بهترین کلید هوایی چه ویژگی دارد؟

بهترین کلید هوایی چه ویژگی دارد؟

کلید هوایی نوعی از کلید های اتوماتیک فشار ضعیف بوده که در آمپراژ بالا به کار می رود. به عبارت دیگر کلید هوایی کلید فشار قوی ای است که حفاظت شبکه را نیز علاوه بر قطع و وصل خط بر عهده دارد. ویژگی هایی که می تواند سبب شود تا یک کلید هوایی به بهترین کلید هوایی تبدیل شود موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

بهترین کلید هوایی چه ویژگی دارد؟

ویژگی های لازم برای یک کلید هوایی خوب

در رابطه با ویژگی های یک کلید هوایی خوب لازم به ذکر است که باید طراحی آن به گونه ای باشد که تمامی موارد زیر در آن رعایت شده باشد تا بتوان به آن یک کلید هوایی خوب گفت:

– باید میان درجه حفاظت کلید و درجه حفاظت تابلو هم خوانی وجود داشته باشد تا در دسته کلید هوایی خوب قرار بگیرد و این مورد یکی از مهم ترین ویژگی ها به حساب می آید.

– باید تمامی استاندارد های معتبر در تولید کلید های قدرت فشار متوسط رعایت شود و این کلید ها بر اساس استاندارد های معتبر تولید و انتخاب شوند.

– حداقل ایمنی های لازم باید میان کلید ها با استفاده از اینتر لاک مناسب جهت حفاظت تجهیزات و اپراتور تامین شود.

– طراحی کلید های هوایی باید به گونه ای صورت بگیرد که در هنگام سرویس و تعمیرات، دسترسی به آن در تابلو به آسانی امکان پذیر و مقدور باشد. همینطور باید در تابلو های کشویی هنگام کلید زنی یا وارد کردن کلید به محفظه و یا خارج کردن آن هیچ گونه خطری متوجه اپراتور نشود.

ادامه مطلب  طلا، بهترین سرمایه گذاری در سال 2024؟

– مقاومت و استحکام محفظه کلید فشار متوسط باید به گونه ای طراحی شده باشد که مواردی همچون اثرات دمایی ناشی از دمای محیط و کارکرد و اتصال کوتاه نتواند خللی در روند کار تابلو به وجود آورد و به اندازه کافی مقاوم باشد.

بهترین برند کلید هوایی در بازار کدام است

بهترین برند کلید هوایی در بازار کدام است

در صورتی که قصد خرید کلید هوایی و هر محصول دیگری را دارید، بهتر است که از قبل تحقیق کرده و بدون شناخت از آن به فروشگاه مراجعه نکنید. کلید های هوایی نیز مانند سایر وسایل شامل برند های مختلف و مدل های گوناگونی بوده که سبب می شود تا هنگام انتخاب دچار سردرگمی شده و نتوانید با اطمینان و به درستی خرید کنید.

از جمله برند های معتبر و با کیفیت که در حال حاضر سهم زیادی را در بازار به خود اختصاص داده است، می توان به برند اشنایدر و کلید هوایی اشنایدر اشاره داشت. کلید هوایی اشنایدر بر اساس عملکرد و محدوده جریان کلید ها در دو دسته NW و NT طبقه بندی می شود.

هر سری از این کلید هوایی اشنایدر دارای کاربرد متفاوتی بوده و هر دو آن ها در دو نوع سه پل و چهار پل تولید و در بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که هر دو سری NW و NT کلید هوایی اشنایدر دارای واحد حفاظت میکرولوجیک است.

از کجا کلید هوایی اشنایدر بخریم؟

از کجا کلید هوایی اشنایدر بخریم؟

یکی از موارد و نکات بسیار مهم هنگام خرید هر محصولی، انتخاب فروشگاه و مرکز خرید معتبری است که از اصل و با کیفیت بودن محصولات آن اطمینان کامل داشته باشیم. کلید هوایی اشنایدر و خرید آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید به دنبال یک مرکز خرید یا نمایندگی های معتبر آن باشیم تا بتوانیم با خیال راحت و اطمینان خاطر محصول مورد نظر را خریداری کنیم.

ادامه مطلب  معرفی بهترین فشارسنج‌های صنعتی

برای خرید کلید هوایی اشنایدر شما می توانید به سایت تهران اشنایدر مراجعه کرده و با پر کردن فیلد های مربوطه و انتخاب محصول مورد نظر خود، این فرایند را به راحتی و با کمترین دردسر طی کنید. این مرکز محصولات اورجینال را با قیمت واقعی و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود تحویل داده که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت می کنیم.

معرفی تهران اشنایدر

فروشگاه تهران اشنایدر یکی از بزرگ ترین نمایندگی های شرکت اشنایدر در تهران بوده که از کارشناسان فوق متخصص و مجرب تشکیل شده است. این فروشگاه در زمینه تامین قطعات، فروش و مشاوره محصولات برند اشنایدر فعالیت داشته و تجربه فنی و مهندسی چند ساله ای در این زمینه دارد. فروشگاه تهران اشنایدر که هدف اصلی آن جلب رضایت مشتریان و اصالت کالاست، به کاربران و مشتریان خود مشاوره نیز می دهد.

تهران اشنایدر یکی از بهترین نمایندگی های کمپانی اشنایدر در میان تمامی نمایندگی های مختلف موجود در ایران به شمار می رود. این فروشگاه تخصص کافی در مشاوره به کاربران و مشتریان خود در زمینه تهیه تجهیزات برقی از جمله کلید هوایی اشنایدر داشته و بیش از ۱۰ سال است که در این زمینه فعالیت می کند.

نمایندگی تهران اشنایدر توانسته است در میان تمامی نمایندگی های موجود در بازار، فعالیت بهتری در کنار ضمانت کار خود داشته باشد که همین موضوع سبب شده تا بهترین نمایندگی کمپانی اشنایدر در تهران به حساب آید. این فروشگاه تمامی ابزار آلات مورد نیاز را به کاربران خود ارائه داده و بهترین عملکرد را از لحاظ ابزار آلات و قطعات داشته است.

ادامه مطلب  5 ویکی برتر در ایران را بهتر بشناسیم

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *