انتخاب بهترین کفپوش برای هتل

انتخاب بهترین کفپوش برای هتل

یک دکوراسیون شیک و جذاب نقش بسیار موثری در جلب نظر مهمانان یک هتل خواهد داشت. لذا هر مدیر هتلی که به فکر پیشرفت و افزایش میزان مهمانان و به دنبال آن افزایش درآمد است قطعاً باید به این مورد توجه ویژه­ای داشته باشد. یکی از مهم­ترین المان­ها در طراحی داخلی هتل­ها، بخش کفپوش است.

این روزها ممکن است تنوع کفپوش­های موجود برای هتل­ها انتخاب یک کفپوش مناسب را کمی دشوار نموده باشد. البته با توجه به آن که در کنار زیبایی، راحتی مهمانان و سهولت تردد نیز شرط است در انتخاب بهترین کفپوش برای هتل باید دقت بیشتری به خرج داد. در این مطلب با هم به طور کامل با انواع کفپوش هتلی، بهترین کفپوش هتلی و قیمت موکت هتلی آشنا خواهیم شد:

چرا انتخاب کفپوش هتل بسیار مهم است؟

قطعاً جلب رضایت مهمانان مهم­ترین خواسته هر مدیریت هتلی است. مهمانان در انتخاب یک هتل فاکتورهای مختلفی چون تمیزی، زیبایی و راحتی را مدنظر قرار خواهند داد و انتخاب یک کفپوش مناسب در تمامی این موارد تاثیرگذار است. با انتخاب یک کفپوش خوب مانند موکت سالن آمفی تئاتر می­توان بخش زیادی از این انتظارات را به آسانی برآورده ساخت.

کفپوش­ها نقش بسیار موثری در ایجاد یک دکوراسیون جذاب و مشتری پسند دارند و البته نظافت و تمیزی یک هتل که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است نیز تا حد بسیاری به نوع کفپوشی که انتخاب می­شود بستگی دارد. از طرفی کفپوش­ها باید در مقابل تردد بالای مسافرین مقاوم باشند و در غیر این صورت خیلی زود ظاهر زیبای خود را از دست خواهند داد.

ادامه مطلب  فروش میز مدیریت کلاسیک ترک

بهترین کفپوش برای هتل باید چه ویژگی­هایی داشته باشد؟

به طور کلی یک کفپوش خوب برای هتل، بایستی دارای برخی از فاکتورها باشد که از مهم­ترین ویژگی­های یک کفپوش هتلی می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱٫ دارای ظاهر جذاب و زیبایی باشد؛

۲٫ نظافت آن بسیار آسان باشد؛

۳٫ در مقابل وزن بالای چمدان­ها و وسایل مهمان مقاوم باشد؛

۴٫ افراد به راحتی بتوانند بر روی آن تردد داشته باشند؛

۵٫ مراقبت و نگهداری آسانی داشته باشد.

انواع کفپوش هتلی

پیش از این نیز گفتیم که در هتل نیاز به استفاده از کفپوشی با ویژگی­هایی خاص است و در انتخاب بهترین کفپوش برای هتل باید به این ویژگی­ها توجه داشت. البته براساس نوع کاربری نیز در هر بخش از هتل نیاز به کفپوش خاصی است. در ادامه با برخی از انواع کفپوش­های هتلی آشنا خواهیم شد:

موکت

یکی از کفپوش­های پرطرفدار برای هتل­ها، موکت است. این کفپوش انتخاب بسیار مناسبی برای بخش­های مختلف هتل از جمله راهروها و اتاق­هاست. موکت دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی است و از سویی دیگر فوق­العاده نرم و منعطف می­باشد. با توجه به اهمیت حفظ آرامش مهمانان هتل، این کفپوش همچنین یک عایق صدای مطلوب نیز برای این بخش­ها به شمار می­رود و اجازه نخواهد داد صدای درون راهرو، مهمانانی که در اتاق در حال استراحت هستند را اذیت کند.

همچنین موکت نصب آسانی دارد و در کمترین زمان ممکن می­توان آن را نصب نمود. در رابطه با لکه گرفتن موکت نیز، به راحتی با شامپوفرش و شوینده­های مخصوص می­توان موکت­ها را تمیز کرد. اگر میخواهید بدانید موکت هتلی چیست به لینک مراجعه کنید.

ادامه مطلب  فوت و فن های اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان چیست؟

سنگ

یکی دیگر از کفپوش­هایی که برای هتل­ها استفاده می­شود سنگ است. این کفپوش نیز زیبایی­های خاص خود را دارد و با استفاده از آن می­توان نمایی لوکس به فضای هتل بخشید. این نوع کفپوش بیشتر برای بخش لابی هتل به کار برده می­شود و با توجه به تردد بالا در این بخش از هتل، کفپوش سنگی می­تواند یک انتخاب بسیار مقاوم باشد. از طرفی لابی هتل اولین بخشی است که مهمانان در بدو ورود با آن رو به رو می­شوند و می­توان به کمک آن نظر مهمانان را جلب نمود.

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک نیز یکی از انواع کفپوش هتلی است که یک کفپوش سخت به شمار می­آید. این کفپوش از نظر طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارد و مقاومت آن در مقابل فشار و تردد نیز بسیار مطلوب است. این کفپوش همچنین دارای قابلیت ضدساییدگی و خراش است و در مقابل آب و رطوبت نیز مقاوم می­­باشد و به همین دلیل به سادگی قابل شستشو و نظافت خواهد بود.

پی وی سی

این کفپوش پلاستیکی نیز جزو کفپوش­های مقاوم برای هتل­هاست. پی وی سی به صورت قطعه­ای، کاشی وینیل و رولی قابل تهیه است که هر یک از دوام بالایی برخوردار هستند. این کفپوش را می­توان به سادگی بر روی سطوح بتنی، سیمانی، سرامیک و… نصب نمود. البته برای نصب آن نیاز به زیرسازی مخصوص می­باشد. کفپوش پی وی سی نیز ضدآب است و از این رو نظافت و شستشوی آن آسان و سریع خواهد بود.

پارکت لمینت

با کمک پارکت لمینت نیز می­توان جلوه زیبایی به اتاق­های هتل­ها بخشید. این نوع کفپوش با فضای گرم و دلنشینی که خلق می­کند حس بسیار خوبی را ایجاد می­کند. این حس خوب بی شک در جلب نظر مهمان برای انتخاب دوباره این هتل موثر است. البته لازم به ذکر است که این کفپوش در مقایسه با دیگر کفپوش­های نیازمند مراقبت بیشتری می­باشد و این مراقبت برای محیطی مانند بسیار دشوار است.

ادامه مطلب  کیان پانل | نگاهی به آینده با فناوری پیشرفته ساندویچ پانل

انتخاب بهترین کفپوش از بین انواع کفپوش هتلی

حال که با انواع کفپوش هتلی آشنا شدیم شما راحت­تر می­توانید بهترین کفپوش را برای یک هتل انتخاب کنید. از بین گزینه­های بالا یکی از بهترین گزینه­ها، موکت هتلی است که در کنار نظافت آسان، نرمی فوق­العاده، زیبایی و جذاب، دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می­باشد. این کفپوش یکی از مقرون به صرفه­ترین انواع کفپوش هتلی محسوب می­شود. با توجه به آن که هتل­ها دارای بخش­های مختلفی هستند و باید برای تمامی این بخش­ها کفپوشی مناسب در نظر گرفت، موکت را می­توان بهترین انتخاب دانست.

شما می­توانید با انواع موکت هتلی تایلی و رولی، و انتخاب طرح و رنگی زیبا برای آن، زیبایی فوق­العاده­ای را به فضای هتل ببخشید.

خرید بهترین کفپوش برای هتل

همانطور که در این مطلب به آن اشاره شد موکت یکی از بهترین انواع کفپوش هتلی است که تمامی ویژگی­های یک کفپوش هتلی خوب را داراست. شما می­توانید با هزینه­ای معقول بهترین نوع موکت را به عنوان کفپوش بخش­های مختلف هتل خود انتخاب کنید.

شما عزیزان می­توانید انواع موکت هتلی را با قیمتی بسیار عالی و با بیشترین تنوع طرح و رنگ در فروشگاه گامان تزئین جاوید مشاهده نمایید.

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *