ارزان ترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید یلدایی

ارزان ترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید یلدایی

با نزدیک شدن یلدا دیگر فرصت خرید خوراکی‌های شب چله برای چیدن سفره رنگارنگ یلدا کمتر می‌ شود. کم کم وقت آن رسیده که محصولات مورد نظرتان برای دورهمی‌ و مهمانی این شب را خریداری کرده یا حداقل فروشگاه مناسب برای این کار را پیدا کنید. شاید سوپرمارکت و میوه فروشی نزدیک خانه یا محل کارتان در ابتدا انتخاب واضح و ساده ای به نظر برسد. با این حال، می‌ توانید مطمئن باشید که فروشگاه‌های بهتری برای خرید یلدایی وجود دارند. با توجه به اینکه تقریباً تمام آیتم‌های سفره یلدا خوراکی هستند، برای تهیه آن‌ها باید به سراغ سوپرمارکت، شیرینی فروشی و … بروید. قیمت اجناسی که می‌ خرید هم اهمی‌ت بالایی دارد. فروشگاه‌هایی که در ادامه معرفی می‌ شوند با تخفیف شب یلدا فرصت خریدی ارزان و به صرفه را فراهم کرده اند. اگر می‌ خواهید همه چیز راحت و بی دغدغه انجام شود، در خرید‌های یلدایی خود توصیه‌های ما را در نظر بگیرید.

همه چیز درباره تخفیف شب یلدا

تخفیف شب یلدا یا جشنواره‌های یلدایی را می‌ توان حراج‌های مناسبتی دانست که توسط فروشگاه‌های مختلف برگزار می‌ شوند. از این میان، سوپرمارکت‌های اینترنتی با ارائه کد تخفیف شب یلدا تلاش می‌ کنند این شب به یاد ماندنی را برای شما شیرین تر کنند. این فروشگاه‌ها به دو شیوه می‌ توانند هزینه‌های خرید شما را کاهش دهند. اولین روش اعمال تخفیف‌های ویژه یلدایی روی محصولات و روش دوم هم ارائه کد تخفیف‌های متنوع است. برای انتخاب فروشگاه ابتدا باید با خوراکی‌های یلدا آشنایی داشته باشید. به شکل سنتی، این خوراکی‌ها عبارت اند از میوه‌های قرمز رنگی مانند هندوانه، انار، میوه خشک، غذاهایی مانند سبزی پلو با ماهی، آش رشته، آش انار، مرغ ناردون و … آجیل و شیرینی هم از دیگر اجزای این سفره هستند.

ناگفته نماند که خرید اینترنتی از این فروشگاه‌ها مزایای دیگری هم به همراه دارد. انجام سریع خرید‌ها، معطل نشدن در ترافیک و شلوغی تعطیلات، سفارش از با کیفیت ترین محصولات خوراکی و دسترسی راحت برای خرید‌های فوری و لحظه آخری از جمله این موارد اند. این را هم در نظر داشته باشید که احتمالاً سایت و فروشگاه‌های زیادی در این زمینه فعال اند؛ اما اگر می‌ خواهید خرید خوبی را تجربه کنید، باید بهترین‌ها را انتخاب کنید.

ادامه مطلب  با یک برنامه ریزی عالی میلیاردر شدم

اسنپ مارکت به صرفه ترین خرید یلدایی

سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت انتخاب اول افرادی است که می‌ خواهند خریدی ارزان و راحت را تجربه کنند. فرقی ندارد که می‌ خواهید اقلام مصرفی روزانه را خریداری کنید یا قصد تهیه آیتم‌های سفره یلدا را دارید، در هر حال اسنپ مارکت می‌ تواند کار را برای شما ساده تر کرده و تمام محصولاتی که نیاز دارید را با هزینه کمتر و سرعت بیشتر به دست شما برساند.

در این سوپرمارکت آنلاین کد تخفیف اسنپ مارکت به کاربران ارائه می‌ شود تا خریدی ارزان تر را تجربه کنند. اقلامی‌ که از اسنپ مارکت می‌ توانید سفارش دهید متعدد اند. به همین دلیل هم امکان خرید همه خوراکی‌های شب یلدا از جمله انار، هنداونه، لبو، شرینی، آجیل و خشکبار، تنقلات و حتی مواد اولیه لازم برای تهیه شام شب یلدا از این اپلیکیشن وجود دارد. با توجه به تضمین قیمت و سلامت کالایی که در اسنپ مارکت ارائه می‌ شود، این اپ یکی از بهترین‌ها برای افرادی است که می‌ خواهند خرید یلدا را به شکلی متفاوت و ساده تر از همیشه تجربه کنند.

از میوه تا تنقلات با تخفیف اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس یک سوپرمارکت اینترنتی است. همانطور که از اسم آن هم می‌ توانید حدس بزنید، این سوپری زیر مجموعه اسنپ است. شما از دو طریق می‌ توانید به اسنپ اکسپرس دسترسی داشته و خرید‌های یلدایی خود را از آن انجام دهید. اولین روش نصب اپلیکیشن اسنپ اکسپرس و سفارش از آن است. علاوه بر این، از بخش سوپر مارکت در سوپر اپلیکیشن اسنپ هم می‌ توانید به تمام اقلام مصرفی و خوراکی‌های یلدایی مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب  راهنمایی برای موفقیت در فروش و مذاکره

حالا که به این فروشگاه آشنا شدید، شاید بپرسید چرا باید خرید یلدا را از این سوپرمارکت آنلاین انجام دهیم؟ اولین مزیت مهم که اسنپ اکسپرس را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید خوراکی، میوه، تنقلات و … تبدیل می‌ کند، تخفیف شب یلدا است. در تخفیف‌های مناسبتی می‌ توانید هر چیزی که لازم دارید را ارزان تر خریده و یلدا را با شادی سپری کنید. البته، علاوه بر این نوع حراج‌ها امکان کاهش قیمت‌ها با کد تخفیف اسنپ اکسپرس هم وجود دارد. این تخفیف هم برای خرید اول و هر خرید غیر اول انواع میوه، شیرینی، آجیل، تنقلات، خوار و بار، نوشیدنی و هر نوع خوراکی یلدایی دیگر قابل استفاده است.

باسلام و تجربه یلدای متفاوت

اگر از افرادی هستید که دوست دارید موقع خرید حسابی در بازار بگردید و بعد از بررسی و قیمت کردن اجناس مختلف، برای خرید تصمیم بگیرید، باسلام برای شما ایده آل است. در باسلام، فروشندگان و غرفه دار‌ها از سراسر کشور جمع شده اند تا یلدایی شیرین تر را برای شما رقم بزنند. کد تخفیف باسلام یکی از مزیت‌های مهم این فروشگاه برای همه افرادی است که می‌ خواهند خرید یلدایی خود را اینترنتی انجام دهند. با اعمال این کد در سفارشات خود هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

خرید از باسلام چندین مزیت دارد. برای مثال، همه چیز در این سایت پیدا می‌ شود و می‌ توانید هر چیزی که فکرش را بکنید از آن خریداری کنید. این اقلام می‌ تواند از تنقلات یلدا یا کالا‌های اساسی مانند برنج و حبوبات را شامل شود. با توجه به اینکه در باسلام مستقیم از کسب و کار‌های محلی و تولیدکنندگان خرید می‌ کنید، این امکان را دارید که هم قیمت کمتر و هم کیفیت بالای محصولات طبیعی را تجربه کنید. از طرفی، اینجا می‌ توانید خوراکی‌های محلی و خانگی را هم خریداری کنید. برای مثال، کوکی و شیرینی‌های ویژه یلدا، آجیل دست چین شده و هدیه‌های یلدایی خاص و دست ساز و حتی سفره‌های قلمکار و ترمه از باسلام با تخفیف قابل تهیه اند. با توجه به اینکه این مجموعه ارسال فوری ندارد، بهتر است از چند روز قبل از یلدا به فکر خرید باشید.

ادامه مطلب  چالش‌ها و راهکارهای تسلط بر مهارت گفتاری در زبان انگلیسی

یلدا با دیجی کالا جت

یکی از ویژگی‌های مشترک میان سوپرمارکت‌های آنلاین این است که همه آن‌ها ارسال سریع داشته و سفارشات شما را با بیشترین سرعت برایتان ارسال می‌ کنند. دیجی کالا جت هم یکی از این سوپرمارکت‌ها است که هر نوع خوراکی که لازم داشته باشید را می‌ توانید از آن تهیه کنید. صرف نظر از اینکه دیجی جت جشنواره یلدا برگزار می‌ کند یا نه، شما با به کار بردن کد تخفیف دیجی کالا جت این امکان را دارید که هزینه کمتری برای سفارشات خود پرداخت کنید. در دیجیکالا جت هم دسته بندی‌های میوه، شیرینی و آجیل و … به چشم می‌ خورند که از آن‌ها می‌ توانید خوراکی‌های لازم برای یلدا را خریداری کنید.

غذا و شیرینی را به اسنپ فود بسپارید

به غیر از میوه‌ها و تنقلاتی که در سفره یلدا هست، باید به فکر غذا هم باشید. برای مثال، انواع آش همیشه جای خود را در سفره یلدا دارند. سفارش انواع فست و فود و غذاهای ایرانی و حتی خرید میوه و شیرینی از فروشندگان نزدیک هم امکان پذیر است. به ویژه اگر شب یلدا مهمان دارید و باید برای چندین نفر غذا تهیه کنید، اسنپ فود می‌ تواند چاره ساز مشکلات شما باشد. در صورتی که موقع سفارش کد تخفیف اسنپ فود را به کار ببرید هم هزینه ای که برای غذا پرداخت می‌ کنید کمتر خواهد شد. به همین سادگی و با صرف کمترین هزینه ممکن می‌ توانید شب یلدا خود را به شادی و بدون دغدغه و نگرانی برگزار کنید.

 

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *