بهترین پاک کننده روغن موتور از روی لباس

بهترین پاک کننده روغن موتور از روی لباس چیست؟

بهترین پاک کننده روغن موتور از روی لباس چیست؟ اگر شما به دنبال روشی برای پاک کردن لکه چربی روغن موتور از روی لباس هستید جای درستی آمده اید در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین روش ها را به ما معرفی کنیم.

برای پاک کردن روغن موتور از روی لباس، می‌توانید از چند روش مختلف استفاده کنید.

اما برای بهترین نتیجه، می‌توانید از پاک کننده‌های خاصی که برای این منظور طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

روش پاک کردن روغن موتور از روی لباس

اما قبل از اینکه به روش‌ها بپردازیم، بهتر است بدانید که چرا پاک کردن روغن موتور از لباس ممکن است به چالش کشیده باشد.

روغن موتور یک ماده چرب است که به راحتی به بافت پارچه لباس ها جذب می‌شود و به همین دلیل، پاک کردن آن از روی لباس می‌تواند کار سختی باشد.

با این حال، بهترین روش برای پاک کردن روغن موتور از روی لباس استفاده از پاک کننده‌های خاص است که برای این منظور طراحی شده‌اند.

بهترین پاک کننده ای  روغن موتور از روی لباس

پاک کننده روغن موتور از روی لباس

کوکاکولا

برخی از مردم سال‌ها پیش از کوکاکولا به عنوان پاک‌کننده و لکه‌بر استفاده می‌کردند، اما اثربخشی آن به‌عنوان پاک‌کننده لکه‌های روغن هنوز یک راز است. اگر بودجه کمی دارید، استفاده از کوکاکولا قدیمی ممکن است ارزان ترین و ساده ترین راه حل باشد.

دو قوطی کوکاکولا روی لکه روغن بریزید و بگذارید یک روز جادوی خود را بگذارد سپس آن را با آب بشویید و اگر لکه همچنان باقی ماند چند قوطی دیگر روی محل بریزید و ۲۴ ساعت دیگر صبر کنید.

ادامه مطلب  چگونه قابلمه چدن را در طولانی مدت نگه داریم؟

تری سدیم فسفات

برای پاک کردن لکه روغن از روی زمین، خمیری از تری سدیم فسفات و آب درست کنید و این خمیر را روی لکه روغن بمالید تا ۳۰ دقیقه روی لکه بماند و روغن را جذب کند. زمین را با آب بشویید. هنگام استفاده از این ماده مراقب باشید.

پودر شستشو

برای از بین بردن لکه های روغن از پودر شوینده استفاده کنید و روی لکه ها را کاملا با مواد شوینده بپوشانید، سپس مقداری آب بریزید تا پودرها خیس شوند، مواد شوینده را روی لکه بمالید و بگذارید حداقل ۱ ساعت بماند، لکه ها را با آب داغ بشویید و در صورت لزوم این روند را تکرار کنید.

جوهر نمک

اسانس نمک یا اسید کلریدریک یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن لکه های روغن از روی زمین است. برای از بین بردن لکه روغن از روی زمین، جوهر نمک را روی لکه بریزید و بگذارید چند دقیقه بماند سپس لکه را با برس و آب بشویید. برای امتحان این روش حتما از دستکش های محافظ استفاده کنید.

جوش شیرین

شاید جالب باشد بدانید که جوش شیرین یکی از گزینه هایی است که می توانیم از آن به عنوان بهترین وسیله برای تمیز کردن لباس ها از روغن موتور استفاده کنیم. این ماده می تواند روغن موتور یا چربی را در همان مراحل اولیه آلودگی لباس ها از سطح خود پاک کرده و تمیزی آن ها را بازگرداند.

حتما ببینید

شستشوی استخر باغ

شستشوی استخر باغ

به گفته اکثر افراد، داشتن استخر بسیار مجلل و هیجان انگیز است. اگر صاحب یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *