بررسی عطر و ادکلن اونتوس زنانه و مردانه

بررسی عطر و ادکلن اونتوس زنانه و مردانه

عطر کرید اونتوس

کمپانی کرید یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده عطر و ادکلن در دنیا است. این شرکت در سال ۱۷۶۰ میلادی توسط جیمز هنری کرید در لندن بنیان نهاده شد. در طول تاریخِ ۲۶۳ ساله کمپانی کرید این کمپانی همواره در زمره برترین و محبوب‌ترین برندهای عطرسازی جهان بوده است. عطر اونتوس از محبوب ترین محصولات این برند جهانی است.

بررسی عطر و ادکلن اونتوس زنانه و مردانه

کمپانی کرید به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرمول‌های اختصاصی در ساخت ادکلن اونتوس محصولاتی با ماندگاری بسیار بالا تولید می‌کند. عطر کرید اونتوس عطر لوکس و گران‌قیمتی است و عطر اونتوس مردانه پرفروش‌ترین محصول این برند به شمار می رود.

 

چطور عطر اورجینال را شناسایی کنیم؟

یکی از موارد مهم در خرید کرید اونتوس زنانه و کرید اونتوس مردانه مطمئن بودن از اورجینال بودن آنها است. متاسفانه همیشه تولیدکننده های سودجویی وجود دارند که اقدام به تولید و فروش عطرهای تقلبی می کنند؛ اما خوشبختانه چند راه برای شناسایی اصل بودن عطر وجود دارد. در ادامه به نشانه های اصل بودن عطر اونتوس زنانه و عطر اونتوس مردانه خواهیم پرداخت.

بررسی عطر و ادکلن اونتوس زنانه

رایحه عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس یک عطر میوه ای شیپری است که ماندگاری دیوانه کننده ای دارد؛ با این حال بوی آن به هیچ وجه تند و آزاردهنده نیست؛ اما عطرهای تقلبی بیش از حد قوی و حتی زننده هستند. فرمول ساخت کرید اونتوس به قدری پیچیده و ظریف است که بعید به نظر می رسد عطرساز بی تجربه ای بتواند چنین ترکیب عالی و ظریفی را بسازد.

مقایسه‌های زیادی بین نسخه‌های فیک و اورجینال کرید اونتوس انجام شده است که نشان دهنده رایحه متفاوت نسخه‌های جعلی بوده است. عطرهای تقلبی تنها حدود ۱۵٪ نت های مشابه به عطرهای کرید را داشته اند. بنابراین اگر با عطر اونتوس زنانه و عطر اونتوس مردانه آشنا باشید و رایجه عطر و ادکلن اونتوس اورجینال را در یک فروشگاه معتبر استشمام کرده باشید، بلافاصله می توانید تقلبی یا اصل بودن عطر را شناسایی کنید.

ادامه مطلب  چیکار کنم لاکم زود خشک بشه؟

بسته بندی

بسته بندی هم یکی از مواردی است که می توان به کمک آن از تقلبی یا اصل بودن عطر کرید اونتوس اطمینان حاصل کرد. عطرهای تقلبی غالبا بسته بندی سلفون ندارند ولی عطرهای کرید اونتوس اصل سلفون و بسته بندی بی عیب و نقص و بسیار مرغوبی دارند.

لوگوی کرید

یکی دیگر از مواردی که می توان از روی آن فیک بودن کرید اونتوس را شناسایی کرد لوگوی کرید است که روی شیشه عطر چاپ می شود. در شیشه های اصلی، لوگو به خوبی در مرکز قرار می گیرد و ظاهری حرفه ای و بسیار  شفاف دارد.

بررسی عطر و ادکلن اونتوس زنانه

قیمت و خرید عطر اونتوس

گذشته از موارد بالا که برای اطمینان از اورجینال بودن عطر می توان در نظر داشت، خرید از فروشگاه های معتبر نیز یکی از راه های مطمئن برای خرید عطر اورجینال است.

یکی از فروشگاه های معتبری که در این زمینه فعالیت می کند فروشگاه عطر و ادکلن کوچه عطر است. فروشگاه کوچه عطر با تجربه چندین ساله در عرضه عطرهای اورجینال از برندهای مختلف، اعتبار زیادی بین مشتریان خود کسب کرده است.

برای خرید و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره عطر اونتوس زنانه ، عطر اونتوس مردانه و سایر عطرهای کرید و برندهای دیگر می توانید به فروشگاه اینترنتی کوچه عطر مراجعه نمایید. همچنین با مراجعه به سایت فروشگاه کوچه عطر می توانید از آدرس شعب و قیمت ادکلن اونتوس مطلع شوید.

حتما ببینید

بهترین فروشگاه خرید پیرسینگ

بهترین فروشگاه خرید پیرسینگ

در دنیایی که زیبایی و استایل شخصی حرف اول را می‌زند، پیرسینگ به عنوان یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *