آموزش خیاطی لباس بلوچی زنانه

آموزش خیاطی لباس بلوچی زنانه + دوخت لباس بلوچی مدل جدید

با دیدن فیلم های آموزش خیاطی لباس بلوچی زنانه و مردانه قطعا یک خیاط نخواهید شد اما می توانید طرز دوخت آن را یاد بگیرید و قدمی به سمت خیاطی این نوع لباس محلی بردارید.

اگر بتوانید پارچه های ارزان قیمت و مناسب همچنین با بهترین کیفیت موجود در بازار را تهیه کنید قطعا فرصت مناسبی است که وارد عرصه دوزندگی این لباس ها بشوید.

آموزش خیاطی لباس بلوچی زنانه

با گشت و گذاری بسیار جزئی در فضای مجازی به راحتی می توان کانال های اموزش خیاطی لباس بلوچی زنانه را پیدا کرد. زیرا که بسیار پر فروش می باشند و خواهان زیادی هم دارند.

عموما لباس بلوچی زنانه متشکل از یک شلوار و یک روپوش مانند مانتو تا زانو است همچنین دارای شال بلندی می باشد که بسیار پوشش پوشیده ای دارد. لباس های بلوچی معمولا گران قیمت می باشند زیرا که جنس آن ها از ابریشم و زری بافتی می باشد.

لباس های محلی را در انواع متفاوتی مشاهده می کنید که هر کدام طرح ها و ویژگی های خودشان را دارند.

نکته قابل توجه این است که لباس های بلوچی رنگ روشن را بیشتر در عروسی ها می پوشند. در خیابان ها و گذر ها هم با اینکه هوا بسیار گرم می باشد اما از لباس های تیره رنگ به خصوص مشکی استعمال می کنند.

دوچ لباس بلوچی زنانه مدل جدید

پوشش مردم هر شهری بسته به فرهنگ و سنت مردم آن منطقه فرق می کند مدل لباس بلوچی زنانه ساده شیک است.

فرهنگ مردم ایران فرهنگ اصیلی است البته با پیشرفت تکنولوژی کم کم مردم شکل فرهنگ خود را فراموش کردند اما در بعضی از مناطق کشور مانند سیستان و بلو چستان دیده می شود که مردم آن دیار هنوز پایبند به آداب رسوم خود هستند و این بسیار خوب است

ادامه مطلب  راهنمای خرید بهترین دستگاه عمود بر

چون فرهنگ بومی هر منطقه نشانه ای از اصالت یک ایرانی است مدل لباس های زنان بلوچ و مردان غیورشان نشانه همدلی و همبستگی مردمان این منطقه است و این باعث فخر و مباهات یک ایرانی است که بتواند اصالت خودرا به تمام مردم دنیا نشان دهد.

دوچ لباس بلوچی زنانه مدل جدید

امروزه به دلیل تقاضای زیاد افراد لباس بلوچی زنانه مدل جدید طراحی شده و به وسیله تولید کنندگان به بازار عرضه می شود این طرح ها خیلی زیبا و به روز می باشند از پر طرفدار ترین نمونه های جدید لباس های بلوچی نوعی زیور آلات است

که بازار فروش بسیار خوبی دارد و زیبایی این لباس ها چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند به گونه ای که روز به روز بر مشتاقان آن اضافه می شود واز دیگر خصوصیات این لباس ها تنوع رنگی آن است که طرح و رنگ های به کار رفته در این لباس ها بقدری زیبا است که با سلیقه های متفاوت طراحی شده است.

و دیگر ویژگی های پارچه های این لباس ها سبکی و زیبایی آن است و ظرافتی که در آن به کار رفته خیره کننده می باشد، لباس ها ی زنانشان نیز از چند تکه درست شده که شامل چامگ که به شلوار ها گشاد و چین دار می گویند و تکو، همان چارقد است و سریگ، روسری است بزرگتر از چار قد و سربند.

امروز با پیشرفت تکنولوژی در فروشگاه های بزرگ و حتی سایت ها دوچ لباس زنانه با مدل های جدید در اختیار همه بازدید کنندگان قرار می گیرد و این کار بهترین روش جذب مشتری می باشد.

ادامه مطلب  استراتژی فروش چیست؟ معرفی استراتژی های فروش

دوخت لباس بلوچی زنانه

لباس بلوچی زنانه با الگوی منحصر به فردی تولید می شود. در دوخت لباس بلوچی چند جزء مهم وجود دارد.

یکی از مهم ترین قسمت های این لباس پیراهن آن است، که قد دامن آن معمولا تا زانو می رسد. دیگر اجزای این لباس یک شلوار و روسری بلند است، که بر روی سر قرار می گیرد.

در دوخت این لباس از سوزن دوزی متناسب با رنگ پارچه ی لباس استفاده می شود، که جلوه ی بسیار زیبایی به لباس می بخشد.

دوخت لباس بلوچی زنانه

و همین طور باید به این مضوع نیز اشاره شود که در دوخت لباس بلوچی زنانه می توان با افزودن کمی خلاقیت مدل های جدیدی طراحی نمود، که جوان پسندانه تر باشد و افراد غیر بومی نیز بخواهند از این مدل ها استفاده کنند.

با ایجاد مقداری هارمونی بین رنگ سوزن دوزی و رنگ پارچه و برش های جدید در طراحی لباس تغییرات مهمی در ساختار آن با حفظ اصالت محصول ایجاد می شود. این تغیرات برای جوانان، که از مدل های قدیمی خسته شده اند تشویقی برای استفاده از این لباس بومی خواهد بود.

 

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *