با بادمجان طرز تهیه ثروت را یاد گرفتم

با بادمجان طرز تهیه ثروت را یاد گرفتم

از آنجا که پدرم زمین کشاورزی تولید بادمجان داشت تصمیم گرفتم فعالیت خود را در زمینه فرآوردهای این محصول مانند بادمجان کبابی آغاز کردم و از همان ابتدا با استقبال بالایی از سمت مشتریان روبه رو شدم و بعد از یکسال تبدیل به یک فرد ثروتمندی شدم با توجه به سود دهی بالای این محصول شما را دعوت می کنم که بهتر آن را بشناسید.

بادمجان کبابی آماده

در رابطه با بادمجان کبابی آماده می توان گفت چگونه بادمجان ها را بعد از عملیات حرارت، منجمد کنیم؟ راه این است که آنها را به مقدار کم در یک ظرف مناسب مرتب کنید برای ذخیره سازی بسته های متراکم مخصوص برای انجماد یا ظروف پلاستیکی مواد غذایی مناسب است. بادمجان ها را می توان سرخ کرد، بلانچ کرد یا آب پز کرد فقط پس از آن به فریزر فرستاده می شوند. بادمجان های یخ زده برای زمستان را می توان به طور کامل رها کرد، اما این کار فضای زیادی را در فریزر اشغال می کند. اگر فریزر کوچک است، باید آن ها را برش دهید مکعب های فشرده، دایره ای، برش های طولی برای نگهداری راحت تر هستند و این قطعات کوچک سریعتر یخ می زنند بادمجان های آماده شده را با آب نمک می ریزند، سپس با کاغذ یا حوله بافتنی خشک می کنند.

بادمجان کبابی آماده

بادمجان شمال

با توجه به اینکه بادمجان از جمله بادمجان شمال نسبت به صیفی جات دیگر طول عمر بالاتری دارد و در تمام فصول سال وجود دارد در نتیجه خرید و فروش آن به صورت عمده انجام می گیرد و می توان مدت زمان بیشتری آن را در انبار نگهداری کرد. پس از اینکه بادمجانی شیرین با قیمت مناسب را تهیه کردید نوبت به بسته بندی محصول می رسد؛ نوع اول از نایلون های نانو جهت بسته بندی بادمجان استفاده می شود که به تازه و سالم ماندن آن کمک می کند. نوع دوم کارتن های سه لایه و سبد های پلاستیکی هستند که یکی از بهترین گزینه ها می باشند؛ نوع سوم پالت های پلاستیکی و نبشی ها می باشند برای صادرات به کشور هایی که قوانین سخت گیرانه دارند.

ادامه مطلب  معرفی چند راه کسب درآمد از شغل

بادمجان شمال

بادمجان کبابی خانگی

دیگر برای مهمانی های خود نگران نباشید زیرا می توانید با تهیه ی بادمجان کبابی خانگی یه غذای خوب برای مهمان های خود درست کنید تا لذت ببرند. به دلیل تقاضای بالا، امروزه افراد زیادی به خرید و فروش بادمجان کبابی خانگی پرداخته اند که قیمت مناسبی هم دارد و به آسانی هم می توان آن را تهیه کرد. افرادی که در زمینه فروش بادمجان کبابی خانگی فعالیت دارند آن را به صورت تازه و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تهیه کرده و ارائه می دهند.

بادمجان کبابی خانگی

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *