرافی ارس بولوت اینملی ، بازیگر مشهور ترک در سریال های تأثیرگذار ، حرم سلطان ، روزی یک روز و … بیشتر بیاموزید.
ارس بولوت اینملی بازیگر مشهور ترکیه ای است که به خاطر بازی در نقش شاهزاده بایزید در سریال حریم سلطان و برخی سریال های معروف دیگر مانند روزی روزگاری ، نفوذ و … در ترکیه و برخی دیگر از کشورهای جهان شهرت دارد. در زیر با بیوگرافی ارس بولوت اینملی بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی ارس بولوت اینملی

ارس بولوت اینملی در 25 آگوست 1990 در استانبول ، ترکیه متولد شد. مادرش سوتاپ و پدرش چنگیز ایناملی است. برادر بزرگتر او Orchon Inmelli بازیگر و نمایشنامه نویس و خواهرش یاسم Inemli مجری تلویزیون و خواننده است.

برخی از نزدیکان وی نیز بازیگران ترکیه هستند. از جمله میرای دانر که بازیگری را از 9 سالگی آغاز کرد ، چنگیز دانر و ایهان دانر (برادر پدربزرگش) هستند که از نزدیکان این بازیگر هستند.

 

وی پس از حضور در دو یا سه آگهی تبلیغاتی ، در سال 2010 موفق شد اولین نقش خود را در مجموعه تلویزیونی “روزی روزگاری” بدست آورد. این مجموعه با موفقیت بین المللی روبرو شد و جایزه بین المللی را از آن خود کرد. همین امر باعث موفقیت سریعتر وی در بازیگری شد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

 

بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر موفق و صاحب جایزه ترکیه

وی پیش از حضور در سریال ، زمانی به عنوان یکی از شخصیت های اصلی سریال “کوچه پس کوچه ها” کار می کرد ، اما پس از بازی در تنها بخشی از این مجموعه برای تکمیل تحصیلات خود در رشته مهندسی هوافضا ، موقتاً از بازیگری کناره گیری کرد.

وی به عنوان یکی از 100 دانشجوی برتر ، با موفقیت در آزمون SAT در ترکیه برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه موفق شد و تحصیلات خود را در دانشگاه فنی استانبول ادامه داد. وی در سال 2011 در 20 سالگی در آنتالیا جایزه را از آن خود کرد.

در سال 2013 ، او به دنیای بازیگری بازگشت و در فیلم ترکی-آذربایجانی محمود و ماریام ظاهر شد که براساس رمانی از نویسنده آذربایجانی آلچین افندی ساخته شده است. وی علاوه بر حرفه بازیگری ، در تعداد زیادی تبلیغات تجاری نیز حضور داشته و چهره تبلیغاتی مارک های مختلف است. در سال 2018 توسط مجله ترکی GQ به عنوان مرد سال انتخاب شد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی در نمایی از سریال روزی روزگاری

فعالیت های سینمایی و تلویزیونی ارس بولوت ایناملی
اینملی اولین بار به عنوان بازیگر مهمان در سال 2006 در سریال “کوچه پس کوچه ها” (آرکا سوککلار) در نقش شرف ظاهر شد و پس از یک وقفه نسبتاً طولانی در سال 2010 با سریال موفق “روزی روزگاری” (Öyle Bir Geçer Zaman ki) ، که ادامه یافت تا سال 2013 پخش شود ، به تلویزیون بازگشت و با نقش آموزش آکارسو مقابل دوربین رفت. سریال او اولین جایزه تلویزیونی خود را از آن خود کرد. دوبله فارسی این سریال از شبکه جم نیز پخش شد.

در سال 2013 ، او در یک سریال بسیار موفق دیگر به نام “حریم سلطان” (Muhteşem Yüzyıl) ظاهر شد و در نقش شاهزاده بایزید (فرزند چهارم سلیمان و هورام) بازی کرد. این مجموعه که با نام اصلی “قرن باشکوه” نیز شناخته می شود ، یکی از مشهورترین آثار این بازیگر ترک است و تا سال 2014 ادامه دارد. علاوه بر این ، این بازیگر اولین بار در سال 2013 با فیلم “محموت ایل مریم” در سینماها ظاهر شد. سپس در فیلم “آیا ما آماده هستیم؟” (Tamam mıyız) حضور داشتند.

شاهزاده بایزید

نمایی از سریال حریم سلطان با بازی آراس بولوت اینملی

در سال ۲۰۱۵ وی در نقش سارپ آلتان در سریال “مارل: زیباترین داستان من” (Maral: En Güzel Hikayem) نقش آفرینی کرد. در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ اینملی در سریال بسیار موفق “نفوذی” (İçerde) در نقش مرت کاراداغ/ امید ییلماز جلو دوربین رفت. وی در این سریال همبازی بازیگر معروف ترک چاعاتای اولوسوی بود.

از سال ۲۰۱۷ او مشغول بازی در نقش یاماج کوچوالی در سریال “گودال” (Çukur) شد که پخش آن همچنان ادامه دارد. در سال ۲۰۱۹ او در فیلم سینمایی “معجزه در سلول شماره ۷” (Koğuştaki Mucize) حضور پیدا کرد.

جوایز و موفقیت های آراس بولوت اینملی

آراس یکی از بازیگران با استعداد ترکیه است که از همان آغاز به کار در حرفه بازیگری توجه منتقدان را به بازی خود جلب کرد و تاکنون برای شماری از کارهایش جوایز سینمایی و تلویزیونی دریافت کرده است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

سریال نفوذی

آراس بولوت اینملی و چاعاتای اولوسوی در سریال نفوذی

در سال 2011 ، این بازیگر برای بازی در سریال “روزی روزگاری” در جوایز تلویزیونی آنتالیا و جوایز TelevizyonDizisi.com جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

در سال 2014 ، برای بازی در فیلم “آیا ما آماده هستیم؟” (Tamam mıyız؟) در جوایز Sadra Al شی ش .k ، آکرم بورا برنده جایزه بازیگر آینده دار شد. وی در سال 2016 برنده جایزه “شیک ترین بازیگر سال” در نمایشگاه مد دانشگاه استانبول شد.

اینملی برای بازی در فیلم تأثیر در تعدادی از رویدادهای مختلف تلویزیونی کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است ، اما در میان آنها برای بازی برجسته خود در این مجموعه برنده جوایز دانشگاه یدی تپ و دانشگاه اوکان شد.

ارس بولوت طی چندین مراسم اهدای جوایز تلویزیونی در سال های 2018 و 2019 برای بازی در سریال “گودال” برنده جایزه بهترین بازیگر شد.

آراس بولوت اینملی و نامزد سابقش

آراس بولوت اینملی و نامزد سابقش اِولین لوینر – بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی ارس بولوت اینملی و زندگی شخصی

طبق برخی گزارش ها ، ارس بولوت اینملی ، که گاهی اوقات “یاماچ” نیز خوانده می شود ، در حال حاضر با بیگل اونال مرتبط است. آنها از سال 2015 یکدیگر را می شناسند و تاکنون رابطه عاشقانه خود را حفظ کرده اند.

قبل از اونال ، اینملی از سال 2012 تا 2013 با ایولین لوینلر بازیگر زن ترکیه رابطه داشت و در سال 2014 با سیلان چاپا ، چهره معروف ترکیه ای دیدار کوتاه داشت.

این ستاره ترک بازیگر فعالی در شبکه های اجتماعی است و غالباً عکس های خودش و گاهی عکس های دوستان و سگهای خانگی خود را در صفحه شخصی خود به اشتراک می گذارد. صفحه اینستاگرام وی در حال حاضر بیش از شش میلیون و صد هزار دنبال کننده دارد.

آراس بولوت اینملی و نامزدش

آراس بولوت اینملی و نامزدش بیگه اونال – بیوگرافی آراس بولوت اینملی

—-.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی و همسرش + داستان زندگی

آشنایی با بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر و همسرش بیگه اونال با عکس های شخصی و ماجرای زندگیشان را می خوانید

 

بیوگرافی آراس بولوت اینملی و همسرش

 

 

آراس بولوت اینملی متولد 25 اوت 1990 در ترکیه، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس مهندسی هواپیما از دانشگاه فنی استانبول می باشد که از 20 سالگی بازیگری را شروع کرد و با سریال حریم سلطان به شهرت رسید

 

او 183 سانتی متر قد و 71 کیلوگرم وزن دارد

 

خانواده

 

آراس 3 شهریور 1369 در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمد

 

او فرزند سوم چنگیز بولوت اینملی و سو استپ می باشد و یک برادر بازیگر و نویسنده به اسم اورکون و یک خواهر خواننده به اسم یشیم دارد

 

Aras Bulut İynemli

بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر با عکس جدید

 

از تبلیغات تا سریال

 

بصورت جدی از سال 2009 وقتی 19 ساله بود با حضور در چند تبلیغات، دیده شد تا اینکه یکسال بعد با سریال کوچه های پشتی تجربه بازی در تلویزیون را بدست آورد

 

او سپس سال 2013 با فیلم آیا ما خوب هستیم وارد سینما شد

 

از حریم سلطان تا گودال

 

سال 2013 با سریال حریم سلطان در نقش شاهزاده بایزید چهره اش شناخته تر شد تا اینکه سال 2017 با سریال گودال به اوج محبوبت و شهرت رسید

 

آراس در سریال گودال توانست استعداد چشم گیر خود در بازیگری را به رخ رقیبانش بکشد و در حال حاضر یکی از شخصیت های محبوب ترکیه می باشد

 

عکس های آراس بولوت اینملی بازیگر

عکس های آراس بولوت اینملی بازیگر با بیوگرافی

 

روابط عاشقانه

 

آراس بولوت اینملی سال 2012 وقتی 22 سال داشت با اِولین لوینر ارتباط عاشقانه ای شروع کرد اما این زندگی کمتر از یک سال به جدایی ختم شد

 

ارتباط با بیگه اونال

 

آراس سپس با جیلان چاپا یک رابطه کوتاه مدت داشت و حالا از سال 2015 با بیگه اونال ↓ در ارتباط است و هنوزم هم این رابطه ادامه دارد

 

با این حال شایعات از روابط نه چندان خود این دو به گوش می رسد

 

آراس بولوت اینملی و همسرش

آراس بولوت اینملی و همسرش بیگه اونال

 

علاقه زیاد به خانواده

 

کمتر بازیگری در ترکیه می بینیم که تمام وقت خود را با خانواده اش میگذراند اما آراس یکی از این بازیگران خانواده دوست می باشد

 

می گوید: من عاشق خانوادم هستم و هیچ تفریحی به اندازه وقت گذراندن با آنها من را سرحال نمیکند، عشق به خواهرزاده هام با تمام عشق ها فرق میکند

 

آنها برایم خیلی مهم و با ارزش هستند

 

استایلم زیاد مهم نیست

 

آراس که تقریبا قلب های طرفدارانش را با شخصیت خوش تیپش دزدیده، جالب است بدانید که اصلا دوست ندارد راجع به تیپ و قیافه اش صحبت کند

 

می گوید این مسئله چندان مهم نیست که بخواهیم درموردش حرف بزنیم

 

Aras Bulut İynemli

 

علاقه به خوانندگی

 

آراس همانند خواهرش یشیم که خواننده است استعداد زیادی در خواندن دارد اما علاقه زیاد وی به بازیگری باعث شده است که از خوانندگی چشم پوشی کند

 

مرد سال مدلینگ

 

اینملی علاوه بر حرفه بازیگری در بسیاری از فیلم های تبلیغاتی حضور دارد تا جایی که سال 2018 توسط مجله مد GQ بعنوان مرد سال ترکیه انتخاب شد 

ورزش موردعلاقه

 

آراس به شدت به فوتبال علاقه دارد و حتی گاهی اوقات نیز با دوستانش فوتبال بازی میکند. او طرفدار چند آتیشه تیم بشکیتاش ترکیه است

منبع:
فتوکده

————–.

آراس بولوت اینملی در سریال پربیننده گودال

اولین قسمت از سریال گودال در سال ۲۰۱۷ پخش شد و مردم ترکیه و سراسر جهان را برای تعقیب کردن ادامه این داستان مهیج چهار سال پای تلویزیون نشاند. این سریال که در چهار فصل ساخته شده

به موضوع مواد مخدر، قاچاقچیان و زندگی پرفراز و نشیب مردم محله چوکور (محله بالات در فاتح استانبول) می‌پردازد اما در خلال ماجراهای اکشن و هیجان میافیایی، داستان‌های عاشقانه‌ای را در دل خود گنجانده که جذابیت این سریال را بیشتر کرده است.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آغاز این سریال، که داستان یکی از خانواده های مشهور ترکیه را روایت می‌کند، با ماجرای عاشقانه یاماچ و ثنا و مشکلات آنها رقم می‌خورد. طبق داستان، محله گودال یکی از محلات پرخطر استانبول است که پدر یاماچ آن را اداره می‌کند.

قانون این محله این طور است که کسی حق پخش و مصرف مواد مخدر ندارد. اما از آنجا که گروه‌هایی ناقض این قانون هستند ماجراهای زیادی را ایجاد می‌کنند که دار و دسته ادریس بابا همراه با پسرانش مجبورند برای حفاظت از مردم گودال و دفع خطر متحد شوند.

همین جنگ‌ها و درگیری در کوچه پس کوچه‌ها به کشته شدن خیلی‌ از مردم محله و دشمنان می‌انجامد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی (Aras Bulut İynemli‎) در ۲۵ آگوست ۱۹۹۰ در استانبول ترکیه به دنیا آمده است. او فرزند سوم سِوتاپ اینملی و چنگیز اینملی، (پدر کردتبار و مادری ترک‌تبارش) است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد که در هنر نمایش نامه نویسی و خوانندگی فعالیت دارند.

جالب است بدانید برادر بزرگتر آراس به نام اورچون اینملی (Orçun iynemli) نیز یک بازیگر و نمایشنامه نویس است و خواهر بزرگتر او یشیم اینملی (Yeşim iynemli) یکی از خوانندگان مطرح ارکستر سمفونی ترکیه به شمار می‌رود.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

تحصیلات آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی در دبیرستان اناتولیایی بشیکتاش تحصیلات متوسطه خود را تمام کرده و با کسب جایزه OSS ترکیه، توانست در بین ۱۰۰ دانش‌آموز برتر ترکیه بدرخشد.

او به عنوان یکی از ۱۰۰ دانشجوی برتر، توانست با موفقیت در آزمون اس ای تی در ترکیه ، برای تحصیل در موسسات آموزش عالی ترکیه قبول شود. او بعد از اتمام دوران متوسط وارد دانشگاه فنی استانبول شد. با این که آراس در رشته مهندسی هواپیما تحصیلات خود را ادامه داد اما علاقه‌ شدیدش به بازیگری به حدی رسید که نتوانست دانشگاه را به موقع تمام کند.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

ورود آراس بولوت اینملی به حرفه بازیگری

آراس در سال ۲۰۰۹ حرفه بازیگری را آغاز کرد و توانست به ستاره محبوب این روزهای ترکیه مبدل شود.

آراس بولوت اینملی در سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال “روزی روزگاری” دو جایزه در جشنواره تلویزیونی ترکیه به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد و به شهرت رسید.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بعد از فیلم روزی روزگاری، در فیلم‌های “محمود و مریم” و “آیا همه ما راست میگوییم” به عنوان نقش اول حضور داشت. از دیگر نقش های او می‌توان به شاهزاده بایزید در حریم سلطان، سارب در سریال مارال و مرت در سریال نفوذی اشاره کرد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس برای بازی در سریال گودال نیز با انتخاب مردم توانست جایزه بهترین بازیگر درام سال ۲۰۱۸ را از جشنواره پروانه طلایی ترکیه دریافت کند.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

روابط عاشقانه آراس بولوت اینملی

آراس در حال حاضر با بیگه اونال ، بازیگر نقش سلین در سریال ( Sen Cal Kapimi)، روابط عاشقانه‌ای دارد. حتی چند ماه پیش، حضور او در مراسم تشییع جنازه پدر بیگه برای عرض تسلیت و ابراز همدردی به او بسیار خبرساز شد. خبر رابطه این دو هنرمند در سال ۲۰۱۵ پخش شد و با وجود گذشت ۶ سال از آغاز رابطه، تا کنون توانسته اند رابطه صمیمی و رمانتیک خود را حفظ کنند.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

فیلم های آراس بولوت اینملی

۲۰۱۷ – Lord of the Seagulls (Motion Picture)
۲۰۱۷ – Çukur (Yamaç Koçovalı) (TV Series)
۲۰۱۶ – Inside (Mete) (TV Series)
۲۰۱۴ – Coming Soon (Aras Bulut İynemli) (Motion Picture)
۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ – Maral (Sarp) (TV Series)

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

۲۰۱۳ – Are We OK (İhsan) (Motion Picture)
۲۰۱۳ – Magnificent Century Season 4 (Şehzade Bayezid) (TV Series)
۲۰۱۲ – Mary and Mary (Mahmut) (Motion Picture)
۲۰۱۰ – ۲۰۱۲ – It Is Such A Time (Mete Akarsu) (TV Series)
۲۰۰۹ – Acacia Stop 2nd Season (Şener) (TV Series)
۲۰۰۸ – Back Streets Season 3 (Şener) (TV Series)

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

اینستاگرام آراس بولوت اینملی

مهم‌ترین قسمت در بیوگرافی آراس بولوت اینملی صفحه اینستاگرام اوست. حساب اینستاگرام آراس به آدرس iynemliarasbulut@ در حال حاضر حدود ۹ میلیون ۷۳۵ هزار نفر فالوئر دارد. برای مشاهده تصاویر و پست‌های آراس می‌توانید صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید.

منبع:
روزیاتو

 

حتما ببینید

Biography of Gloria Hardy

ازاده در سریال کیمیا | بیوگرافی گلوریا هاردی

نام:گلوریا نام خانوادگی:هاردی تاریخ تولد:11 بهمن دهه 60 محل تولد:فرانسه پیشه:بازیگر همسر:ساعد سهیلی زندگینامه بازیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *